L
"lila"
Vieras
Kun oikeesti sillä ei oo yhtään väliä kumpi siellä on tyttö vai poika. Tietty toivon omaa pikku prinsessaani ja kun ultrassa olin niin antoivat jopa tyttö arvauksen (Eihän ne ikinä varmoja ole) Mutta itelle tuli sellanen olo että jess sieltä tulee se tyttö mitä toivoin. Mutta entä jos tuo onkin poika, rakastanko sitä yhtä paljon,kuinka pettynyt olen..
En tiä ees miksi mietin tälläsiä. Jotenkin alitajunnassa jyskyttää että lapsi on terve voiko paremmin mennä ja sit joku pikku piru huutelee taustalla että vielä kivempaa jos tyttö.
Kai nämä hormoonitkin saa mun pääni ihan sekasin. Jotenkin mulla vaan on tärkeetä että esikoinen on tyttö ja sen jälkeen saa tulla vaikka sata poikaa kunhan vaan esikoinen tyttö.
En tiä ees miksi mietin tälläsiä. Jotenkin alitajunnassa jyskyttää että lapsi on terve voiko paremmin mennä ja sit joku pikku piru huutelee taustalla että vielä kivempaa jos tyttö.
Kai nämä hormoonitkin saa mun pääni ihan sekasin. Jotenkin mulla vaan on tärkeetä että esikoinen on tyttö ja sen jälkeen saa tulla vaikka sata poikaa kunhan vaan esikoinen tyttö.