Hei te, kellä on nyt kovasti jotain hampaankolossa mua kohtaan, voin hetken kuunnella, jos haluutte purkaa tuntojanne.

Noh, nyt kun kysyit..en mä sua aikaisemmin ole huomannut, viime päivinä tullut muutama ketju vastaan missä sä loukkaat ihmisiä ihan sujuvasti, naureskelet päälle ja kerrot sen olevan huumoria. Kai jokaisella saa olla oma huumorintajunsa, mut älä ihmettele jos jengi alkaa sulle älähteleen. Sitä saa mitä tilaa.

ei mitään hampaissa
Ei mullakaan ole mitään hampaankolossa, kyllä minä uskallan sanoa suoraan mitä ajattelen, kuten olen monestikin sulle sanonut. Mutta ei vaan tunnu menevän kaaliin, olet vissiin jotenkin vajukki.

vrs
Noh, nyt kun kysyit..en mä sua aikaisemmin ole huomannut, viime päivinä tullut muutama ketju vastaan missä sä loukkaat ihmisiä ihan sujuvasti, naureskelet päälle ja kerrot sen olevan huumoria. Kai jokaisella saa olla oma huumorintajunsa, mut älä ihmettele jos jengi alkaa sulle älähteleen. Sitä saa mitä tilaa.
Ihan ensinnäkään en muista väittäneen vittumaisuuttani huumoriks, kyllä mä vaan oon ihan rehellisesti inhottava ihminen. :D Ja ei, en todellakaan ihmettele, mutta toki huvittaa, jos otetaan melonit kunnolla nenään ja käydään kiukuttelemaan, ku kakarat hiekkalaatikolla konsanaan, vaan koska en suostu lopettaa joka kommenttia "kukin taplaa tyylillään" tms paskalla. :D

vrs
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään hampaissa;25726396:
Ei mullakaan ole mitään hampaankolossa, kyllä minä uskallan sanoa suoraan mitä ajattelen, kuten olen monestikin sulle sanonut. Mutta ei vaan tunnu menevän kaaliin, olet vissiin jotenkin vajukki.
Ois helpompi sulleki vastata, jos käyttäisit jotain tunnistettavissa olevaa nikkiä.

vrs
Mikä tässä on susta hauskaa? Vittumaiset ihmiset on surullisia ja säälittäviä, harva pitää sitä ominaisuutena jota täytyy korostaa tarkoituksella.
Missä kohdin väitin jonkun olevan hauskaa? En muista väittäneeni. Ja saathan sä tietysti pitää mua surullisena ja säällittävänä, mikä mä oon sua kieltämään, mutta tosta "tarkotuksella korostamisesta" oon myös eri mieltä: se ei oo korostamista, että on mitä on. Vai sekö riepoo, kun en suvaitse loukkaantua siitä, että sanotaan vittumaiseks ja epämiellyttäväks? Pitäiskö tässä valehtelemaan ruveta ja esittää olevansa nii-iin kovin pahoillaan ja mukamas mukava? :D

Musta taas on säälittävyyden huipentuma se tällä palstallaki täysin loppuunkulutettu fraasi: kaikki taplaa tyylillään, näin meillä jne paskaa. Munattomuuskaan ei todellakaan ole hyve, ja munatontahan se just on, ettei edes oman mielipiteensä takana voi seistä.

"vieras"
Minun täytyy sanoa, että minä pidän tämän lyhyen tuttavuuden perusteella enemmän Rieputallaasta (joka on muten ollut paljon siedettävämpi ja onnellisemman oloinen viime aikoina). Teissä on jotakin samaa, mutta sinä olet ärsyttävämpi.

Yhteistyössä