Kenen yleisesti kauniina/komeana pidetyn tunnetun ihmisen ulkonäöstä sinä ET pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uma Thurman, Sigourney Weaver, Eva Longoria, Tiina Lymi...
Siinäpä ne oikeastaan olivatkin.
Miehistä ei just nyt tuu mieleen ketään erityisemmin...

Mun mielestä Satu Tuomisto on ikäisekseen tosi vanhan näköinen.
Anna Abreu ei sytytä sitten missään muotoa.
Kiira Korpi ei ole maailman luokan kaunotar, mutta ihan keskivertonätti.

Miehistä ei nappaa: Mikko Leppilampi, Sauli Koskinen, Prad Pitt, Ville Valo, Jasper Pääkkönen, George Clooney (vai miten kirjoitettiinkaan),.

Hunkseista kovin moni ei pärstävärkiltään mua sytytä..

Chad Michael Murray
chad-michael-murray.jpg

En tykkää noista nykerönenistä.

Esim. Kiira Korpi, Johanna Loiri (se tanssija joka voitti jonkun kuumin tanssija tms. äänestyksen), Essi Pöysti, Viivi Pumpanen, Vappu Pimiä, Britney Spears, Eva Walström...

Mä en ymmärrä Jennifer Anistonin hehkutusta. Minä kyllä pidän hänen ulkonäöstään ja hän on ihan sievä ja kivan näköinen, ikäisekseen hyvin säilynyt ja kroppa on upea, mutta sitä en ymmärrä, miksi hänet on usein äänestetty MAAILMAN kauneimmaksi? Mun mielestä huomattavasti kauniimpiakin on. Hänen kasvonpiirteensä ovat vähän liian tavalliset, että hän voisi olla maailman kaunein. Voisiko joku selittää tän mua pitkään vaivanneen mysteerin? :O

On näitä varmaan, mutta en millään keksi, joten otan teidän listoista niitä, jotka mun mielestä ei ole mitenkään kauniita/komeita

- Hunksit
- Prad Pitt
- Ville Valo

Naisista:

Krista Kosonen
Anna Abreu
Kiira Korpi

Mä en ymmärrä Jennifer Anistonin hehkutusta. Minä kyllä pidän hänen ulkonäöstään ja hän on ihan sievä ja kivan näköinen, ikäisekseen hyvin säilynyt ja kroppa on upea, mutta sitä en ymmärrä, miksi hänet on usein äänestetty MAAILMAN kauneimmaksi? Mun mielestä huomattavasti kauniimpiakin on. Hänen kasvonpiirteensä ovat vähän liian tavalliset, että hän voisi olla maailman kaunein. Voisiko joku selittää tän mua pitkään vaivanneen mysteerin? :O
Joo tätä Anistonin hehkutusta olen itsekin ihmetellyt. Kroppa on tosiaan kuosissa ja on ihan söpö ja karismaattinen nainen, mutta että jotenkin kaunis. Ei ole.

[QUOTE="vieras";25704621]Mä en ole ikinä pitänyt Julia Robertsin ulkonäöstä. Ei vaan iske, ja muistuttaa vaan veljeään joka on ihan yhtä ärsyttävän oloinen ja näköinen.[/QUOTE]
Onhan heissä samaa näköä. Minun piti muuten oikein pysähtyä miettimään, kuka Julian veli nyt olikaan. :O
Vanhuus iskee, kun asiat unohtuvat...

Yhteistyössä