Hmm... kun tyttö on täynnä tai ei halua syödä jotain, hän sanoo hyvin painokkaasti ja pahastuneena "pakko", ihanaa tämä kielenoppiminen ja -kehitys... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meidän poika alkoi vauvana huutamaan hysteerisenä kun Fintelligens soija Metallica rauhoitti..
Mä olen yksi niistä. =)
Pakko olla nyt ilon pilaaja. Jos minun lapseni söisi aikuisen annoksia en suinkaan pitäisi tuota hassuna vaan huolestuttavana. Ylipaino ei välttämättä ole vielä näkyvissä, mutta jos sama kehityssuunta jatkuu niin aika lihavia tulee tuollaisista lapsista. Jos esim. jo 3-vuotiaana syö aikuisen annoksia niin millaisia ne annokset mahtavat olla esim. kouluiässä? Mahalaukkukin kun venyy.
Mulle mandariinin haju on pahin, hyvänä kakkosena appelsiini. Ensimmäisenä ällötyksenä on se kemikaalin lemu, joka tulee niistä suoja-aineista yms siinä kuoressa. Toisena iskee se läpitunkeva, etova ja makeankuvottava haju, mikä tulee ihan siitä hedelmästä itsestään ja se on ihan hirveä, kun se jää siihen tilaan leijumaan pitkäksi aikaa. Mulla ainakin se haju tuntuu nielussa sellaisena kuvottavana kalvona, joka melkein väkisin aiheuttaa oksennusrefleksin.
kyllä ihmisen lapsi osaa säädellä syömistä tarpeen mukaan, jos ei joku hysteerikko ole koko ajan sorkkimassa. Aikuisetkin osaisivat, jos joskus olisi annettu luonnollisen nälän- ja kylläisyydentunteen ja niiden säätelyn kehittyä. Siihen toki tulee kiinnittää huomiota, että syöty ruoka on terveellistä.
Osa varmasti osaa, osa ei. Vai miksi muuten on niin paljon ylipainoisia?