Melkein joka päivä.Käyttekö joka päivä kaupassa? Eiks se ole rasittavaa? Ite en jaksa... pari kertaa viikossa saa riittää, sit mies hakekoon mitä puuttuu
Miten teil on varaa :ashamed: mulla menee rahat viikon 5 ruokakassiin... Ois varmaan pitäny lukea joksku insinööriks että vois nostella hyviä palkkojaMelkein joka päivä.
Joskus yritetty sitä viikkosysteemiäkin, mutta esim hedelmät eivät kestä niin pitkään ja toisaalta jonkun 20-30 ruokakassillisen säilyttäminekin tulee ongelmaksi.
InsinööriksiMiten teil on varaa :ashamed: mulla menee rahat viikon 5 ruokakassiin... Ois varmaan pitäny lukea joksku insinööriks että vois nostella hyviä palkkoja
Noh eihän tämä perhe ole kavsanut yhdessä yössä vaan vuosien varrella pikkuhiljaa - ja sen myötä myös töitä lisätty aj uusia ansaitsemiskeinoja kehitetty.Miten teil on varaa :ashamed: mulla menee rahat viikon 5 ruokakassiin... Ois varmaan pitäny lukea joksku insinööriks että vois nostella hyviä palkkoja
Keittiönoidalla ja sitten yhdellä jonka nikiä en enää muista - hyvin tarkka luomusta ja lisäaineettomuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja teistä;25708338:Kenellä syödään terveellisimmin?
Joo, ois pitäny purra hammasta ja jatkaa kirjanpitäjänä... Oma valinta kouluttautua uudelleen, kiristää vaan välillä hermoja tää opiskelijabudjetti.Noh eihän tämä perhe ole kavsanut yhdessä yössä vaan vuosien varrella pikkuhiljaa - ja sen myötä myös töitä lisätty aj uusia ansaitsemiskeinoja kehitetty.
Ei siinä nolostelemista jos viiteen kassiin menee rahat.
Suhteessa menee samalla lailla minullakin.
Noh, toivottavasti sitten uuden ammatin myötä helpottaa.Joo, ois pitäny purra hammasta ja jatkaa kirjanpitäjänä... Oma valinta kouluttautua uudelleen, kiristää vaan välillä hermoja tää opiskelijabudjetti.
Ei kuulemma sairaanhoitajatkaan rahassa pyöri Mutta on se mielekkäämpää kun papereittan kanssa peuhaaminenNoh, toivottavasti sitten uuden ammatin myötä helpottaa.