Mikä on mielestäsi sopiva summa, jolla osallistuisit kaverisi polttareihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihi

Vieras
Tuli kutsu polttareihin. Vanha tuttu menee naimisiin kesällä. Polttarit tulisivat maksamaan osallistujaa kohti 265€!!! Ei hyvän tähen ei mulla ole semmoisia rahoja.... Tuohon kun lisää vielä häälahjan hinnan niin huhuh! Mikä on teidän mielestänne sopiva summa polttareihin osallistumisesta...?

Lisään vielä että itse olen ollut järjestämässä kaksia polttareita, ja molemmissa päästiin max 50 euron budjettiin vaikka tehtiin vaikka mitä ja hauskaa oli. :) Mielikuvituksesta se on kiinni, ei aina hauskinta ole se mihin palaa eniten rahaa...

No voisin osallistua, mutta en kyllä kaasona ikinä tuollasta summaa kehtais edes ääneen sanoa. :O Mietin että pyytäisin osallistujilta ihan maksimissaan 60e per henkilö. Miettien onko joukossa opiskelijoita jne, maksaisin sitten itse vaikka enemmän.

:laugh:

No en todellakaan maksais olis ne kenen tahansa polttarit ja olisin morsiona HYYYVIN järkyttyny jos mun kaasot olis noin suuruudenhulluja ja idiootteja.

50e on hyvä ja 70e menee jos siihen sisältyy ihan kaikki.

50e suostuisin maksamaan. Jos olisi paras ystävä tai oma sisko, niin ehkä jopa yli tuon.

Mutta tuo 265e on jotain aivan käsittämätöntä.. Mitä sinne polttareihin sitten on noin hintavaa järjestetty?

Voisit ihan hyvin kysyä morsiamelta että mikä on hänen mielestään kohtuullinen summa polttarivierasta kohden.

[QUOTE="Lissu";25675108]No en TODELLAKAAN osallistuisi.

Hyvän ystävän/siskon polttareihin voisin max 100 euroa pistää, muutoin n. 50 euroa olisi kipuraja.[/QUOTE]

Just sama mulla, todella hyvän ystävän tai siskon polttareihin 100 euron raja ja muut, ei-ihan-maailman-parhaat-ystävät 50 euroa.

No korkeintaan 50e saa maksaa, muuten itse jätän väliin. Ehkä oman siskon polttareihin laittaisin vähän enemmän, mutta en tosiaan 100 euroa enempää. Toki jos itsellä olis rahaa, niin sitten ehkä, mutta työtön kolmen lapsen äiti ei ehkä tuhlaa polttareihin, koska sen jälkeen ei olis millä elää....

Tekisi mieli sanoa, että en maksaisi penniäkään, koska polttarit ovat typeriä. Mutta joo joku tykkää. Jos joku minulle todella läheinen ihminen menisi naimisiin ja olisi polttarit niin max 100e.
Muiden, kuin todella läheisten ja tärkeiden ihmisten polttareihin en osallistuisi.

[QUOTE="Lissu";25675108]No en TODELLAKAAN osallistuisi.

Hyvän ystävän/siskon polttareihin voisin max 100 euroa pistää, muutoin n. 50 euroa olisi kipuraja.[/QUOTE]

Mulla tää sama. Yleensä on sillä 50 selvitty, mut onkin aina yövytty mökillä tms. ei koskaan esim. hotellissa.

Yhteistyössä