Esikoista yrittämään 2012!

  • Viestiketjun aloittaja Sennay
  • Ensimmäinen viesti
Sennay
Hei kaikille pitkästä aikaa ja anteeksi, sillä luvassa on vain omaa napaa. :ashamed: Täällä pitkän pohdinnan ja keskustelemisen jälkeen ollaan tulossa siihen tulokseen, että menemme ensin naimisiin ja sitten vasta yritetään lasta. Häitä on suunniteltu syksylle 2013 ja säästäminen niitä varten tulisi olemaan hankalampaa lapsen synnyttyä, eikä säästämiseen luultavasti olisi edes varaa. Lisäksi haluaisin tehdä mahdollisuuksien mukaan vähän töitäkin valmistuttuani ja nauttia kahdenkeskisestä ajasta miehekkääni kanssa vielä hieman pidempään. En ole myöskään vielä valmis luopumaan minulle rakkaasta harrastuksestani, joka on liian vaarallista ja riskialtista raskaana olevalle. Luultavasti en edes raskautuisi kaiken tämän stressin takia. :stick: Voihan toki olla, että jätämme ehkäisyn pois aikaisemmin, mutta ainakin nyt jään tästä ketjusta pois. Kiitos teille kaikille kaikesta ja kovasti plussausonnea! +++ :heart:

Mikäli haluatte, että etusivu pysyy samanlaisena, suosittelen tekemään kokonaan uuden pinon, jonka etusivulle joku vain kopioi teidän tietonne, esim. Esikoista yrittämään 2012! vol. 2 tms.
 
sennay Tuohan kuullostaa hyvältä. Tärkeintähän on, että olette onnellisia ja kummallakin on samanlaiset ajatukset mielessä :). Ja sulla näyttää olevan muutenkin selvät sävelet tulevaisuuden suhteen. Onnea ja menestystä valitsemallesi tielle! :) :hug:

Täällä testasin ovista just ja näyttäishän tuo vissiin plussaa.. :)

Aijaa.com - 9606857.jpg
 
Sennay niin se elämä muuttaa kulkuaan. Pääasia, että olet itse valinnan takana ja sen tuntuu hyvältä. Olen itsekin muuttanut mielipidettä niin tuhannesti sellaisistakin asioista, joista koin olevani niin hirveän varma :D Onnea uudelle suunnalle ja vauvan yritykselle sitten tulevaisuudessa :heart:

EHaavi :D Itselläkin kävi vähän samaan tapaan. Ekan kierron maltoin olla testaamatta, mutta heti sen jälkeen tilasin ovistestejä kun eihän sitä muuten voi tietää, koska on otolliset hetket! Jos tällainen mahdollisuus on käytettävissäni niin sen kyllä hyödynnän. Se siis siitä tjot-meiningistä omallakin kohdalla...

Lumihiutale muhkee ovisplussa! Tänään taitaa olla hyvä päivä ja kärvistely palkitaan ;)

Itsellä on menossa kp 22 ja dpo 8-9. Voi kurjuus tätä odottelua... Kaikenlaisia tuntemuksia olen taas aistivinani, mutta aivan luonnollisia taitaa taas olla. Ylihuomenna meinaan taas malttamattomana testata, vaikka tiedän sen olevan vielä liian aikaista. Ei vaan pysty odottamaan!
 
Sennay Kiitos tästä ihanasta pinosta ja ahkerasta päivittelystä <3 Oot vielä tosi nuori ja elämä edessä! Häitä on ihana suunnitella rauhassa. Kaikkea hyvää sulle ja nähdään palstalla sitten ensi vuonna! :)

Pepsimax86 Tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon!

karole onnea!! <3

Lumihiutale92 Muhkea plussa! Nyt pupuilemaan!!

Piikikäs Ihana kuulla että asiat hyvin! Ajattelet vaan että oot vk 12 ni et ressaa :D Käyhän päivittelemässä, hauska kuulla mitä kaikkea siihen alkuraskauteen kuuluu.

omaa...Mun on pakko purkaa omia tuntemuksia... Tuntuu että kukaan ei ymmärrä. Ystäväni ilmoitti viikko sitten olevansa raskaana. Olemme hyviä ystäviä, mutta ensimmäinen ajatukseni oli ihan järkyttävä kateus! Oikein säikähdin omaa reaktiotani kun oli tosi hankala saada suusta onnittelut... :( Tunnen itseni ihan kamaksi ihmiseksi.. Tällä palstalla tulleista raskauksista olen ollut oikein onnellinen ja tullu itelle semmonen olo että jee tässähän raskautuu itteki kohta! Muutama kaveri on äskettäin synnyttänyt ja olen ihan hirmusen onnellinen heidän suloisista vauvoistaan. Miten olen sitten yhtäkkiä niin hurjan kateellinen tästä yhden ystävän raskaudesta!?? Mies ei ymmärtäny ollenkaan mun tuntemuksia ja oon huutanu sille koko päivän... Paha mieli ja huono olo..

Nyt kp 40, tänään tein negan sekä r-testistä että ovulaatiotestistä. Menkkoja ei näy. Pitäs koittaa kehittää itselle joku toinen kuume tähän rinnalle että olis muutaki tekemistä :D

Oon myös surffaillu ihan liikaa netissä ja löytäny kaikenmaailman keskustelut epäsäännöllisistä kuukautisista, lapsettomuudesta, syövästä, endometrioosista..huoh. Haluaisin keskittyä tähän hetkeen ja kuumeiluun ja haaveiluun, mutta keskitynkin vain kateuteen ja sairauksiin...


Piristäkää minnuu :'(

sori kilometriviesti....
 
Vici Et oo todellakaan ainut, jolla on kateutta ilmassa. Mun yks hyvä ystävä on viimeisillään raskaana. Kun sain tietää raskaudesta, niin aloin itkemään. En siis hänen nähden tietenkään. Olen äärettömän onnellinen hänen puolestaan ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Mutta se tuska, kun toiset saa niin helposti ja itse joutuu odottamaan ja käyttämään hyödyksi lääkehoitoa ja kaikenmaailman tutukimuksia.. Mä oikeesti itkin, olin vihainen ja kateellinen. Tuntuu, että jokainen on raskaana, paitsi minä. Itsekin järkytyin sillon reaktiostani. Mutta kun jotain haluaa niin kovasti, niin tunteet on pelissä.

Minä ainakin ymmärrän sun tuntemuksia todella hyvin! Eiköhän meidänkin aika tule, toivottavasti pian :) Nyt plussatuulia sinne päin! Koita piristyä, toivottavasti tämä viesti piristi edes vähän. Haluan vain sanoa, että et paini yksin tuollaisten ongelmien kanssa. Täällä on yksi ihan samanmoinen ruudun toisella puolen. :heart::hug:
 
Täälläkin on yksi joka on huomannut kateutta ystävien raskautta kohtaan vaikka olen toisaalta hirmu onnellinen. Tuntuu vaan kanssa että muut tulee raskaaksi ja saa vauvoja mutta me vaan yritetään, vaikka ei tiedä jos ens kierrolla tärppäis:)
Muutama tuttava on lähiaikoina saanut vauvan, parilla on lähikuukausina laskettu, yksi erittäin hyvä ystävä odottaa kolmatta lastaan josta tulee kummilapseni joka syntyy kesällä ja nyt tosiaan eräs ystäväpari ilmoitti raskaudesta. Yhden kaverin tiedän vaimoineen yrittävän ja heidän elämäntyylinsä ei mielestäni(muidenkaan kavereiden mielestä) sovi vauvakuumeeseen(ryyppäämistä, ulkomaanmatkoja...). Jos näiltä tulee raskausilmoitus niin sitten varmasti tulee tippa linssiin, kun itse tekee kaiken muka oikein.

Toivottavasti meillä tärppää ja voidaan siirtyä plussaosastoon=) Tsemppiä yritykseen!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anfia
lumihiutale92. Mäkin mietin tässä pari päivää sitten, että aika paljon on hiljentynyt tämä porukka.
Voihan se olla, että suurimmalla osalla pahimmat "kuumehöyryt" on jo laantuneet, tärkeimmät suunnitelmat jo käyty läpi, ja kun ei välttämättä yritys ole vielä alkanut tai ei ole tullut vielä mitään "tuloksia" suuntaan tai toiseen, niin ei ole ollut oikein kenelläkään tänne asiaa kirjoittaakaan.

Minä käyn täällä kyllä päivittäin katsomassa onko tullut uusia juttuja, mutta en kauheasti viitsi kirjoitella. Tuntuu jotenkin kornilta tulla puhumaan omasta tilanteesta ja raskaudesta (tiedän kyllä että olette varmasti ihan vilpittömästi onnellisia puolestani), kun toiset vasta yrittävät ja pettymyksiäkin tulee...Mieluummin olen enemmän taustalla, ja välillä ilmoittelen kuulumisiani.
Meitä plussanneitakin on vielä niin vähän että tuolla plussanneiden ketjussa on vielä hiljaisempaa. Itse olen nyt aktiivisesti kirjoitellut tuonne syyskuisia odottaviin.

Mitäs mieltä olette tämän ketjun kohtalosta? Jatketaanko/jatkatteko täällä jutustelua, vaikka välillä olisikin hiljaista, vai kannattaako siirtyä johonkin muuhun ketjuun. Noita 2012 yrittäville tarkoitettuja ketjuja kun on pari ainakin olemassa.
Tässä ketjussa on mun mielestäni kyllä ollut ihana porukka, ja monen kuulumisia haluan seurata jatkossakin :)
Ja tässä ketjussa on kyllä ollut se kiva, kun ei ole ihan kauhean suureksi paisunut, että pysyy keskustelussa mukana (tuolla odotuspuolella kun tuntuu ketjuun tulevan päivässä monta sivua tekstiä niin kaiken sen kahlaamiseen menee aina hitosti aikaa).
Täällä on ollut myös mukavaa se, että ollaan kaikki esikoisesta kuumeilevia. "Tyhmien" kysymysten kysyminen ja aiheista keskusteleminen on ollut jotenkin tosi helppoa.
 
Musta tää on siitä tosi kiva ketju että tää ei oo täynnä sitä jokapäiväistä kiertopäivien päivittelyä ja oireiden kyttäystä/raportointia (siis totta kai siihen oireiden raportointiin allekirjoittanutkin sortuu hermostuksissaan varmaan välillä, mutta tää ketju ei oo täynnä sitä). Oon miettiny että ehkä senkin takia muut ketjut näyttää olevan niin kovin vilkkaita, kun joissain ketjuissa sitä on melko paljon. Musta tämmönen pieni porukka on kiva, mutta on tää tosiaan hirveesti hiljentyny. :/

Niin ja muokkaus vielä, musta on ainakin ihana kuulla sillon tällön Piikikkäästä, ei herätä mussa ainakaan yhtään ärtymystä että käyt kertomassa kuulumisia. :)
 
Viimeksi muokattu:
Rone
Pidetään tämä ketju! Ei jaksa/kiinnosta noihin muihin mennä kirjottelee ja mä tykkään tästä ihan sikana.
Itse en tosiaan ole sen takia kirjotellut kun vielä on se viimenen liuska osittain jäljellä eli ei mitään edistystä mihinkään suuntaan siis.
Paitsi että ajatukset taas laukkaa villisti. Lopetanko nyt vai myöhemmin, mitä jos tulen heti raskaaksi tai mitä jos siinä kestää kauan, alkaako kroppa toimimaan heti vai ei ja miten se rahallinen puoli... Yritän ajatella ihan rauhassa ja välttää liiallista panikointia kun siitä ei kuitenkaan mitään hyötyä ole.

Kateudesta: myönnän olevani ihan hirveän kateellinen. Pahin kateus iski erästä paria kohtaan, joka sai äskettäin vauvan. He olivat olleet ehkä just ja just vuoden yhessä kun kuulivat vauvan tulosta ja muuttivatkin yhteen vasta sitten kun vauva oli jo maailmassa. Tuli ihan hirveä olo kun mietin, että ne on ollu vasta noin vähän aikaa yhdessä ja me taas miehen kanssa kauemmin, että kyllä me enemmin oltais se vauva "ansaitttu". Siis pahimmillaan ajattelin noin :ashamed: Tällä hetkellä olen kateellinen, mutta myös onnellinen heidän puolestaan. ´
Olen itsekin huomannut, että olen joissain asioissa katkeruuteen ja kateuteen taipuvainen ihminen ja se katkeruus nousee aika paljon pintaan tollasissa asioissa... Mutta yritän nyt päästä siitä eroon!

Yritän kirjotella useammin jos on jotain asiaa, mut jos ei ni käyn jokatapaukses tääl lukemassa mitä kuuluu. Mutta, lähiaikoina varmaan tulee juteltua miehen kanssa vähän vakavammin tästä vauvajutusta kun niitä pillereitä enää 2 viikoks jäljellä. Eli pitää nyt vielä varmistaa, että lopetetaanko noihin. Ilmottelen sitte, että mitä puhuttiin ja päätettiin ;)
 
Kyllä tämä ketju on tosi hyvä olla olemassa. Mun mielestä on kiva, että esikoisesta kuumeileville on oma ketjunsa.

Nyt kun oon lueskellut noista ovistesteistä, niin apua, kuinka mua kuumottais alkaa testailemaan :p. Ihan vaan varmuuden vuoksi, ja itsellekin tiedoksi, että oonko uumaillut ovikset oikein aikaisemmin. Mutta en tiedä, ehkä vielä odotan... Ettei se tjot mene nyt heti pilalle!

Kateudesta: mulla on sellainen työ, että näen raskaana olevia päivittäin (joku voi nyt siellä arvailla mun ammattia:whistle:), niin olen jotenkin sillä tavalla turtunut vauvamasuihin, ettei se mulle kateutta nostata. Mutta lähipiirin vauvauutiset saa tällä hetkellä kyllä ajattelemaan, että voiku mekin kohta...

Positiivista täällä on, että mieskin kuumeilee ja meillä on *öhöm* ehkäisy ollut hieman huolimatonta viime aikoina ;)
 
Pidetään tämä ketju! Ei jaksa/kiinnosta noihin muihin mennä kirjottelee ja mä tykkään tästä ihan sikana.
Itse en tosiaan ole sen takia kirjotellut kun vielä on se viimenen liuska osittain jäljellä eli ei mitään edistystä mihinkään suuntaan siis.
Paitsi että ajatukset taas laukkaa villisti. Lopetanko nyt vai myöhemmin, mitä jos tulen heti raskaaksi tai mitä jos siinä kestää kauan, alkaako kroppa toimimaan heti vai ei ja miten se rahallinen puoli... Yritän ajatella ihan rauhassa ja välttää liiallista panikointia kun siitä ei kuitenkaan mitään hyötyä ole.

Kateudesta: myönnän olevani ihan hirveän kateellinen. Pahin kateus iski erästä paria kohtaan, joka sai äskettäin vauvan. He olivat olleet ehkä just ja just vuoden yhessä kun kuulivat vauvan tulosta ja muuttivatkin yhteen vasta sitten kun vauva oli jo maailmassa. Tuli ihan hirveä olo kun mietin, että ne on ollu vasta noin vähän aikaa yhdessä ja me taas miehen kanssa kauemmin, että kyllä me enemmin oltais se vauva "ansaitttu". Siis pahimmillaan ajattelin noin :ashamed: Tällä hetkellä olen kateellinen, mutta myös onnellinen heidän puolestaan. ´
Olen itsekin huomannut, että olen joissain asioissa katkeruuteen ja kateuteen taipuvainen ihminen ja se katkeruus nousee aika paljon pintaan tollasissa asioissa... Mutta yritän nyt päästä siitä eroon!

Yritän kirjotella useammin jos on jotain asiaa, mut jos ei ni käyn jokatapaukses tääl lukemassa mitä kuuluu. Mutta, lähiaikoina varmaan tulee juteltua miehen kanssa vähän vakavammin tästä vauvajutusta kun niitä pillereitä enää 2 viikoks jäljellä. Eli pitää nyt vielä varmistaa, että lopetetaanko noihin. Ilmottelen sitte, että mitä puhuttiin ja päätettiin ;)


Olen ihan samaa mieltä kanssasi! Minä myönnän myös kateutta muita raskaana olevia kohtaan, mutta juurikin niitä kohtaan jotka ovat seurustelleet ei edes vuotta kun tietää olevansa jo raskaana ja vahinko oli, toiset taas kun on monta monta vuotta yhdessä ja joutuu kuinka yrittämään! Itse olen seurustellut jo pian 5 vuotta nuoresta iästä huolimatta, ja vasta nytten sain suuni auki miehelle että haluaisin lapsen ja vauvakuumeillu olen jo pian vuoden eli nytten tiedän että olen täysin valmis niinkuin mieskin. :) Ja toivon mukaan se tapahtuisi pian vaikka vasta ollaan aloitettukin. ;)

Ja kerro ihmeessä mihin lopputulokseen tulitte! ;)
 
Lumihiutale92 Kiitos <3 Olet ihana! Tuli parempi mieli :)

KateudestaJotenki sitä ihan tyhmästi ajattelee aina että on ainut joka ajattelee jotain ja sitku ku uskaltaa kertoa ajatuksistaan ni huomaa että moni muukin tuntee samalla tavalla... Minusta kateus on loppujen lopuksi ihan terve tunne. Kun on jostain kateellinen niin sitähän tajuaa mitä tässä elämässä haluaa tavoitella. Toisaalta tajuaa että saan olla kateelliinen, mutta toisen onni ei ole minulta pois. Huomasin että eilen oli paaaljon helpompi kohdata tämä raskaana oleva kaverini kun olin käsitellyt kauteuden tunteeni.

Pidetään tämä ketju! Oon jo pikkuhiljaa oppinu tuntemaan teitä ni ei nyt lopeteta tätä! Minusta on mukava kun on pikku porukka ni pysyy kärryillä kaikkien jutuista ja jaksaa lukea uudet jutut läpi vaikka olis ollu lukematta pari päivää. Käyn ite täällä joka päivä/joka toinen päivä. Joka kerta ei tuu kirjoteltua mitään jos nyt ei oo mitään kummempaa mielessä. Voishan sitä aina jonku päivän aforismin kirjottaa että pino pysyy ylhäällä :D Ja tuosta etusivusta eli sitähän ei nyt voi sii enää päivitellä? Eli jos uudet kertos aina vaikka tummalla iän ja yrittämisen ajankohdan ni tietää vähän.

Tänään ollut mukava päivä, jotenki niin helpottunu. Sain jo ens viikoksi gynelleki ajan kohdun ja munasarjojen ultraan ihan varmuuden vuoksi. Jee! Mulla on aina ollu todella epäsäännölliset ja kivuliaat kuukautiset ni haluan varmistaa että kaikki ok. Gyne on tuttu ni sen takia pääsin jo näin aikasin, ens viikolla 7 vk pillereiden lopetuksesta ja menkkoja ei näy...

Keksin viikonloppuna uusia harrastuksia: alan neulomaan kaulahuivia ja suunnittelemaan kevään kasvimaaistutuksia!
 
Sennay
Eihän teistä osaa päästää irti!! :hug: Minä voisin siis vielä päivitellä tätä, vaikka meillä ei yritystä olekaan, mikäli teille vain sopii? On vain niin mukava lueskella teidän kuulumisia, kun on jo tottunut, että käy päivittäin lukemassa tätä palstaa. :) Onpahan tekemistä häitä ja hääsuunnitelmia odotellessa. :p

Minnacanth ja Miwwi: Päivitättekö minulle ikänne ja milloin teillä yritys alkanut/alkaa??
 
  • Tykkää
Reactions: Piikikäs
Vici Kiva jos tuli parempi mieli. :) Kyllä kateus on ihan normaali tunne, kuhan se ei nyt ihan yli mene. Ja täälläkin moni tunnusti, että on kateellinen raskaana oleville.

Kiva, kun nyt ihmiset on taas tulleet tänne kirjoittelemaan ja ilmaisseet omat mielipiteensä. :)
 
Musta myös tää ketju on hyvä :) Tänne on mukava tulla kirjottelemaan ja lueskella toisten kirjotuksia. Itsellä tosin kans ei vielä oikee oo paljoa kerrottavaa tänne ni harvemmin tulee kirjoteltua.

Tosiaan mulla menossa nyt kiertopäivä 28.. Mahakipua on ollut viikonlopusta asti, välillä pientä ällötystä. Oon tänään tehny tommosen Pregcheckin testin joka näytti negaa. Toivottavasti täti ei tuu nyt kyläilee, vaikka vielä ei mitään testissä näkynykkää. En tiiä pitäiskö huomenna aamulla tehdä tuommonen apteekin oma testi..
 
inq
Itse olen nyt seuraillut tätä taustalta, ja voisinpa nyt itsekin kirjoitella keskustelun ylläpitämiseksi ;)

Vauvakuume on siis KOVA. Pillerit lopetin juuri, nyt meneillään kp9 ja yk1. Ei hajuakaan miten alkaa oma kroppa toimia tuon viiden vuoden pillerinpopsinnan jälkeen...toivottavasti normaalisti :) Vauvalle olisi lupa tulla pikimmiten, toivottavasti jo tästä ekasta kierrosta tärppäis.. :)
 
Ihanaa sennay että et osaa meistä luopua ;)

Onhan tää porukka ihan mahtava, ja vaikka ihmiset menee ihan eri vaiheilla yrityksen aloittamisen kanssa niin silti puhuttavaa löytyy.

Ja varsinkin kun tänne voi tulla puhumaan myös kaikista muistakin jutuista. Olette ihania :heart:
 
Ihanaa! Eli pidetään tämä. Ja hyvä että Sennay jaksaa vielä päivitellä. :)

Tuosta kateudesta olitte puhuneet. Mussa se herättää kauhean kaksijakoisia tunteita. Joskus joku kaveri jolla oli hirvee vauvakuume voivotteli että voi voi kun nekin sai lapsian ennen kun mä (kaveri miehensä kanssa ei siis edes yrittänyt siinä kohtaa). Hiljaa siinä mielessäni mietin että mitä helv***ä? Mitä se on keltään pois jos joku muu saa lapsia ja ihan törkeän itsekästä ajatella noin että pitäisi "ehtiä" ite eka. Että onks se joku kilpailu jollekin että kuka eka saa lapset? Itsellä oli siinä kohtaa elämää niin paljon muita juttuja, enkä siis lapsia ollut edes oikein miettinyt.

Mutta en nyt en nyt siis ole täällä haukkumassa teitä itsekkäiksi ja lyttäämässä teidän tunteitainne. :LOL: Pikkuhiljaa on alkanut tajuamaan asian toisenkin puolen, kun jotain ihan todella kovasti haluaa ja toivoo itselleen, niin totta kai se herättää kateutta jos joku muu sen saakin. Eli ihan kyllä nykyisin ymmärrän nuo kateuden tunteet. Itseen ne ei toistaiseksi ole iskenyt, mutta jos tämä alkaa venymään, niin en yhtään ihmettelisi jos iskisikin. Ja tää on siitä hyvä paikka että täällä uskalletaan niistä ääneenkin puhua. :)
 
Sennay ikää 21 ja yritys alkanut nyt helmikuussa :)

Juu, kyllä se kateus jossain määrin on sallittua vaikka kaikkien puolesta pitäisi olla iloinen ja onnellinen, mutta on se kurjaa kun itse saa yrittää ja yrittää ja mitään ei tapahdu, siis juuri niitten osalta jotka ovat seurustelleet tosi kauan, mutta onneks ollaan vasta nyt ruvettu yrittämään joten ei vielä oo mitään hätää. :)
 
Kannanpa minäkin korteni kekoon tämän ketjun eteen :)

Aluksihan tässä ketjussa melkein kaikki vielä odottivat aloituksen aloitusta, nyt juttu on kääntynyt paljon yrityskeskeisemmäksi. Kaikki uudet kirjoittajatkin ovat jo yrittäviä, eikä sitä odottavia. Tästä tulee helposti sellainen olo, että mitäs minä tänne kirjoitan kun meillä vieläkin soudetaan ja huovataan. Mutta ajanoloonhan sitä taas pääsee itse kukin mukaan kun yritys on ajankohtaisempaa. :) Ei varmaan montaa kauheasti houkuta koko ajan vatvoa vauvajuttuja jos odotusta on vielä lukuisia kuukausia. Itse vielä elän toivossa että kohta alkaa..

Odottelen täällä luomuja nro2, yli viikon ovat myöhässä ja testi negaa. (Pitihän se mahdottomuuskin varmistaa) Tämä on kyllä niin viheliäinen vaihe. Alkaa jo toivoa, että tulisi oikein kunnon runsaat, kivuliaat kuukautiset, niin ainakin tietäisi missä mennään.
Mies on suhtautunut melko hyvin vauvasekoiluuni, vaikka ei kyllä yhtään tajunnut täälläkin puheena ollutta raskauskateutta. Kaverini oli aloittanut yrityksen jouluna (eli silloin kuin meidänkin piti) ja tullut jo raskaaksi. Kyllä sitä väkisin tuli mieleen, että mulla on sentään työpaikka ja meillä on vauvalle sopiva asunto ja ja ja. Eli samoilla fiiliksillä täälläkin!

Ja se vielä, että voi vitalis miten viheäliäiseltä se tummanpuhuva yksinäinen viiva näyttää!
 
Hei rakkaat tyttöset! Pitkästä aikaa :ashamed: Säikähdin jo, kun täällä on ehditty puhua jopa ketjun lopettamisesta. Hui! Minun kanta ehdottomasti on, että jatketaan! Vaikka välillä on hiljaisempaa, eikä itsekään jaksa aina kirjoitella. Mutta jos pitäis mennä tuonne muihin vastaaviin ketjuihin niin ei kiitos, jäis palstailut palstailematta. Teidät kuitenkin jo tuntee ja tietää :) Ja vaikka se yrittämisen aloitus nyt venyisi niin silti tänne voi kirjoitella. Koska eihän meidän tarvitse vain vauvoista puhua. Tästä aasinsiltana onnittelut Sennay päätöksestä ja ihanaa häiden suunnitteluaikaa teille :heart: Ja kiitos kun päivittelet vielä meitä :)

lumihiutale92 ihanaa että pääsitte vihdoin kunnolla yrittämään! Kerrohan sitten työn "tulokset" ;)

Kateudesta olette puhuneet. Pikkuisen se aina käy mielessä, kun kuulee tuttavista jotka odottaa tai joilla on pieniä lapsia. En näe pienessä kateudessa mitään pahaa, mutta jos se alkaa vaivata ja vaikuttaa omaan käyttäytymiseen niin sitten on jo paha.

Omassa tilanteessa ei ole mitään uutta. Kp45 (hui) menossa, pientä mahan nippailua että on ehkä menkat tulossa. Muuta sitten ei taida ollakaan. Ärsytys. Nyt on 2vko kun sain sen oletetun ovisplussan, vaan tiedä häntä. Lihakset on jumissa ja väsyttää. Aattelin testailla alkuviikosta, jos ei menkkoja kuulu. Huoh :ashamed:
 
Aunilotta Eikö tämän ketjun nimi olekin että Esikoista yrittämään 2012 ;)Jokanen rupeaa yrittämään silloinkun on sopiva aika, ja on se hauska kuulla kun jotkut päivittelee, että missä mennään ja koska saa ruveta jännäämään. :)
 

Yhteistyössä