Onko tää aina niin kun hygieenistä huolehdi liika, niin tulee vaikka mitä, eli wtf??

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Oona"
Mutta, hei, hyiiii, mä en pystyy vuosia olla pesemättä alapäätä ilman mitään saippua:D Mulle tulee homeetta sinne :LOL:. Onko edes apteekissa jostain millä voi pestää. Kun mä ihan oikeasti pesen aina niin jopa siellä sisällä syvemällä saipualla:ashamed:
Jos olet noin tyhmä, niin siinähän sitten kärsit kaikenmaailman tulehdukset liiasta pesemisestä. Ei siinä sen kummempaa. :) (p.s: mä pesen vain vedellä alapääni, eikä se ole homeessa tai ole ollut yhtään tulehdusta koskaan)

"vieras"
Mutta, hei, hyiiii, mä en pystyy vuosia olla pesemättä alapäätä ilman mitään saippua:D Mulle tulee homeetta sinne :LOL:. Onko edes apteekissa jostain millä voi pestää. Kun mä ihan oikeasti pesen aina niin jopa siellä sisällä syvemällä saipualla:ashamed:
Se vasta typeryyden huippu onkin lähteä emätintäkin saippualla hinkkaamaan. Keho hoitaa sen puhdistamisen ihan itse. Toki voit jatkaa tyylilläsi, mutta lopeta sitten kitiseminen kaikenlaisista tulehduksista, kun ne ihan itse aiheutat.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25753961:
Mullakin kohdunsuu auki jo, mutta silti ollaan seksiä harrastettu. Ainoa mitä mulla on , niin leukosyyttejä virtsassa--> virtsatietulehdus, mut siihen sain antibiotit. Mut aina tollaset on hoidettavissa, älä panikoi :)
No mä olen pelkuri, miehestäkin tuli samanlainen, se pelkää mun kans jotain tehdä nyt:D

Venakko Milanna
[QUOTE="...";25753975]Ei sieltä SISÄLTÄ kuulu saippualla hinkata!! Voiteletko velä lopuksi desinfiointiaineella? :D[/QUOTE]

kyllä mä kerran senkin laitoin ja prkle miten polti :LOL: ja se oli kun oli minihame päällä ja istui jonnekin ja alapäähän sohva koski, niin paniikki tuli:LOL:

"vieras"
Siis tunget saippuaa emättimen sisään? :O Silleen niitä tulehduksia just saadaan.. Onko käsite pH-tasapaino tuttu???

Eikä kaikkia bakteereita kuulu saada pois sieltä! Suurin osa bakteereista on hyviä ja tarpeellisia. Oot kyllä niin tietämätön, että kohta sulta varmaan tippuu pimppi pois.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25754010]Siis tunget saippuaa emättimen sisään? :O Silleen niitä tulehduksia just saadaan.. Onko käsite pH-tasapaino tuttu???

Eikä kaikkia bakteereita kuulu saada pois sieltä! Suurin osa bakteereista on hyviä ja tarpeellisia. Oot kyllä niin tietämätön, että kohta sulta varmaan tippuu pimppi pois.[/QUOTE]

Hyvää jos tippu:D, on aikamoinen helpotus, kun kokoajan kärsin alapää ongelmista:D

No joo, näköjään olen tosissaan tietämätön, kun luulin aina että miten paremmin pesen, siitä paremmin kaikki haitallista lähtee:ashamed:

kbcjbv
Mutta tyhmä kysymys, te jotka ette pesee alapää saipualla, eikö alapää haise?:rolleyes:
Ei todellakaan haise. Sellainen jota saippualla pestään, se varmasti haisee kun bakteeritasapaino menee. Sitäpaitsi niissä alapään pesunesteissä ei ole saippuaa. Mitään hajusteita ja myrkkyjä ei kannattaisi pimpsaan tunkea raskaana eikä muutenkaan. Miten emättimen edes pystyy sisäpuolelta pestä? Eihän sinne vettä saa ellei jollain pumpulla pumppaa! Jos laitat saippuaa, ei varmasti lähde pois. Mitä ihme pulloharjaa siis käytät? Vai onko sulla niin löysä römpsä, että sinne voi tuosta vaan suihkia vettä?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25754021]Ei haise jos pesee pelkällä vedellä, ellei saa jotain tulehdusta. Sä olet tuhonnut oman alapääsi bakteeritasapainon työntämällä sinne tavallista saippuaa. Siksi sulla haisee jollet saippuoi jatkuvasti.[/QUOTE]: /

Venakko Milanna
Ei todellakaan haise. Sellainen jota saippualla pestään, se varmasti haisee kun bakteeritasapaino menee. Sitäpaitsi niissä alapään pesunesteissä ei ole saippuaa. Mitään hajusteita ja myrkkyjä ei kannattaisi pimpsaan tunkea raskaana eikä muutenkaan. Miten emättimen edes pystyy sisäpuolelta pestä? Eihän sinne vettä saa ellei jollain pumpulla pumppaa! Jos laitat saippuaa, ei varmasti lähde pois. Mitä ihme pulloharjaa siis käytät? Vai onko sulla niin löysä römpsä, että sinne voi tuosta vaan suihkia vettä?
No mä suihkussa laitan toi hierova juttu, että vesi tulee kovana ja hyvin saan pestyä sisältä saipuan pois:D... en kyllä vielä puloharjan ole kokeillut:LOL:

"Ulla"
[QUOTE="Oona";25753970] mä pesen vain vedellä alapääni, eikä se ole homeessa tai ole ollut yhtään tulehdusta koskaan[/QUOTE]

Mäkin olen aina pessyt pelkällä vedellä eikä ole edes hiivatulehdusta ollut koskaan. :)

Yhteistyössä