Värikästä elämää :D

Riippuu varmaan kropan mallista, mutta mua nimenomaan se pyöristää vielä entisestään, jos vain ylin nappi on kiinni neuleesta.

Saa herkästi sellaisen vaikutelman, että ne alimmat napit ei mene kiinni, koska yläkropastani olen pienempi, kuin mahan, saati lantion seudulta.

Mä pidän neuletakkeja nykyään lähes poikkeuksetta auki, tai sitten kaikki napit kiinni, jos on kovin kylmä.

Farkkujen väri oli aika...kesäinen :D Neuletakin väri oli kiva ja hame oli kiva peruspunainen :)

"vieras"
Riippuu varmaan kropan mallista, mutta mua nimenomaan se pyöristää vielä entisestään, jos vain ylin nappi on kiinni neuleesta.

Saa herkästi sellaisen vaikutelman, että ne alimmat napit ei mene kiinni, koska yläkropastani olen pienempi, kuin mahan, saati lantion seudulta.

Mä pidän neuletakkeja nykyään lähes poikkeuksetta auki, tai sitten kaikki napit kiinni, jos on kovin kylmä.

Farkkujen väri oli aika...kesäinen :D Neuletakin väri oli kiva ja hame oli kiva peruspunainen :)
Juu valitettavasti myös tuollainen kuva mulle jää jos joku napittanut vaan sen yhden napin.
Ja housuista sen verran että ei todellakaan ole MINUN mielestä rievun kropalle parhaat mahdolliset.
Hame oli kiva.

mitä
[QUOTE="Noo";25695881]Taisi kertoa, että mustan kanssa piristykseksi yksi väriläiskä kerrallaan.[/QUOTE]

*huokaisee helpotuksesta*

tosin mitäs värikästä tuossa nyt on jos kaikki muu ympärillä on sit mustaa?

Oikeasti, eikö tälle kiusaamiselle voi tehdä mitään? Teki niin tai näin, aina menee väärinpäin :(.

Tämänkin pit olla hyvän mielen aloitus, mutta paskat.
Kiusaaminen ei tietenkään ole kivaa. Mutta kai sä edes vähän aavistit, että jos laitat kuvia vaatteista esiin, ne jakaa mielipiteet. Ja toiset sitten ilmaisee ne mielipiteensä toisia kärkkäämmin. Näinhän se on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Osa tykkää, osa ei. Mutta pääasia on, että SINÄ tykkäät, koska sun päällä ne vaatteet tulee olemaan, ei muiden.

Ja mun tarkoitus ei ainakaan ollut sun mieltäsi pahoittaa, jos siitä pahastuit. Mulla tosiaan se ylin nappi ei imartele, mutta en toki tiedä imarteleeko sulla, tai jollakulla muulla.

Kiusaaminen ei tietenkään ole kivaa. Mutta kai sä edes vähän aavistit, että jos laitat kuvia vaatteista esiin, ne jakaa mielipiteet. Ja toiset sitten ilmaisee ne mielipiteensä toisia kärkkäämmin. Näinhän se on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Osa tykkää, osa ei. Mutta pääasia on, että SINÄ tykkäät, koska sun päällä ne vaatteet tulee olemaan, ei muiden.

Ja mun tarkoitus ei ainakaan ollut sun mieltäsi pahoittaa, jos siitä pahastuit. Mulla tosiaan se ylin nappi ei imartele, mutta en toki tiedä imarteleeko sulla, tai jollakulla muulla.
Ei kyse ole siitä, tykkääkö noista vaatteista vaan sittä, että tullaan haukkumaan lihavaksi sun muuta asiaankuulumatonta. Tiedän kyllä, ettei musta saa kaunista tekemälläkään, mutta en silti jaksaisi kuunnella ainaista vittuilua.

"eee"
Toi sinapinkeltainen sopii kyllä äärimmäisen harvalle, samoin kuin tuon mallinen boleroneule vain tosi hoikille. Älä laita sitä ylintä nappia kiinni, se korostaa vatsan pyöreyttä.

[QUOTE="eee";25695952]Toi sinapinkeltainen sopii kyllä äärimmäisen harvalle, samoin kuin tuon mallinen boleroneule vain tosi hoikille. Älä laita sitä ylintä nappia kiinni, se korostaa vatsan pyöreyttä.[/QUOTE]

Kuule. Mä pidän JUST tasan sen värisiä vaatteita kuin itse haluan ja niin kuin itse haluan. Jos ei muuta niin vittuillakseni sun kaltaisille.

Ajattelin samaa eli jos vain ylin nappi kiinni niin se näyttää siltä että ne alimmat ei sitten mene ollenkaan kiinni = vaate on liian pieni. Eli joko kaikki napit kiinni tai sitten kokonaan auki :)

Se keltainen neule oli nätti, muut ei ollut minun makuun.

"eee"
Kuule. Mä pidän JUST tasan sen värisiä vaatteita kuin itse haluan ja niin kuin itse haluan. Jos ei muuta niin vittuillakseni sun kaltaisille.
Whaaat? :O Tottakai pidät ihan niitä vaatteita kuin itse haluat, mutta luulin, että teit tämän aloituksen saadaksesi kommentteja ostamista vaatteista? Tuo on vaan oikeasti ihan totta, ettei se näytä hyvältä, jos neuleen ylimmäinen nappi on kiinni. Saathan sinä tottakai pukeutua ihan niin kuin lystäät, eihän se minulta ole pois vaikka pitäisit paitaa nurinpäin. :O

Ei kyse ole siitä, tykkääkö noista vaatteista vaan sittä, että tullaan haukkumaan lihavaksi sun muuta asiaankuulumatonta. Tiedän kyllä, ettei musta saa kaunista tekemälläkään, mutta en silti jaksaisi kuunnella ainaista vittuilua.
No joo, se onkin ihan idioottimaista. Ei tarttis mennä siinä määrin henkilökohtaisuuksiin.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
mie huomasin myös hinkuvani yhdessä kaupassa punaisia pillifarkkuja.. sopisivat varmaan upeasti mustan nahkajakun kanssa :p ellokselta tilasin ruusukuvioiset, maihareitten tyyppiset kangaskengät & viime kesänä yllätin itseni nappaamalla seppälän alerekistä puna/oranssin topin... välillä epäilen jo mielenterveyttäni :LOL: nimim " pukeudun mustaan, kunnes löydän jostain tummempaa"

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä