just tämä, että luullaan ulkonäön perusteella lapsen olevan normaali, kaikki erityisyys ei näy päälle eikä äkkiseltään käytöksessäkään. siksi mä ainakin vedän tämän mukaan, koska varmaan 100 prosenttia tuntemattomista äideistä luulee lapseni olevan ns. normaali. että mämmat huomais, että kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. toki siellä on niitä normaalejakin joukossa. no mua ne ei ole ikinä haitanneet tai meidän tyttöä. ei me kiinnitetä huomioita muihin niin paljon. ja kerropa missä tällaisten eriytyislasten paikka sitten on, pitääkö heidän vaan kieltäytyä uimasta, vaikka se olis todettu olevan lapselle hyvää terapiaa, ettei arvon mammojen päivä vaan mene pilalle. ja kaikilla ei ole mahdollisuus mennä sinne niin, että mies olis mukana. no täytynee alkaa sitten mennä itse lapsen kanssa sinne miesten puolelle. niin sitten mammat saa alkaa kirjoittelemaan, kun joku röyhkee nainen tunkin lapsensa kanssa miesten puolelle. no onneksi meillä alkaa olla ohi tuo aika, että lapsi ei pärjäis jo miestenkin puolella