Ööö, häh?Alkuperäinen kirjoittaja höh...;25725547:kuka oot ja mitä teet täällä??
No oikeesti vaan puolet, anteeks, valehtelin. :'(olet kaikki korvat???
kuulet kaikkien jutut ja ainostaan 99.95 euroa! Kuulet mitä naapuris sinusta sanoo . voi hyvä päivä..."Olet niin kaunis"! Kyllä ainakin niin!Noniin, antakaa palaa. I'm all ears.
Mä oon sekä vanhempi että todennäkösesti vanhempi palstalainen, ku ninaTT.Sä oot muuten pian uus ninaTT.
:stick:Mä teen sulle vielä kerran selväksi, että tuoretta kasvokuvaani EN EN EN lähetä! En vaikka miten haluaisit sen. Ylihuomenna saat nähdä mun nassun ihan livenä.
Selkiskö, muru? :kiss:
Aivan tytsi. On sullakin kaava.Sä oot muuten pian uus ninaTT.
Mä oon svenskatalandesuomijuntti. (kakskielinen, en kuulu kumpaankaan "ryhmään")ootko svenskatalandebättrefolk vai ihan perus suomijuntti?
Mä en taida olla Tytsin tyyppiä. :'(nyt on tytsi kiimassa kun jo ninaTT:hen vertailee,ooooh:O
Ei jäänyt epäselväksi. Eikä niitä ketjuja "spämmätä", niissä kommentoidaan mm. sun vastauksiasi. Olisit edes fiksu ja hauska. Tai edes fiksu TAI hauska.Heh. Jos nyt vielä on epäselvää, ei mua ihan oikeesti liikuta, jos joku tai moni ei musta pidä. Lähinnä halusin nyt tarjota mahdollisuuden purkaa niitä tuntoja, jos tarvetta on, ettei tarvii ihan joka ketjua spämmätä, mihin satun vastaamaan.
On.nyt on tytsi kiimassa kun jo ninaTT:hen vertailee,ooooh:O
Typerä.Niin, sellasta se elämä on. Kaikkea ei voi saada.
Sitä en kerro, koska se on niin helvatan ruma. (Anteeks äiti)Etunimesi?