Olinko jotenkin kohtuuton??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuh

Vieras
Olen päässyt eilen kotiin vauvan kans ja miehen veli oli äsken perheineen oven takana... no ei siinä mitään,mutta en todellakaan jaksa niiden koiraa ,siis meillä oma koira ja kun ne tuo sen pennun tänne niin kusee ym pitkin taloa,ja vouhkasee meidän koiran kans tuossa... no miehen veljen akka suuttu ja huusi että olen jotenkin kohtuuton:O kun en halua pientä pentua tänne, olisivat hyvää hyvyyttä tuoneet vain vauvalle tuomisia,vaan eipä kuulemma anna niitä kun ei saa tulla...no siis ne saa mut en jaksa tällä hetkellä sitten sitä koiraa..menkööt mun puolesta.

No et sä nyt mitenkään mahdottoman kohtuuton ollut. Itse en olisi tohtinut kieltää, jos ovella jo ovat, mutta olisin varmaankin ihan suoraan sanonut, että olen aika väsynyt, joten jos sopii, niin poiketkaa ihan pieneksi hetkeksi vaan. Ehdottaisin, että tulisivat vaikka paremmin kyläilemään sitten, kun olette vähän aikaa asettuneet kotiin vauvan kanssa.

No on sulla aika huonot käytöstavat, jos käännytät sukulaiset ovelta pois. Vaikka kuinka ottais kaaliin. Sen koira-asian voi ottaa puheeksi joskus toiste, esim. jos soittavat ja kysyvät saako tulla kylään, sanot että voisitteko mitenkään tulla ilman koiraa, kun plaa plaa plaa.
Ja aika mautonta puhua miehen veljen "akasta".

No on sulla aika huonot käytöstavat, jos käännytät sukulaiset ovelta pois. Vaikka kuinka ottais kaaliin. Sen koira-asian voi ottaa puheeksi joskus toiste, esim. jos soittavat ja kysyvät saako tulla kylään, sanot että voisitteko mitenkään tulla ilman koiraa, kun plaa plaa plaa.
Ja aika mautonta puhua miehen veljen "akasta".

Siis missä kerrottiin että KOIRA on ap:n sukulainen :laugh:

Ap kertoi aloituksessa, että muuten olisivat voineet tulla, mutta koiranpentu oli liikaa. Ihan ymmärrettävää.

akoittelu on kohtuutonta ja tyhmää aina. toista halveksimalla teet itsestäsi toisen akan. nytkään et tiedä oikeuksiasi. jos tietäisit, voisit mitään menettämättä soittaa perään ja sanoa ettet halunnut suututtaa ja että soitat kun sopii tulla, koiran kaa tai ilman

Sano miehellesi että selvittää asian veljensä kanssa. Kyllähän normaalit ihmiset tajuaa että juuri synnytyslaitokselta kotiutuneena ei välttämättä jaksa vieraita eikä varsinkaan sitä vieraiden koiraa.

Ai että yllätysvieraita, kun on juuri kotiutunut synnäriltä?

Ei, ei ja ei. Soittakoon etukäteen, kiitos - ja jos kuitenkin tahtoo mitään ilmoittamatta ovelle tulla niin koirat, kissat, lehmät, hevoset, kanit, marsut & lampaat voi jättää vaikka autoon siksi aikaa, kun ojentaa sen lahjan & vilkaisee vauvaa.

Kohtuutonta on mun mielestä tunkea toisten kotiin kutsumatta, etenkin kun perheeseen on juuri syntynyt lapsi.

• Tykkää
Reactions: meah ja nöppönen
Ai että yllätysvieraita, kun on juuri kotiutunut synnäriltä?

Ei, ei ja ei. Soittakoon etukäteen, kiitos - ja jos kuitenkin tahtoo mitään ilmoittamatta ovelle tulla niin koirat, kissat, lehmät, hevoset, kanit, marsut & lampaat voi jättää vaikka autoon siksi aikaa, kun ojentaa sen lahjan & vilkaisee vauvaa.

Kohtuutonta on mun mielestä tunkea toisten kotiin kutsumatta, etenkin kun perheeseen on juuri syntynyt lapsi.

Täysin samaa mieltä! Onneksi ap:llä oli pokkaa käännyttää tämä remmi, mä en olisi varmaan uskaltanut ja sitten kiehunut vitutuksessa.

Siis että joku pitää kohtuullisena tunkea toisen kotiin päivä synnäriltä pääsyn jälkeen ja vielä jonkun helvatan rakin kanssa???

Juu kiitos meille ei tarvitse tunkea yhtään ihmistä tai eläintä, joka ei asu tässä osoitteessa siinä vaiheessa kun kotiudutaan.