En meinaa pysyä housuissani.nyt on tytsi kiimassa kun jo ninaTT:hen vertailee,ooooh:O
En meinaa pysyä housuissani.nyt on tytsi kiimassa kun jo ninaTT:hen vertailee,ooooh:O
Porkkana.En meinaa pysyä housuissani.
Typerä.Niin, sellasta se elämä on. Kaikkea ei voi saada.
Niin, harvemmin se tosiaan tavoittaa.Ai edelleenkö?
Meinasitko monesti toistaa...?
:attn:Ja mikäs on tämä "kaava"?
Eikö kukaan sinulle vastaa?:attn:
:hug:Okei, jopas on sisäsiittoista inside läppää, meni yli niin että heilahti. Mutta jatkakaa, mä en tajunut mitään.
Eihän täällä tarvitse tehdä mitään muuta kuin omata mielipiteen ja sanoa se.Alkuperäinen kirjoittaja reija ensimmäinen harmaana;25726185:Mitä sä oot tehny että ihmisillä on sulle jotain hampaankolossa? En oo ihan kärryillä.
Ihan ensinnäkään en muista väittäneen vittumaisuuttani huumoriks, kyllä mä vaan oon ihan rehellisesti inhottava ihminen. Ja ei, en todellakaan ihmettele, mutta toki huvittaa, jos otetaan melonit kunnolla nenään ja käydään kiukuttelemaan, ku kakarat hiekkalaatikolla konsanaan, vaan koska en suostu lopettaa joka kommenttia "kukin taplaa tyylillään" tms paskalla.Noh, nyt kun kysyit..en mä sua aikaisemmin ole huomannut, viime päivinä tullut muutama ketju vastaan missä sä loukkaat ihmisiä ihan sujuvasti, naureskelet päälle ja kerrot sen olevan huumoria. Kai jokaisella saa olla oma huumorintajunsa, mut älä ihmettele jos jengi alkaa sulle älähteleen. Sitä saa mitä tilaa.
Ois helpompi sulleki vastata, jos käyttäisit jotain tunnistettavissa olevaa nikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään hampaissa;25726396:Ei mullakaan ole mitään hampaankolossa, kyllä minä uskallan sanoa suoraan mitä ajattelen, kuten olen monestikin sulle sanonut. Mutta ei vaan tunnu menevän kaaliin, olet vissiin jotenkin vajukki.
Mikä tässä on susta hauskaa? Vittumaiset ihmiset on surullisia ja säälittäviä, harva pitää sitä ominaisuutena jota täytyy korostaa tarkoituksella.Ihan ensinnäkään en muista väittäneen vittumaisuuttani huumoriks, kyllä mä vaan oon ihan rehellisesti inhottava ihminen.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään hampaissa;25726401:Ja jotenkin tuo tytsin perseennuolenta saa mussa inhonväreet aikaan, miten tollasia tyyppejä voi edes olla olemassa??
Missä kohdin väitin jonkun olevan hauskaa? En muista väittäneeni. Ja saathan sä tietysti pitää mua surullisena ja säällittävänä, mikä mä oon sua kieltämään, mutta tosta "tarkotuksella korostamisesta" oon myös eri mieltä: se ei oo korostamista, että on mitä on. Vai sekö riepoo, kun en suvaitse loukkaantua siitä, että sanotaan vittumaiseks ja epämiellyttäväks? Pitäiskö tässä valehtelemaan ruveta ja esittää olevansa nii-iin kovin pahoillaan ja mukamas mukava?Mikä tässä on susta hauskaa? Vittumaiset ihmiset on surullisia ja säälittäviä, harva pitää sitä ominaisuutena jota täytyy korostaa tarkoituksella.
kannattais kuitenki muistaa edes alkeelliset käytöstavat.Munattomuuskaan ei todellakaan ole hyve, ja munatontahan se just on, ettei edes oman mielipiteensä takana voi seistä.