Hei te, kellä on nyt kovasti jotain hampaankolossa mua kohtaan, voin hetken kuunnella, jos haluutte purkaa tuntojanne.

Mulla nyt vaan sattuu olemaan monta ystävää palstalla ja muutama kaverikin. Miksi mun pitäisi olla kommentoimatta heidän juttuihinsa tai heittämättä inside-läppää siksi, että sinua harmittaa? :D
Ei mua harmita se, miksi harmittais? En vaan nauti myötähäpeen tunteesta ja noita sun juttuja ei voi ilman sitä lukee. Ja juurikin nuo inside läpät; Halua tuoda esille et me ollaan niiiin BF4ever <3 <3 <3. Mutta jos sun luonne vaan on tuollainen niin jatka samaan malliin, mutta koitappa lukee noita sun juttuja puolueettomasti niin ehkä hoksaat mitä tarkotan. Tai sit et..

"jaiks"
No minä olen kinastellut kanssasi perhepedistä ja sen sekä imettämisen jatkamisesta niin pitkään, kuin lapsi haluaa sua huvituttina pitää. Jotenkin samalla toi sun juttus vapaista suhteista ja olemisesta samanaikaisesti monen kanssa ei mene nyt mun kaaliin. Onko sun käsityksesi perhepedistä nyt ihan oikea?

heh heh
Ei vitsi, kävin "lukemassa" tän ap rouvan blogia ja tyyppi kirjottaa lainauksia lainauksien perään kaksplus palstalta! :D Onkohan tää sille joku pakkomielle, istuu päivät pitkät koneella ja odottaa et sais jotain hyvää kopipeistattavaa omaan blogiin. Ei taida tehdä kauheen hyvää pääkopalle toi himas istuminen..

TSIISUS MIKÄ URPO.

Mitä sinä olet tehnyt, kun tämmöinen aloitus? :D
Sanonut suoraan mielipiteitään asioista, joissa "pitäisi" hyväksyä kaikenlaiset ratkaisut vaikka ne toisten mielestä on lasten huonoa kohtelua. Tämä muakin välillä riepoo, että vain tiettyjä asioita saa kritisoida lasten kasvatukseen ja äitiyteen liittyen, toisista ei saa sanoa mitään negatiivista.

"vieras"
Sanonut suoraan mielipiteitään asioista, joissa "pitäisi" hyväksyä kaikenlaiset ratkaisut vaikka ne toisten mielestä on lasten huonoa kohtelua. Tämä muakin välillä riepoo, että vain tiettyjä asioita saa kritisoida lasten kasvatukseen ja äitiyteen liittyen, toisista ei saa sanoa mitään negatiivista.
Sanon sen sulle nyt miljoonannen kerran: hommaa ensin se lapsi ja kommentoi sitten!

[QUOTE="vieras";25731449]Sanon sen sulle nyt miljoonannen kerran: hommaa ensin se lapsi ja kommentoi sitten![/QUOTE]

Ja mä sanon miljoonannen kerran, että en. :) Aika rajoittuneesti tässä maailmassa voisi keskustella yhtään mistään, jos kaikesta pitäisi olla jotain kokemusta.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
HmmmM
Oon lukenut joitain ketjuja, joissa oot kirjoitellut. Oot varmaan ihan fiksu ja ok tyyppi, mutta itse saan susta sellaisen mielikuvan juttujesi perusteella että oot selllainen "mammailija". Sellainen, jonka mun mielestä olisi hyvä mennä välillä töihin, tai aloittaa vaikka opiskelu. Fiksut naiset pitävät huolta myös omasta osaamisestaan.
Mikään ei ole parempaa kun äitiys, mutta siinä vaiheessa kun roikkuu palstalla jatkuvasti, arvostelee muiden perhetapoja ja kirjoittaa blogissaankin palstasta, on vaan liikaa aikaa ja liian vähän järkevää tekemistä.

"vieras"
Eikö häiritse olla tytsin parivaljakko? Ei sellaista keskustelua, missä se ei olisi sinua peesaamassa, puolustamassa tai vastailemassa sun puolesta. Mua alkais aika äkkiä ahdistamaan tollanen takiainen.

"jiihaa"
Ei vitsi, kävin "lukemassa" tän ap rouvan blogia ja tyyppi kirjottaa lainauksia lainauksien perään kaksplus palstalta! :D Onkohan tää sille joku pakkomielle, istuu päivät pitkät koneella ja odottaa et sais jotain hyvää kopipeistattavaa omaan blogiin. Ei taida tehdä kauheen hyvää pääkopalle toi himas istuminen..

TSIISUS MIKÄ URPO.
MUN KOMMENTTI OLI PÄÄTYNYT VRS:N BLOGIIN!! :D tosin luulee, että olen kirjoittanut jotain muutakin kuin ton kommentin ja siellä nyt miettii, että yks ja sama on vissiin joidenkin sen opintoja kommentoinut. Vaan enpäs olekaan enkä niistä mitään tiedä eikä kyllä kiinnostakaan. Oon mä vaan hyvä kirjoittelija, kun mua pitää oikein copypasteta, pitäisköhän kysyä, onko toisen tekstin kopioiminen edes laillista??!! :D

Oho, aika erikoinen näkemys miksi tää tyyppi tuntuu hiertävän niin monia. Olisko pään aukomisella, vittuilulla ja huonolla käytöksellä enemmän tekemistä asian kanssa? Vai ihanko oikeasti sä haluisit viettää aikaa siinä kovasti mainostamassas oikeassa elämässäkään ihmisen kanssa, joka ei osaa käyttäytyä pätkääkään? Ja mitä se kertoo henkilön mielenterveydestä, jos täytyy netissä käydä kiukuttelemassa "mielipiteen kertomisen" varjolla? Patoutumia, impulssikontrollin heikkoutta, mitä muuta?

• Tykkää
Reactions: päätön
"Minä"
[QUOTE="ooo";25731522]No ei sentään kaikesta, mut en minäkään haasta naapurin proffa rouvaa väittelemään fysiikasta, saati yritä antaa hälle omia "hyviä" neuvoja :D[/QUOTE]

No, aika paljon on päiväkodin hoitajia, neuvolan terkkareita ym. joilla ei ole itsellään lapsia, mutta ovat silti ammateissa, missä hoitavat tai neuvovat lasten hoidossa jne. Koska ovat kouluttautuneet siihen. Eikös tytsikin opiskele jotain kasvatukseen liittyvää..?

"vieras"
[QUOTE="Minä";25731549]No, aika paljon on päiväkodin hoitajia, neuvolan terkkareita ym. joilla ei ole itsellään lapsia, mutta ovat silti ammateissa, missä hoitavat tai neuvovat lasten hoidossa jne. Koska ovat kouluttautuneet siihen. Eikös tytsikin opiskele jotain kasvatukseen liittyvää..?[/QUOTE]

No tarkoitankin, kun antaa kommentteja äitiydestä. Ei äitiys ole ammatti, eikä mielestäni siitä vaikuta antaa mitään kommentteja kasvatustieteen tai muunkaan tieteenalan taustoilla, jos niitä omia lapsia ei ole. Tai saahan sitä antaa, mutta luuleeko tytsi oikeasti, että joku niitä lueskelee? :D

"..."
Mä en paljoo oo sun tekstejä nähny, mutta tän ketjun perusteella susta tulee sellanen tunne että oot pikkasen reppana oikeessa elämässä ja nautit nyt siitä kun täällä saat olla jotain aivaan muuta. Netissä tietenkin saakin olla just sitä mitä ite haluaa, sitä en tarkoita, mutta semmonen tunne tulee sun jutuista. "Nautit kun pääset täällä edes niskan päälle kun oikeessa elämässä se ei onnistu"

Ja tytsi-89 tuo on oikeesti yököttävää tuo perseen nuolenta ja tuo että joka käänteessä pitää tuoda esille että:" Hei, me tunnetaan myös IRL." :x
No siinähän se oli hyvin kaikki. Peesi.

"vieras"
[QUOTE="jiihaa";25731514]MUN KOMMENTTI OLI PÄÄTYNYT VRS:N BLOGIIN!! :D tosin luulee, että olen kirjoittanut jotain muutakin kuin ton kommentin ja siellä nyt miettii, että yks ja sama on vissiin joidenkin sen opintoja kommentoinut. Vaan enpäs olekaan enkä niistä mitään tiedä eikä kyllä kiinnostakaan. Oon mä vaan hyvä kirjoittelija, kun mua pitää oikein copypasteta, pitäisköhän kysyä, onko toisen tekstin kopioiminen edes laillista??!! :D[/QUOTE]

Ei taida olla laillista. Ehkä siellä asuinpaikkakunnallaan on, kuuluisassa Porvoossa.

vrs
[QUOTE="jaiks";25731413]No minä olen kinastellut kanssasi perhepedistä ja sen sekä imettämisen jatkamisesta niin pitkään, kuin lapsi haluaa sua huvituttina pitää. Jotenkin samalla toi sun juttus vapaista suhteista ja olemisesta samanaikaisesti monen kanssa ei mene nyt mun kaaliin. Onko sun käsityksesi perhepedistä nyt ihan oikea?[/QUOTE]

Oliks täs viestissä nyt jotain, mihin pitäis vastata...?

vrs
[QUOTE="jiihaa";25731514]MUN KOMMENTTI OLI PÄÄTYNYT VRS:N BLOGIIN!! :D tosin luulee, että olen kirjoittanut jotain muutakin kuin ton kommentin ja siellä nyt miettii, että yks ja sama on vissiin joidenkin sen opintoja kommentoinut. Vaan enpäs olekaan enkä niistä mitään tiedä eikä kyllä kiinnostakaan. Oon mä vaan hyvä kirjoittelija, kun mua pitää oikein copypasteta, pitäisköhän kysyä, onko toisen tekstin kopioiminen edes laillista??!! :D[/QUOTE]

Meet blogiin asti lukemaan, mutta sisälukutaitoa sulla ei kuitenkaan ole?

Muoks. Joo, ihan törkeen laitonta kopioida lähde mainiten julkiselle palstalle kirjotettua tekstiä. :xmas:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä