Kenen yleisesti kauniina/komeana pidetyn tunnetun ihmisen ulkonäöstä sinä ET pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palstamamma

Vieras
Joskus näinkin päin. Mun mielestä ok aihe, sillä kai meistä jokainen tajuaa, että kauneus on katsojan silmissä. Kaikki on jonkun mielestä kauniita ja komeita kuitenkin.

Mun mielestä Prad Pitt ei ole komea, eikä millään tavalla säväyttävä mies. EI iske muhun yhtään. Samoin Jare Leto..yäh.
Naisista esim. Jennifer Aniston ei ole mielestäni todellakaan kaunis.

Naisista Angelina Jolie. Ei vaan iske. Miehistä paljon hehkutettu Johnny Depp ei myöskään iske yhtään - ei edes Jack Sparrowna. :D Mainitut eivät tietenkään ole minusta myöskään rumia, vaikken heidän ulkonäkönsä hehkuttamista ymmärräkään.

Mun mielestä Kiira Korpi on todella kaunis, mutta mun mies joskus ihmetteli ääneen, mitä kaunista siinä joku näkee "keltainen tukkakin" :D. Mutta Kiira on nätti!
En minäkään Ville Valon ulkonäöstä pidä. Naisista Penelope Cruzissa on jotain, mikä ei iske minuun.

Brad Pitt
article-0-07774382000005DC-178_224x423.jpg

Angelina Jolie :S, Prad Pitt, Jasper Pääkkönen, Lola Odusoga (vai mikä se nyt on) tulee ekana mieleen..
Mun mielestä Kiira Korpi on sellainen perusnätti, ei ruma, mutta ei nyt mikään kaunotarkaan.

Yhteistyössä