Hain pojat 5v.ja 6v. tarhasta ja tarhatäti tokas mulle...

• Viestiketjun aloittaja Kahden äitsi
  • Ensimmäinen viesti
Kahden äitsi
Oltiin siis just lähdössä kotiin sieltä. Pojat puki haalareitaan ja laittelivat Kuomia jalkoihin. Tarhatäti tuttavallisemmin naapurimme istui hyllykön vierellä ja jutteli. Meidän ohi kulki sitten sellainen 20v. harjoittelija miespuolinen ja mä erehdyin katsomaan hänen peräänsä, kun hän käveli ohitseni.

Tarhatäti sanoi yllättäen: "Mitäs sä haaveilet? Menes nyt hakemaan se mies töistä ja laita pojille video pyörimään." Aika rehvakkaalla äänellä sanoi tollei mulle!!! Sanoin, että moikka me mennään nyt poikien kans. En siis vastannut kunnolla mitään. Oliko teistä asiallista käytöstä hoitotädiltä??

"Jep"
Tuskinpa täti pahalla tarkoitti, todnäk on vain tulkinnut sinua jossain määrin väärin eikä ymmärtänyt ylittävänsä rajojasi. Itse henkkoht en moisesta viitsisi itseeni ottaa, nauraisin vain (enkä todellakaan moisesta tulisi tänne keuhkoamaan).
Osta kokoa isompi pipo?

"minja"
Siis onko tää hoitaja sinun seinänaapuri? Voithan kysyä huomenna hoitajalta, että mitä hän oikein tarkoitti tuolla lauseellaan? Itse en sietäisi tuollaista suorasukaisuutta ja pyytäisin selityksen ja anteeksipyynnön.

"vieras"
En olis suuttunut. Enemmän huvittunut, kun taitaa tädillä olla omia ajatuksia nuoren miehen suhteen. Jos olisin sillä hetkellä keksinyt jotain aiheeseen sopivaa olisin jotain heittänyt takaisin.

ap.
[QUOTE="minja";25716301]Siis onko tää hoitaja sinun seinänaapuri? Voithan kysyä huomenna hoitajalta, että mitä hän oikein tarkoitti tuolla lauseellaan? Itse en sietäisi tuollaista suorasukaisuutta ja pyytäisin selityksen ja anteeksipyynnön.[/QUOTE]

On seinänaapuri :D En ehkä kuitenkaan viitsi enää palata aiheeseen...

[QUOTE="minja";25716301]Siis onko tää hoitaja sinun seinänaapuri? Voithan kysyä huomenna hoitajalta, että mitä hän oikein tarkoitti tuolla lauseellaan? Itse en sietäisi tuollaista suorasukaisuutta ja pyytäisin selityksen ja anteeksipyynnön.[/QUOTE]

:D No siehä se rempsee oot.

"vieras"

tiukkis :D

:LOL:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden äitsi;25716231:
Oltiin siis just lähdössä kotiin sieltä. Pojat puki haalareitaan ja laittelivat Kuomia jalkoihin. Tarhatäti tuttavallisemmin naapurimme istui hyllykön vierellä ja jutteli. Meidän ohi kulki sitten sellainen 20v. harjoittelija miespuolinen ja mä erehdyin katsomaan hänen peräänsä, kun hän käveli ohitseni.

Tarhatäti sanoi yllättäen: "Mitäs sä haaveilet? Menes nyt hakemaan se mies töistä ja laita pojille video pyörimään." Aika rehvakkaalla äänellä sanoi tollei mulle!!! Sanoin, että moikka me mennään nyt poikien kans. En siis vastannut kunnolla mitään. Oliko teistä asiallista käytöstä hoitotädiltä??
kukas tämä on ei siinä tarvitse lempi leihahtaa ja mikä se on sinua komentelemaan mitä sinä teet! "Saat kait tässä tuijotella ketä haluaa"!

[QUOTE="minja";25716301]Siis onko tää hoitaja sinun seinänaapuri? Voithan kysyä huomenna hoitajalta, että mitä hän oikein tarkoitti tuolla lauseellaan? Itse en sietäisi tuollaista suorasukaisuutta ja pyytäisin selityksen ja anteeksipyynnön.[/QUOTE] lisäksi valitus päiväkodin johtajalle olisi paikallaan.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
"silakka"
Olisko ollut huumoria?

Just keskustelin joku päivä siitä kun jotkut naiset eivät ymmärrä miesten hurttia huumoria vaikka töissä vaan se on heti ahdistelua. Baarissa jos mies erehtyy liian kännissä läppäämään vaikka pyllylle niin laukusta saa päähän ja tuhannet sadattelut päälle. Aivan käsittämätöntä.

Ap:n tapaus samankaltainen.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden äitsi;25716231:

alottaja ois mies! ei naiset jaksa enää jos ei ryppyjä rakkaudessa! ei hoito täti ois puuttunut jos nainen! Yleensä harjottelijat naisia! Tään kirjottaja on mies! Paljastuit!

[QUOTE="vieras";25716432]nainen! Mieti itse mitä itse olisit mieltä jos hoitotäti sanois noin toiselle naiselle. Toinen nainen on aina toiselle naiselle susi![/QUOTE]

Niin. Tarhatätit vaietkoot Sorvankylän seurakunnassa ja muuallakin.

Yhteistyössä