Hei te, kellä on nyt kovasti jotain hampaankolossa mua kohtaan, voin hetken kuunnella, jos haluutte purkaa tuntojanne.

Ahaa, sä oot siit vaan niin uniikki yksilö ettei tavalliset kuolevaiset tajua sua :D

Sussa ei mikään henkilökohtaisesti "rievo" mua, tuntematon nettipersoona. Käytöstapojen puute ja sen pitäminen luonteenpiirteenä ja mielipiteiden takana seisomisena saattais ärsyttääkin, jos vastaan tulisit oikeassa elämässä. Mutta netissähän sä saat aukoa päätäs ihan niin paljon ku sua huvittaa, tuskin siitä kukaan hernettä nenään ottaa, et sä niin taitava kuitenkaan ole.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25730794]Minun täytyy sanoa, että minä pidän tämän lyhyen tuttavuuden perusteella enemmän Rieputallaasta (joka on muten ollut paljon siedettävämpi ja onnellisemman oloinen viime aikoina). Teissä on jotakin samaa, mutta sinä olet ärsyttävämpi.[/QUOTE]
Ja sinusta tuleemieleen, että onko sinulla diagnosoimaton kaksisuuntainen. Vähän lennokasta tuo sinun ärsyttävyytesi.

"vieras"
Hienoa. Sen lisäksi, ettet hallitse käyttäytymisen alkeita, et selkeästi myöskään argumentointia.
Väsyttäviä tällaiset teini-iän uhmaan jämähtäneet yksilöt.

vrs
[QUOTE="vieras";25731019]Hienoa. Sen lisäksi, ettet hallitse käyttäytymisen alkeita, et selkeästi myöskään argumentointia.
Väsyttäviä tällaiset teini-iän uhmaan jämähtäneet yksilöt.[/QUOTE]

:D Siis hauskintahan tässä on se, että todellakin hallitsen aika paljon enemmänki, ku käytöstapojen alkeet. Ero on siinä, ettei jatkuva hyvin käyttäytyminen oo musta millään tasoa mielenkiintosta. Jos olis, muuttaisin Japaniin. Ihan tarkotuksella jätän käytöstavat narikkaan, ku tuun palstalle. Tää on todella viihdyttävää, ku mammat repii pelihousujaan. :D

Niin mihin kaipasit argumentteja? Vai ootko ehkä vaan just oppinu elämäs ensimmäisen sivistyssanan? :D

"vieras"
No mulla ei ole mitään hampaankolossa, mutta jos nyt luonteenpiirteissä joku ärsyttää tai ihmetyttää, niin se on aikuisen ihmisen kykenemättömyys laajentaa ajatusmaailmaa. Sekä kinastelutaidon puute. Sä olet niitä ihmisiä, jotka on jotakin mieltä ja sitä mieltä ei sitten käännä mikään ja sitä mielipidettä ei tarvi perustella, kun "mä nyt vaan oon sitä mieltä ja mä oon oikeassa ja suksikaa muut vaikka vittuun, mua ei kiinnosta!". Eli samalla tasolla, kuin väittelisi teinin kanssa. Ja jos ei kiiinnosta, niin miksi ihmeessä notkut päivittäin keskustelupalstoilla? (ainakin satut joka kerta samaan aikaan, enkä niin usein käy ja aina täällä vaan olet, eli ilmeisesti sitten olet joka päivä). Ja tähänkin varmaan vastaat jotain yhtä fiksua, kuin kaikkeen muuhunkin.

"vieras"
:D Siis hauskintahan tässä on se, että todellakin hallitsen aika paljon enemmänki, ku käytöstapojen alkeet. Ero on siinä, ettei jatkuva hyvin käyttäytyminen oo musta millään tasoa mielenkiintosta. Jos olis, muuttaisin Japaniin. Ihan tarkotuksella jätän käytöstavat narikkaan, ku tuun palstalle. Tää on todella viihdyttävää, ku mammat repii pelihousujaan. :D

Niin mihin kaipasit argumentteja? Vai ootko ehkä vaan just oppinu elämäs ensimmäisen sivistyssanan? :D
Juuri näin, peität kaiken vittuiluun. Harmi, ettet sitäkään taitoa osaa :)

vrs
Ahaa, sä oot siit vaan niin uniikki yksilö ettei tavalliset kuolevaiset tajua sua :D

Sussa ei mikään henkilökohtaisesti "rievo" mua, tuntematon nettipersoona. Käytöstapojen puute ja sen pitäminen luonteenpiirteenä ja mielipiteiden takana seisomisena saattais ärsyttääkin, jos vastaan tulisit oikeassa elämässä. Mutta netissähän sä saat aukoa päätäs ihan niin paljon ku sua huvittaa, tuskin siitä kukaan hernettä nenään ottaa, et sä niin taitava kuitenkaan ole.
Jokanen meistä on uniikki, mut harva sen enempää kuin kukaan muukaan. Että ihan varmasti jokanen kuolevainen ymmärtää mua ihan sen verran, mitä tarve vaatii. Sinä vissiin et? Joten oletko sitten vaan keskivertoa hitaampi vai muuten vaan erikoinen?

vrs
[QUOTE="emakko";25731115]No kun on tärkeässä virassa ja kerrot avoimesti vanhempasi olleen perseestä.[/QUOTE]

Taidat sekottaa henkilön. Äitini oli perseestä, isä oli ok, mutta hyvin harvoin häntä näin. Missään tärkeässä virassa hän ei kuitenkaan tietääkseni ole.

vrs
[QUOTE="emakko";25731135]Miksi kukaan ei kommentoi blogiasi? Luulisi noin ihmeellisen palstapersoonan saavan paaaaljon palautetta. Juu kävin lukemassa.[/QUOTE]

Onko sinulla tapana kommentoida paljonkin muiden päiväkirjoihin? :D Luulis oleva tylsää luettavaa ihan vieraalle ihmiselle.

Minun hampaankolossani ei ole mitään muuta kuin pieni lihakimpale. Hammastikut ovat liian kaukana.

Joten en taida edes kuulua tähän avaukseen.. En ole erityisemmin perhtynyt vastauksiisi, olet minulle vieraampi nikki. Mutta sen tiedän, että tytsi tykkää susta.

Yhteistyössä