Joo kirjoitin tosi hölmösti, en tarkoittanut, että sinä laittaisit, mutta ajattelin kyllä rahojasi .Mä en nyt kyllä yhtään ymmärrä, mitä sä höpötät.
Vaatiiko tuo enempää kuin kaksi 150 senttistä (eikö ne sen verran ole), kunhan ei mene puolittamaan . Hintaa sillekin tulee sitten ainakin 150 euroa. Laskinko oikein?Rieputarallaa, voisit laittaa myös niin että kuviota on kaksi normilevyistä verhoa ja välissä valkoiset verhot?
Näin mäkin sen tulkitsin. Todella noloa käytöstä .Varmaan hän ajatteli, että sulla ei ole varaa ostaa kunnon verhoja Marimekko-kankaasta ja ostat vain pienet paneeliverhot
No älä nyt jaksa olla loukkantunut, kun selitin jo. Minä olen se kenellä ei ole varaa Marimekon verhoihin (tai en raaski ostaa kuin keittiöön).Näin mäkin sen tulkitsin. Todella noloa käytöstä .
Ei minusta.en mitään, tupo huone tarvitsee väriä
Okei. En ymmärrä ompelusta, kankaiden leveydestä ja määrästä ja neljänsadan :O verhoista sitten yhtään mitään. *köyhä poistuu takavasemmalle* (tosin täytyy kyllä sanoa, että jos on varoissaan, niin ei loukkaannu tällaisista jutuista)Meidän verhot alakertaan on maksaneet melkein 400e yhteensä. Gauheeta. Ja kun ap ei maininnut rahanmenosta mitään, keskitytään me vastaamaan tähän sisustuspuoleen vaan kiltisti.
Pidä sit tylsä huoneesi vielä tylsempänä Itse en viihtyisi missään noissa verhoissa ja ne on mun mielestä liian kirjavia tuonne. Nyt se on paljon parempiEi minusta.
No mutta kun sinua en edes tarkoittanut. Suu vaan loksahtaa auki kalliista verhoista, vaikka tietysti voivat olla monen vuoden hankinta ja varmasti ovat kauniit.Mistä sä nyt loukkaantumisen tähän vedit? Mua lähinnä hymyilyttää tuollainen kommentointi.