V
"vieras"
Vieras
Suositelkaa pientä koirarotua lapsiperheeseen,aikaisempaa koirakokemusta ei ole lapset ovat iältään 4 ja 6 vuotiaita,koiran turkin pitäisi olla suht helppohoitoinen ja ihan vaan kotikoiraksi tulisi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tätä meinasin minäkin suositella (itselläni 7kk vanha bulli) mutta ei ehkä ensimmäiseksi koiraksi kuitenkaan. On sen verran kovapäinen jäärä.englanninbulldoggiihana rotu
![]()
Itse en ottais Bulldoggia terveyssyistä. Hieman väärään suuntaan on jalostettu tätä rotua, minun mielestäni, vaikka luonteeltaan ovatkin kivoja. Myös meidän koiralla on silmien alla ihopoimut ja kammottais ajatella että koko naama olis niitä täynnä.englanninbulldoggiihana rotu
![]()
Tätä meinasin minäkin suositella (itselläni 7kk vanha bulli) mutta ei ehkä ensimmäiseksi koiraksi kuitenkaan. On sen verran kovapäinen jäärä.
Jos se pitää rotukoira olla, niin pinseri, keskikokoinen villakoira, tipsu, länsiylämaanterrieri, corgi,..? Miksei pieni sekarotuinen, jos kotikoiraksi tulee?
Totta. Ja kuten aina, ennenkuin koiran ottaa, pitää kysellä monelta kasvattajalta, millaiset vanhemmat, isovanhemmat jne. Ja ottaa mahd. terve ko. rodun edustaja, vaikka maksaisikin muutaman satasen enempi.Itse en ottais Bulldoggia terveyssyistä. Hieman väärään suuntaan on jalostettu tätä rotua, minun mielestäni, vaikka luonteeltaan ovatkin kivoja. Myös meidän koiralla on silmien alla ihopoimut ja kammottais ajatella että koko naama olis niitä täynnä.
Jaa-a, riippuu taas koiran luonteesta ja kasvatuksesta. Itse tiedän montakin lempeää pinseriä ja myöskin dobermannia. Kamalaa yleistystä jälleen...Pinseriä en suosittele!!! Liian ärhäkkä "luulee olevansa dobermanni"...
Jaa-a, riippuu taas koiran luonteesta ja kasvatuksesta. Itse tiedän montakin lempeää pinseriä ja myöskin dobermannia. Kamalaa yleistystä jälleen...
Itse en ottais Bulldoggia terveyssyistä. Hieman väärään suuntaan on jalostettu tätä rotua, minun mielestäni, vaikka luonteeltaan ovatkin kivoja. Myös meidän koiralla on silmien alla ihopoimut ja kammottais ajatella että koko naama olis niitä täynnä.