Hei te, kellä on nyt kovasti jotain hampaankolossa mua kohtaan, voin hetken kuunnella, jos haluutte purkaa tuntojanne.

vrs
Oon lukenut joitain ketjuja, joissa oot kirjoitellut. Oot varmaan ihan fiksu ja ok tyyppi, mutta itse saan susta sellaisen mielikuvan juttujesi perusteella että oot selllainen "mammailija". Sellainen, jonka mun mielestä olisi hyvä mennä välillä töihin, tai aloittaa vaikka opiskelu. Fiksut naiset pitävät huolta myös omasta osaamisestaan.
Mikään ei ole parempaa kun äitiys, mutta siinä vaiheessa kun roikkuu palstalla jatkuvasti, arvostelee muiden perhetapoja ja kirjoittaa blogissaankin palstasta, on vaan liikaa aikaa ja liian vähän järkevää tekemistä.
Mulla on työ. :saint:

"vieras"
[QUOTE="jiihaa";25731514]MUN KOMMENTTI OLI PÄÄTYNYT VRS:N BLOGIIN!! :D tosin luulee, että olen kirjoittanut jotain muutakin kuin ton kommentin ja siellä nyt miettii, että yks ja sama on vissiin joidenkin sen opintoja kommentoinut. Vaan enpäs olekaan enkä niistä mitään tiedä eikä kyllä kiinnostakaan. Oon mä vaan hyvä kirjoittelija, kun mua pitää oikein copypasteta, pitäisköhän kysyä, onko toisen tekstin kopioiminen edes laillista??!! :D[/QUOTE]

Joo näille vrs:n tyyppisille on hyvin tyypillistä, että luullaan että kun porukka dissaa, siellä on takana joku yksi ainoa "häirikkö", joka hänet nyt on ottanut silmätikukseen :D.

"vieras"
En tiedä eikä kiinnosta. Muistan sut ainoastaan yhdestä naurettavasta säästöketjusta :D Kävin pikaisesti blogissasi ja minunkin kommentti (ei tosin tästä aiheesta) oli päässyt sinne. :LOL:
Kyllähän susta sellainen ressukkakuva tulee että mahtaako elämässäs muuta ollakkaan kuin kaksplus :(

vrs
Ei vitsi, kävin "lukemassa" tän ap rouvan blogia ja tyyppi kirjottaa lainauksia lainauksien perään kaksplus palstalta! :D Onkohan tää sille joku pakkomielle, istuu päivät pitkät koneella ja odottaa et sais jotain hyvää kopipeistattavaa omaan blogiin. Ei taida tehdä kauheen hyvää pääkopalle toi himas istuminen..

TSIISUS MIKÄ URPO.
Niin noh, mulla kun on vaan neljä noita blogeja, ni on toki aika outoa, että siihen niistä, jonka osotteen tänne jaan, kirjotan vaan a) tyhjänpäiväsyyksiä b) palstaan liittyviä tai viittaavia asioita. :xmas:

vrs
[QUOTE="vieras";25732024]En tiedä eikä kiinnosta. Muistan sut ainoastaan yhdestä naurettavasta säästöketjusta :D Kävin pikaisesti blogissasi ja minunkin kommentti (ei tosin tästä aiheesta) oli päässyt sinne. :LOL:
Kyllähän susta sellainen ressukkakuva tulee että mahtaako elämässäs muuta ollakkaan kuin kaksplus :([/QUOTE]

Ei oo mitään muuta, lapsetki on oikeesti vaan mannekiininukkeja. :snotty:

vrs
[QUOTE="vieras";25732026]Ei varmaan ihan maailman haastavin duuni ;)?[/QUOTE]

Helppo homma musta, mut ei kovin yleinen tai mikään perus virka-aikaduuni. Toi mun avatarkuva liittyy mun työhön. :xmas:

"jeps"
Oho, aika erikoinen näkemys miksi tää tyyppi tuntuu hiertävän niin monia. Olisko pään aukomisella, vittuilulla ja huonolla käytöksellä enemmän tekemistä asian kanssa? Vai ihanko oikeasti sä haluisit viettää aikaa siinä kovasti mainostamassas oikeassa elämässäkään ihmisen kanssa, joka ei osaa käyttäytyä pätkääkään? Ja mitä se kertoo henkilön mielenterveydestä, jos täytyy netissä käydä kiukuttelemassa "mielipiteen kertomisen" varjolla? Patoutumia, impulssikontrollin heikkoutta, mitä muuta?
Täysin samaa mieltä ja itse asiassa siksi mä yleensä skippaan ap:n kirjoitukset erinäisissä ketjuissa. Mitä sitä turhaan omaa verenpainettaan kohottamaan epäolennaisuuksilla ja täysin turhilla asioilla. :D

Mut joo, ei mulla silti hampaankolossa ole mitään ap:tä vastaan, enkä todellakaan käytä aikaani siihen, että kettuilisin täällä hänelle kuin joku pahainen kakara. En tee sitä muidenkaan kohdalla. Oma energia on mukavampi suunnata positiivisiin asioihin.

[QUOTE="Minä";25731549]No, aika paljon on päiväkodin hoitajia, neuvolan terkkareita ym. joilla ei ole itsellään lapsia, mutta ovat silti ammateissa, missä hoitavat tai neuvovat lasten hoidossa jne. Koska ovat kouluttautuneet siihen. Eikös tytsikin opiskele jotain kasvatukseen liittyvää..?[/QUOTE]

Niinpä. Lastenkasvatus ei ole mikään sellainen asia, josta vain pyhät ÄIDIT voivat omata mielipiteitä ja näkemyksiä. Kuka vain voi hyvinkin keskustella esim. siitä, mitä kasvatustapoja pitää _ideaalina_ lapsen kannalta. Ei se tarkoita vielä sitä, että tietäisi, miten käytännössä tulee äitiydessään toimimaan.

Tytsille.
Mä ainakin voin rehellisesti myöntää että mulle ei ole tälä hetkellä elämässä paljoa muuta kuin palsta, näin siitä untakin päikkäreillä.
Siitä tulikin mieleen että miten Tytsi aina ystävystyt palstan ns. "kyseenalaisten" hahmojen kanssa? Esim. Blume, NinaTT, se yks huijari Axu vai mikä olikaan.. Ja nyt tämä keskustelua herättänyt vrs (jota vastaan mulla itselläni ei ole mitään, sen blogikin on ihan jees)
Mutta siis kysymys oli että mikä niissä vetää puoleensa?
Ootko ystävystyny täällä kenenkään neutraalin kanssa? Missä muualla ystävystyt ihmisiin?
Olisko pitäny laittaa tää johonkin Tytsi vastaa- ketjuun

Mä ainakin voin rehellisesti myöntää että mulle ei ole tälä hetkellä elämässä paljoa muuta kuin palsta, näin siitä untakin päikkäreillä.
Siitä tulikin mieleen että miten Tytsi aina ystävystyt palstan ns. "kyseenalaisten" hahmojen kanssa? Esim. Blume, NinaTT, se yks huijari Axu vai mikä olikaan.. Ja nyt tämä keskustelua herättänyt vrs (jota vastaan mulla itselläni ei ole mitään, sen blogikin on ihan jees)
Mutta siis kysymys oli että mikä niissä vetää puoleensa?
Ootko ystävystyny täällä kenenkään neutraalin kanssa? Missä muualla ystävystyt ihmisiin?
Olisko pitäny laittaa tää johonkin Tytsi vastaa- ketjuun
Mua viehättää älykkäät, mielenkiintoiset, hyvällä tavalla erikoiset ihmiset. Ninan kanssa olimme todella samanhenkisiä monessa mielessä. Juttua riitti. Tutustuimme kyllä aika sattumalta, lähinnä hänen yhden ketjunsa pohjalta. Blumen kanssa oli ihan hauska jutella niin kauan kuin sitä kesti. :D Aksuun en ole tutustunut. Vrs on mun ja ninan yhteinen kaveri, joka itse pyysi mua fb-kaveriksi. :D Ei noista kumpikaan ole mielestäni juurikaan samanlainen "tosielämässä" kuin palstalla. Olen ystävystynyt myös Tiimarinvihon ja entisen Pesky Pixien kanssa. Kaveeraan myös mm. fortunaten ja tiirun kanssa. :D Ystäviä ja kavereita on kulkenut lapsuudesta asti mukana. Löydän helposti kavereita esim. opiskelujen, harrastusten tms. kautta.

"Vieras"
Kiitos tytsi kun vastasit :)
Joo, en jotenkin usko että monikaan on kauhean samanlainen tosi elämässä kuin palstalla, onneksi :D
Ihailen ihmisiä ketkä pystyy helposti luomaan uusia ystävyyssuhteita, itsellä se on aina työn ja tuskan takana. :D

"jaiks"
Niin noh, mulla kun on vaan neljä noita blogeja, ni on toki aika outoa, että siihen niistä, jonka osotteen tänne jaan, kirjotan vaan a) tyhjänpäiväsyyksiä b) palstaan liittyviä tai viittaavia asioita. :xmas:
No olihan sulla siellä myös lapsistasi juttua, onko nekin sitten tyhjäpäiväisyyksiä? Vai olivatko jonkun toisen lapsia? Toivottavasti olet pyytänyt luvan niiden kuvien laittamiseen... :D

En ole ketjua lukenut, mutta jäin miettimään, miten erityisesti sua vastaan voisi olla jotain hampaankolossa? Oletko kirjoittanut jostain erityisen polttavasta aiheesta? Itselleni ei ole jäänyt sun kirjoituksia yhtään mieleen. Olitko jollain muulla nimellä ennen?

viearaes
ei oo mitään hampaankolossa, mä luulin että sä oot vasta ties löytänny tänne palstalle ja että oisit ihan uus tuttavuus... taidatkin sitten olla ollut pitempäänkin keräämässä ihmisille kakkaa hampaankoloon?

Yhteistyössä