Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

Siwasta tänään :
Jauheliha
Herkkusieniä
Romanopaprikaa
Pizzajuustoraaste
Päärynäsiideri 2 tlk
Ananassiideri 1 pll
Omenasiideri 1 pll
Hiiva
 
Unohdin kuvata mutta listana näin:

paketti oltermanin juustoviipaleita
2 pekettia kinkkua
maalahden limppu
floraa
4 kahden litran pepsi maxia (inhoan noita kun eivät mahdu jääkaapin ovilokeroihin)
8 pakettia saksanhirveä
4 pakettia pekonia
3 pakettia naudan maksaa (palstahaaste)
paprikaa
kirsikkatomaatteja
savoiyinkaali
rasia tuoretta broccolia

lapsille lauantaipussit
teineille dajmeja
minulle ja miehelle salmiakkia

2 ruukkusalaattia
4 greippiä
pari kiloa omenoita
knippu banaaneja
pari kiloa mandariineja
keltaisia luumuja

2 pulloa luomupunkkua
6 tölkkiä budia
15 tölkkiä heinekeniä

:)
 
tetetet
[QUOTE="MiMeira";25687962]Mua on ainakin lapsesta asti varoiteltu mehuista ja limsoista turhina lisäainepommeina. Meillä ostetaan ehkä viikonlopuksi aamiaiselle tuollainen mehu. Muutoin mehut ovat omaa tutantoa.

Tonen mua ihmetyttävä asia on noi vanukkaiden määrä.... Meillä saa ehkä kerran kuussa suklaavanukkaan tms. Mut kuin tyylillään. Kaveriperheessä aamu aloitetaan paulan suklaavanukkaalla....

Mun mielestä on mielenkiintoista nää ketjut, jos mulla ois yksinkertaisempi kamera, voisin osallistua myöskin.[/QUOTE]

Mummeliisan mehut on kyllä yleensä ollet tota Vitalia tms, niissä ei oo säilöntäaineita useimmissa ja ne on makeuttamattomia.
Ja sitten noita limuja, no eihän ne terveellistä ole mutta eipä kuulemma hammaspeikotkaan ole juoksennelleet tuollapäin.
Maitoallergian takiahan noilla on mehuja. Vettäkö sitten pitäis ryystää.
 
Melkein joka päivä.
Joskus yritetty sitä viikkosysteemiäkin, mutta esim hedelmät eivät kestä niin pitkään ja toisaalta jonkun 20-30 ruokakassillisen säilyttäminekin tulee ongelmaksi.

:)
Miten teil on varaa :ashamed: mulla menee rahat viikon 5 ruokakassiin... Ois varmaan pitäny lukea joksku insinööriks että vois nostella hyviä palkkoja
 
Miten teil on varaa :ashamed: mulla menee rahat viikon 5 ruokakassiin... Ois varmaan pitäny lukea joksku insinööriks että vois nostella hyviä palkkoja
Noh eihän tämä perhe ole kavsanut yhdessä yössä vaan vuosien varrella pikkuhiljaa - ja sen myötä myös töitä lisätty aj uusia ansaitsemiskeinoja kehitetty.
Ei siinä nolostelemista jos viiteen kassiin menee rahat.
Suhteessa menee samalla lailla minullakin.

:)
 
Noh eihän tämä perhe ole kavsanut yhdessä yössä vaan vuosien varrella pikkuhiljaa - ja sen myötä myös töitä lisätty aj uusia ansaitsemiskeinoja kehitetty.
Ei siinä nolostelemista jos viiteen kassiin menee rahat.
Suhteessa menee samalla lailla minullakin.

:)
Joo, ois pitäny purra hammasta ja jatkaa kirjanpitäjänä... Oma valinta kouluttautua uudelleen, kiristää vaan välillä hermoja tää opiskelijabudjetti.
 

Yhteistyössä