Inhottavin kotityö?

"Tipa"
Mummeliisa, olen nähnyt kodistasi muutaman kuvan ja kaikissa on ollut aivan ihanat säilytysjärjestelmät! Itse rakastan sitä, kun esillä on mahdollisimman vähän tavaraa, mutta säilytysjärjestelmäni ovat ihan kökköjä, joten tavarat on vain sullottu kaappeihi :/ Laittaisitko lisää kuvia kotinne "ratkaisuista"?

Imurointi. Tai ei se imurointi, mutta se tavaroiden järjestäminen että pääsee imuroimaan :mad:. Siihen se aika menee kun en hyväksy että toisella kädellä siirrellään tavaroita ja toisella imuroidaan vaan ne tavarat pitää laittaa paikoilleen. Lasten huoneessa tällä pelillä joutuu välillä hyllyn siivoukseenkin kun aikoo VAAN IMUROIDA.

Laistan aika monesta kotityöstä, tai pitkitän niiden tekemistä. Uuni kaipaisi kyllä pesua.
Vaatteiden kaappin laittaminen ja kaapien siistinä pitäminen on minulle se kaikkein vaikein asia.
En silitä.

ps. yhtä vastausta odottelen:D joka joskus oli vastaavassa ketjussa mainittu.

[QUOTE="Tipa";25697285]Mummeliisa, olen nähnyt kodistasi muutaman kuvan ja kaikissa on ollut aivan ihanat säilytysjärjestelmät! Itse rakastan sitä, kun esillä on mahdollisimman vähän tavaraa, mutta säilytysjärjestelmäni ovat ihan kökköjä, joten tavarat on vain sullottu kaappeihi :/ Laittaisitko lisää kuvia kotinne "ratkaisuista"?[/QUOTE]

Yritän palata tähän.

Itse päivällä mietin että olen tällä hetkellä tyytyvinen lelusäilytykseen; iso vanha arkku rooliasuille, pienempi arkku legoille, vanerinen kapsäkki (joka tosin ei mahdu enää kiinni) brion rataosille, vanha työkalupakki 1920-luvulta lasten askarteluvälineille jne.

Sääli ettei kaikelle muulle ole yhtä hyvää säilytystä.
:)

"minä"
SILITYS. Inhottavinta mitä tiedän. Välttelen sitä viimeiseen saakka :D Onneksi ei ole kuin juhlavaatteet, ikkunaverhot ja 2-4 kauluspaitaa joita tarvii silittää. Joten silityskertoja kertyy vuoden aikana aika vähän, ONNEKSI

[QUOTE="minä";25698644]SILITYS. Inhottavinta mitä tiedän. Välttelen sitä viimeiseen saakka :D Onneksi ei ole kuin juhlavaatteet, ikkunaverhot ja 2-4 kauluspaitaa joita tarvii silittää. Joten silityskertoja kertyy vuoden aikana aika vähän, ONNEKSI[/QUOTE]ei ikkunaverhoja ole pakko silittää:ashamed:

Yhteistyössä