SATUHÄÄT alkoi!!

  • Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";25660475]Mulla meni maku siinä vaiheessa kun kilpaa arvostelivat homoja. Olisi oikein pahinta jos omasta lapsesta tulisi homo. Mun mielestä olisi huomattavasti pahempaa jos omasta lapsesta tulisi päihderiippuvainen tai rikollinen...[/QUOTE]

Oon kyllä ihan samaa mieltä.
 
satuhäät
[QUOTE="vieras";25660495]Mun käy jotenkin sääliksi noita lapsia..... Aika karun näköistä tuo noiden arki.

Ja kivat häät.. kaikki peruu jajopa bestmanillakin on kiire pois...[/QUOTE]

no bestmanilla oli jotain vaalijuttuja jo sovittu samalle päivälle ja sehän oli vasta toinen vaihtoehto kun ensimmäine bestman peru tulonsa vai eikö sillekään sopinu.
 
"vieras"
[QUOTE="...";25660475]Mulla meni maku siinä vaiheessa kun kilpaa arvostelivat homoja. Olisi oikein pahinta jos omasta lapsesta tulisi homo. Mun mielestä olisi huomattavasti pahempaa jos omasta lapsesta tulisi päihderiippuvainen tai rikollinen...[/QUOTE]

Älä muuta sano.
 
"vieras"
[QUOTE="eee";25660327]Kuka tuo bestman siis oli? Mistä nuo tunsivat?[/QUOTE]

samaa mietein itsekin, tutun näköinen mut en saa päähäni mistä tunnen nuo kasvot.

Pappi oli tuttu.

Minttukirkko on helluntaiseurakunta
 
jäätävää
Naurettavan tekopyhiä ihmisiä!! Siis mitä se ämmäkin puhu homoista ja lesboista et olis kauheeta kun lapsesta tulis semmonen!?!?! VOI jumalauta!!! ottaisin miljoona kertaa mieluummin homo/lesbo lapsen ku tommosen alkkis paskan keltä muksutki otettu huostaan,rupes ottaan päähän tommonen jeesustelu! Olin ihan varma et toi jakso on hyvä koska tiedän millaista on selviytyä noista ongelmista ja hatunnosto niille jotka sieltä ylös pääsevät mutta rajansa kaikella. Ei uskoon tuleminen sentään noista mitään pyhimyksiä tee!!
 
[QUOTE="sipsi";25660540]Niin... Minulta tuli melkein itku silmään lopussa, kun morsian sanoi, ettei isä ja äitikään tulleet, ja lähes kaikki kaverit kahta lukuunottamatta perui... :([/QUOTE]

Minulla myös vaikka pari itse herättj vähän epäilyksiä että oliko perumisen takana joku isompikin juttu....
 
joos
Sanoiko ne niin ohjelman alkupuolella, että 93 oli kutsuttu ja sit tos lopussa se mies sano, että reilu 30 heitä on siellä paikalla? Aikamoinen kato vieraissa. Mua ärsytti kieltämättä hieman se bestman, koko aika vaan kello ja tilaisuuden kesto mielessä, kauhee kiire päästä pois.
 
suvyu
[QUOTE="vieras";25660562]samaa mietein itsekin, tutun näköinen mut en saa päähäni mistä tunnen nuo kasvot.

[/QUOTE]

Bestman oli joku Niikko tms., perussuomalaisten uus kansanedustaja.
 
"tiimarinvihko"
Mun mielestä oli ihan tavallisen oloinen perhe. Enkä mitenkään huomannut, että lasten elämä olisi karua. Yksi oli sijaisperheessä, mikä on tietenkin melko surullista, mutta perheen nykytilanne näytti mielestäni hyvältä. Mutta tällä palstalla nyt on ihan hirveetä varmaan, jos joku asuu vuokralla ja on muovimattolattia.
 
"hmm"
Sanoiko ne niin ohjelman alkupuolella, että 93 oli kutsuttu ja sit tos lopussa se mies sano, että reilu 30 heitä on siellä paikalla? Aikamoinen kato vieraissa. Mua ärsytti kieltämättä hieman se bestman, koko aika vaan kello ja tilaisuuden kesto mielessä, kauhee kiire päästä pois.
Joo, nolo bestman, kun oli ottanu kunniatehtävän vastaan ja hössötti tollasta koko ajan...
 
"mä"
[QUOTE="sipsi";25660540]Niin... Minulta tuli melkein itku silmään lopussa, kun morsian sanoi, ettei isä ja äitikään tulleet, ja lähes kaikki kaverit kahta lukuunottamatta perui... :([/QUOTE]

Mulle tuli kans todella paha mieli just tosta, et niin moni jätti tulematta. Olivat var-maan olevinaan niin paljon parempia ihmisiä.

Samoin tuli paha mieli siitä, että heillä ei ollut enempää auttajia hääjärjestelyissä. Mutta onnelliselta pari vaikutti ja kiinnitin myös huomioin siihen, että he puhuivat toisilleen kauniisti koko ohjelman ajan.
 

Yhteistyössä