Mies meni jo nukkumaan... Kyselkää, mulla on tylsää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tytti";25744989]mitä tekisit jos sinulla ei olisi lapsia ettekä voisi saada niitä ilman hoitoja, mutta miehesi ei suostuisi hedelmöityshoitoihin?[/QUOTE]

Mä en osaa vastata tähän oikein mutta jos olisi tuo tilanne, koittaisin miehelle puhua ja jos ei auta mietteisin haluanko olla tämän miehen kanssa lopun elämäni ilman lapsia, vai haluanko lapsia ja ottaa eron.

(ei varmaan auttanut yhtään, mutta yritin vastata)

Miksi ihmeessä miehesi meni noin aikaisin nukkumaan lauantaina? Eikö halua olla kanssasi? Ei jaksa sinua?.
En jaksaisi tuollaista miestä, joka ei jaksa seuranani keskustelemassa.

Miksi ihmeessä miehesi meni noin aikaisin nukkumaan lauantaina? Eikö halua olla kanssasi? Ei jaksa sinua?.
En jaksaisi tuollaista miestä, joka ei jaksa seuranani keskustelemassa.

:o Kyllä se jo heräs (nukkui ruokaähkyn pois) mutta ei kai se suhde unen määrästä riipu :o Ja jos ottaa huomioon että mies raataa niska limassa 16h päivässä, että meillä on ruoka pöydässä niin kyllä hän on leponsa ansainnut.

Oletko sellainen ihminen, joka on aina tiennyt haluavansa lapset nuorena, ja sitten aloit vaan toteuttaa unelmaa? :) Minkä ikäinen olit kun sait ensimmäisen? Kuinka iso teidän talo on? Onko iso laina? Olitko töissä ennen lapsen saamista? Oletko käynyt lukion? Tässä nyt muutamia mitä tuli mieleen :D

[QUOTE="vieras";25745327]Oletko sellainen ihminen, joka on aina tiennyt haluavansa lapset nuorena, ja sitten aloit vaan toteuttaa unelmaa? :) Minkä ikäinen olit kun sait ensimmäisen? Kuinka iso teidän talo on? Onko iso laina? Olitko töissä ennen lapsen saamista? Oletko käynyt lukion? Tässä nyt muutamia mitä tuli mieleen :D[/QUOTE]
Kyllä, mä olin varma että lapset tulee hankittua (jos mahdollista) nuorena ja sitten tuli vastaan tämä mies joka mun kanssa niitä halusi ja haluaa olla mun kanssa loppuelämän. Esikoinen syntyi päivää ennen mun 17 vuotis syntymäpäivää. Talossa on neliöitä 123 ja laajennusta aletaan tekemään ens keväänä. Onhan tossa maksamista. En ollut (iästä johtuen) koulua kävin, siis amista. Nyt olen verkkolukiossa. :)

Onko sulla muuta koulutusta kuin peruskoulu? Jos ei ole, niin ihan ensisijaisestis uosittelisin hakeutumaan opiskelemaan eikä töihin. Nykypäivänä koulutus on pidemmän päälle enemmän kuin kannattava.

Onko sulla muuta koulutusta kuin peruskoulu? Jos ei ole, niin ihan ensisijaisestis uosittelisin hakeutumaan opiskelemaan eikä töihin. Nykypäivänä koulutus on pidemmän päälle enemmän kuin kannattava.

Aiemmin kerroinkin jo opiskelu historian eli olen ollut amiksessa ja tällä hetkellä lukiossa, mutta olen suunnitellut palaavani amikseen käymään kouluni loppuun. :)

Mitä kuuluu?

Hyvää kuuluu. Vahingossa tässä juon loppuja punkkuja pois ja yks lonkeroki on vielä (härttinen, onko nää palsta kännit!?!?) :D

Mies on omistanu mulle monia kappaleita ja niitä tässä kuuntelen. Yksi niistä:

[video=youtube;3AE42FfNOSQ]http://www.youtube.com/watch?v=3AE42FfNOSQ&feature=context&context=G2626d59RVAAAAAAAAAg[/video]

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Aiemmin kerroinkin jo opiskelu historian eli olen ollut amiksessa ja tällä hetkellä lukiossa, mutta olen suunnitellut palaavani amikseen käymään kouluni loppuun. :)

Paljon jäi catering -alan tutkinnosta tekemättä? Oletko irtisanonut opiskelupaikkasi? Pitääkö sun hakea haulla uudestaan vai voisitko saada suorittaa tutkinnon loppuun työvoimapoliittisena koulutuksena?

Paljon jäi catering -alan tutkinnosta tekemättä? Oletko irtisanonut opiskelupaikkasi? Pitääkö sun hakea haulla uudestaan vai voisitko saada suorittaa tutkinnon loppuun työvoimapoliittisena koulutuksena?

Se siinä onkin hyvä kun en ole. Aikaa koulusta jo on, mutta paikka on edelleen jatkaa. Sitä en tiedä, kestänkö näitä nuorempia (olisin siis edelleen ekaluokalla ;) )

Hei, miksi mulla ei ole enempää siidereitä?

Millon me vedetään yhdessä paltsa..olet oikeassa, se ON vaikeaa kirjoittaa... palstapimpelipom-yhdessä?

Harmittaa nyt kun menee hyvä hipsakka hukkaan.. :/

Hei, miksi mulla ei ole enempää siidereitä?

Millon me vedetään yhdessä paltsa..olet oikeassa, se ON vaikeaa kirjoittaa... palstapimpelipom-yhdessä?

Harmittaa nyt kun menee hyvä hipsakka hukkaan.. :/

Mä olen sitä jo pitkään miettinny että pitäis ihan livenä lyöttäytyä (taas vaikee sana) yhteen ja pistää palsta sekasin humalatilassa samalta koneelta. :D

Jotenki oot sellanen ihminen, kenen kanssa voisin tulla hyvin toimeen :D

Yhteistyössä