Huhuu, turuttaret!!!!!!

"..."
Ei hel...
Mikä näitten tapaamisten tarkoitus on? Miksette mene omien kavereittenne kanssa? Pakko ventovieraista haalia poruka kasaan... Eikö teillä tosiaan ole omaa elämää?

[QUOTE="...";25670335]Ei hel...
Mikä näitten tapaamisten tarkoitus on? Miksette mene omien kavereittenne kanssa? Pakko ventovieraista haalia poruka kasaan... Eikö teillä tosiaan ole omaa elämää?[/QUOTE]

Mistä sä päättelit, että me ollaan ventovieraita toisillemme?

Tähän tapaamiseen on tulossa ilmeisesti ainakin 5 ihmistä, jotka olen tavannut ennenkin. Ja näiden joukossa on myös niitä ihan omia kavereita.

Toki siellä joukossa on myös mulle tuntemattomia, mutta so? Miksei?

Mikä näitten tapaamisten tarkoitus on? Miksette mene omien kavereittenne kanssa? Pakko ventovieraista haalia poruka kasaan... Eikö teillä tosiaan ole omaa elämää?[/QUOTE]
Onhan näitä tapaamisia monilla palstoilla, yksi hyvä esimerkki on tuo City.fi, miksi ihmeessä ei voi treffata kivojen ihmisten kanssa ja laajentaa omaa reviiriään?
Tässä porukassa on monta jotka jo tunnen ja olen tavannut useasti ja on vain mukavaa saada uusia mukaan.

• Tykkää
Reactions: Kurjenkello

Jotkut meistä haluavat tutustua myös uusiin ihmisiin eikä aina nyhvätä niiden kanssa, jotka on tunnettu jo vuosikausia. :) Musta on ihanaa tavata ihmisiä :) Tuttuja ja tuntemattomia, ihan sama.

• Tykkää
Reactions: Kurjenkello ja rtee
Me ollaan kaikki epäilemättä aika sosiaalista sakkia - ja omien vanhojen ystävien lisäksi on aikaa ja kiinnostusta myös uusille tuttavuuksille. Aika moni meistä jo tunteekin toisensa palstan ulkopuolellakin tavalla tai toisella :)

Eihän tällaiset tapaamiset sovi sellaiselle, joka on kovin ujo ja arka tuppisuu.

Minä en oo palstalta aktiivisesti ystäviä hakenut, mutta muutama sellainen on silti löytynyt :heart:

Joko me päätettiin joku ajankohta, naiset?

Me ollaan kaikki epäilemättä aika sosiaalista sakkia - ja omien vanhojen ystävien lisäksi on aikaa ja kiinnostusta myös uusille tuttavuuksille. Aika moni meistä jo tunteekin toisensa palstan ulkopuolellakin tavalla tai toisella :)

Eihän tällaiset tapaamiset sovi sellaiselle, joka on kovin ujo ja arka tuppisuu.

Minä en oo palstalta aktiivisesti ystäviä hakenut, mutta muutama sellainen on silti löytynyt :heart:

Joko me päätettiin joku ajankohta, naiset?
ei olla päätetty mitään...mun pää on täynä räkää niin en ole saanut tätä alkua pidemmälle. Kuun vaihde vois olla sellainen mikä mulle sopis. Flikka tosin muuttaa silloin...

Tääkin vois tulla katsastamaan muita turkulaisia palstailijoita ihan livenä! :) Aika kiirusta vaan pukkaa, kun enskari lähestyy, mut kunhan päätätte päivän, ni koitetaan runnoa kalenteriin. Kiva ois kyllä tavata ja tutustua, tiedän livenä tasan yhden palstalaisen, vaan häntäkään en tunne.

Kaikki ehdotetut paikat saa mun kannatusäänen, mut jos suosikki pitää valita, niin Indima on kyllä ihq. (Pitääkö siellä vieläki varata pöytä etukäteen? Olen aika lailla pudonnu ravintolaskenestä noitten taaperoiden aikana...)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Paikasta en osaa sanoa, mulle käy kaikki. Ajasta....noh, 10.3. ei sovi mulle, lähden tytön kanssa Helsinkiin, tyttö aikoo aloittaa kisauransa silloin! Äitiä jännittää, mutta onneksi isoveikka on lupautunut auttamaan!
Toki eihän tää nyt mun pääsemisestä oo kiinni, mutta kiva olis tulla mukaan!

Yhteistyössä