Tyttövauvanko se Victoria synnytikin :-(

• Viestiketjun aloittaja "hullu"
  • Ensimmäinen viesti
"hullu"
Sitäpaitsi se Victorian vauva on yllättävän isokoinen (3280g/51cm) kun ottaa huomioon, että se syntyi ennenaikaisena, koska laskettu aikahan oli vasta joskus maaliskuussa.

"vieras"
Mitäs vikaa tytössä on.. Ja oikea laskettu aikahan tais olla jo helmikuussa, yrittivät vaan että Victoria sais rauhassa synnyttää, kun kukaan ei odottais että synnyttää vielä..

"hoitaja"
Mistä tiedät lasketun ajan tarkalleen? Hovihan on saattanut sen huijata tarkoituksella,
mistä tietää vaikka olisi mennyt jo yli lasketun ajan ;)

Ihanaa kun saivat prinsessan :heart:

"vieras"
Voi jumalauta taas, että olette tyhmiä! Kauan aikaa on ollut tiedossa tuo synnytysajankohdan tarkka ilmoittamatta jättäminen ja nyt vasta mammat täällä ihmettelee!

"hullu"
Varsinkin esikoisen kohdalla on tärkeää, että lapsi on poika. Eihän sellaisella naisella ole mitään arvoa joka tyttöjä synnyttää. Sitäpaitsi sen lapsen piti syntyä maaliskussa, prinsessa Victoria kertoi minulle itse että sen lapsen laskettu syntymäaika oli 31.3.2012!

hahahah
[QUOTE="vieras";25727467]Kauniit ihmiset saavat usein tyttöjä.[/QUOTE]

Tää on kaikista säälittävintä tyttöjen äitien selittelyä. :D Joku tilasto on ollut että 0,? todennäköisempää saada esikoisesta tyttö kauniilla ihmisillä ja tällä sitten hätäpäissään selittelevät tytön saamistaan. :D
Onko se oikeasti noin kauheaa saada tyttö? Minusta ei.

Samalla voi sanoa että älykkäät saavat USEIN pokia. ;) Eli olet usein tyhmä..jee

"vieras"
[QUOTE="hullu";25727490]Varsinkin esikoisen kohdalla on tärkeää, että lapsi on poika. Eihän sellaisella naisella ole mitään arvoa joka tyttöjä synnyttää. Sitäpaitsi sen lapsen piti syntyä maaliskussa, prinsessa Victoria kertoi minulle itse että sen lapsen laskettu syntymäaika oli 31.3.2012![/QUOTE]

Ootko sä jäänyt jollekin 1800-luvulle? :LOL:

Ahhahhaa
[QUOTE="hullu";25727490]Varsinkin esikoisen kohdalla on tärkeää, että lapsi on poika. Eihän sellaisella naisella ole mitään arvoa joka tyttöjä synnyttää. Sitäpaitsi sen lapsen piti syntyä maaliskussa, prinsessa Victoria kertoi minulle itse että sen lapsen laskettu syntymäaika oli 31.3.2012![/QUOTE]

;)

:D

Päivän paras.

äääääk
Mua vituttaa, kun suomalaislehdistö tohisee noista ruotsalaisista aina!!! Hirmuset lööpit aina niistä.
Jos Suomessa tapahtuu jotain, niin Ruotsin lehdistö ei eväänsä liikauta.. jossain saattaa pieni uutinen olla ja sekin on vittuilua tai haukkumista.

Blue
Kulkaas rakkaat pienet. Niitä tyttöjäkin tarvitaan.

Ja eipä tuo Vickankaan ole pahemmin joutunut siitä kärsimään että on tyttö... ;)

Kovasti taas koitetaan häslinkiä saada palstalle, eikö teillä ole muuta tekemistä. :)

"marie"
Mun tyttölapsi syntyi 39+2 ja oli 3200g. Jos Vickanin laskettu aika olisikin ollut esm 1.3., niin olihan se kuitenkin jo 39+jotain, eli ei missään nimessä ennenaikainen synnytys.

Lasketuksi ajaksi hovi oli ilmoittanut "helmikuun loppu tai maaliskuun alku".

Täällä ei sentään olla yhtä tyhmiä ihmetelty ku aftonbladetissa, jossa ihan kantaruotsalaiset ovat ihmetelleet, että mikä sukunimi lapselle tulee... :LOL:

Entinen Ksantippa S.
Varmasti tyttö on Vickanille ja Danielille ihan yhtä rakas kuin poika. Mitä sitten miettinee Kalle Kustaa, joka aikoinaan sanoi avoimesti toivovansa kruunun periytyvän mieluummin pojalleen, koska kyseessä on niin raskas homma.

Joskus nuorempana ajattelin, että voi ei mikä vanha sovinisti. Nykyään totean, että Kallella kuitenkin on kokemusta Ruotsin hallitsijana olosta, kun taas minulla ei.

Victoriasta on kasvamassa upea kuningatar, eikä kukaan voi epäillä hänen kykyään tehdä työtään. Mutta vanhemmat näkevät lapsensa (toivottavasti) muunakin kuin perheyrityksen jatkajina, ja luulenpa että Kalle ja Silvia muistavat edelleen liiankin hyvin ajat, jolloin Victoria yritti näännyttää itsensä olemattomiin.

Viime kädessä on totta kai persoonasta eikä sukupuolesta kiinni, kestääkö hirvittävät paineet. Mutta ehkä prinssiin kuitenkin kohdistuu vähemmän paineita ulkonäön osalta kuin prinsessaan. Ehkä. En tiedä.

"jep"
[QUOTE="vieras";25727467]Kauniit ihmiset saavat usein tyttöjä.[/QUOTE]

poikkeus vahvistaa säännön, mä olen rumempi kuin sysimusta painajainen ja mulla on neljä tyttöä. :)

Tää on kaikista säälittävintä tyttöjen äitien selittelyä. :D Joku tilasto on ollut että 0,? todennäköisempää saada esikoisesta tyttö kauniilla ihmisillä ja tällä sitten hätäpäissään selittelevät tytön saamistaan. :D
Onko se oikeasti noin kauheaa saada tyttö? Minusta ei.

Samalla voi sanoa että älykkäät saavat USEIN pokia. ;) Eli olet usein tyhmä..jee
Juu, kelpaa mulle, kolme poikaa....ja yksi tyttö! ;)
Olis kelvannut toinenkin tyttö, mutta kun ei tullut, kai mä sitten vaan oon enemmän älykäs kuin kaunis! ;)

[QUOTE="marie";25727646]Mun tyttölapsi syntyi 39+2 ja oli 3200g. Jos Vickanin laskettu aika olisikin ollut esm 1.3., niin olihan se kuitenkin jo 39+jotain, eli ei missään nimessä ennenaikainen synnytys.

Lasketuksi ajaksi hovi oli ilmoittanut "helmikuun loppu tai maaliskuun alku".

Täällä ei sentään olla yhtä tyhmiä ihmetelty ku aftonbladetissa, jossa ihan kantaruotsalaiset ovat ihmetelleet, että mikä sukunimi lapselle tulee... :LOL:[/QUOTE]

Mun ainoakainen tyttö syntyi 5 päivää jälkeen la:n, painoi noin 4,2 kg! ;)

:D ai no siinä tapauksessa

ihmettelee
Mikä poikalapsissa on niin hienoa? Tyttöjä sitä saada pitää, ei pojilla ole mitään virkaa. Jos kaikki alkaisivat saada vain poikia, sukupolven kuluttua synnytykset loppuisivat kokonaan, eikä niitä poikalapsiakaan enää tulisi. Kai olen rumuuden lisäksi tyhmä, kun en ymmärrä poikien erinomaisuuden päälle. Meillä pojille pidetään kovaa ja tiukkaa kuria, tytöt saavat elää vapaammin :) ja vain, koska ovat tyttöjä.

Onneksi meillä suvun jatkuvuus on varmistettu saamalla suloisia tytölapsia. Pojat saavat sitten painua omilleen heti 18 vuotta täytettyään, tytöt saavat jäädä asumaan kotiin niin kauan kun tarvitsee. Kyllä meillä tytöt tietävät olevansa parempia kuin pojat, kundit joutuvat todistelemaan paremmuuttaan kun tytöt ovat saaneet välittömän rakkauden ja kunnioituksen.

Siinä teille miettimistä ja unettomia öitä. Kai jotkut saavat hepulin siitä että meillä tytöt nostetaan jalustalle, ja pojat sysätään törkeästi syrjään.

Yhteistyössä