Voi helv....i

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mun oli pitänyt mennä keskustaan, oli pitänyt hakea muutamia juttuja. Mutta annoin eilen miehelle kortin että hän nosta rahaa itselle ja se unohdi antaa mulle takas ja nyt toisessa kaupungissa, tulee vast illalla, lompakossa vain 50e. Mulla ei ole yhtään korttia kun tein kaikki uusiks ja saan vast ens viikolla, vaikka olisin voinnut siirtä rahaa omalle kortille, mutta kun en voi nosta kun ei kortteja ole, mutta tilit on, mut mut, pankit kiinni. Mitä mä teen?:O

[QUOTE="vieras";25694229]Siirrät esim äitisi tilille ja hän nostaa automaatilta ne sinulle.[/QUOTE]
hänen tilille ei saa siirtä, koska hän on työtön ja tuella täällä hetkellä, ne alkaa epäillä jos jostain mualta rahaa tulee, mä kysyin jo häneltä. Mulla menee hermot

[QUOTE="vieras";25694253]Miehen lapset?[/QUOTE]

ei ole kotona, yks on koulussa tosi kaukana ja toinen sukulaisten luona, en tiedä mitä teen, mihin siirrän rahhaa ja nostan

Harmi kun on viikonloppu, nin ei taida sosiaalitoimistokaan voida auttaa. En tiedä, olisiko kirkon diakonissa tavattavissa lauantaina? toivottavasti teillä on jotain ruokaa edes, onko teidän paikkakunnalla ruuanjakelua lauantaisin.
Entä olisiko sinulla jotain, mitä voisit viedä panttilainaamoon, koruja tms?

[QUOTE="vieras";25694287]No siis mitä olet hakemassa ja mistä? Soitat sinne ja kysyt voitko maksaa nyt etukäteen netissä ja hakea sen jutun sen jälkeen.[/QUOTE]

ruoka kaupasta ja kenkäkaupasta, tuskin onnistu

Oletko yhä kännissä? Kuka täyspäinen juo alkoholia raskaana ja vieläpä ylpeänä kertoo siitä palstalla. Tähän asti olen pitänyt aloittajaa rahan sokaisemana mt-ongelmaisena. En enää, säälin häntä.

Ruokakaupasta saat varmaan viidelläkympillä kaiken pakollisen, muut ostokset täytyy varmaan jättää maanantaille.

Onko sulla jotain s-etukorttia tms. missä on tili samassa... mä ainakin pystyn maksamaan ostokset s-etukortilla?

Käyt ruokakaupassa sillä 50 eurolla. Otat viltin päällesi ja hyvän kirjan ja RENTOUDUT!!!

Hyvänen aika sentään parin viikon päästä sinulla on nyytti sylissä, joten unohda jo se shoppailu ja rauhoitu, rentoudu kun vielä voit!