kohdun koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 16
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 16

Vieras
Minkä kokoinen kohtu on rv 16+? Onko muilla vielä tässä vaiheessa maha litteä selällään maatessa? Tunnen kyllä kohdun käsin, mutta ei se vielä näy mihinkään selällään maatessa... :/ Seisoessa se kyllä näkyy ja vähän ylimääräistä lisänä..

Mulla ainakaan rv16 näkyny minnekkää, ehkä ihan pikkunen masu... Joskus rv20 alko jo ite kattoo että JOO kyllä se maha sieltä alkaa tulla :)
Oo ilonen että pieni masu :)<3

Olen samaa mieltä, että ole vain iloinen ettei mahasi vielä pullota. Se ehtii vielä. Itse äitiysneuvolan terkkana voin kertoa että kaikki maan ja taivaan väliltä normaalia! Itse vain kuuleun niihin joilla maha pullottaa todella kovasti jo, nyt rv18. En edes halua tietää kuinka iso mahastani vielä tulee. Ei todellakaan ole kivaa synnytyksen jälkeen sitä ylimääräistä venynyttä nahkaa kanniskella. Olisin itse tyytyväinen jos minulla olisi pieni ja sievä maha. Lisäksi tekee jo alkuvaiheessa se iso maha äidille tukalan olon ja kuormittaa enemmän fysiikkaa. Nauti pienestä mahastasi:)

muistaakseni kohdun pitäis ulottua 17 viikon paikkeilla olla häpyluun ja navan puoliväliin kun selällään makaa ja tunnustelee. eikä todellaakaan selällään olessa tarvi näkyä mitään.

Kyllähän mä toisaalta olenkin iloinen pienestä mahasta, mutta keskenmenon jälkeen sitä pelkää kaikenlaista, ja alkaa miettimään, että joko mahan pitäisi olla suurempi. Liikkeitäkään en oo vielä tuntenut, niin ei siitäkään tiedä onko kaikki ok. Istukka on edessä ja sen vuoksi en vissiin tunnekaan liikkeitä kovin aikaisin.

Uusimmat

Yhteistyössä