uyuy
jaa se tyttö jostain entisestä liitosta? nuorin tyttö oli1v, poika 2,5v.. sen vanhemman tytön ikää en tiä. näin vain pojan syöttötuolissa.Ai se vanhin lapsi vai? Eikö ollu vähän vanhempi kuitenki?
jaa se tyttö jostain entisestä liitosta? nuorin tyttö oli1v, poika 2,5v.. sen vanhemman tytön ikää en tiä. näin vain pojan syöttötuolissa.Ai se vanhin lapsi vai? Eikö ollu vähän vanhempi kuitenki?
Joo, Mika Niikko.Bestman oli joku Niikko tms., perussuomalaisten uus kansanedustaja.
Mika Niikko?? Perussuomalaisten Niikko: Homoudesta kuuluu kertoa töissä - Politiikka - HS.fi Sitten en kyllä ihmettele yhtään noita homovastaisia mielipiteitä jos kuuluvat samoihin piireihin. En siis katsonut tuota ohjelmaa kun missasin alun, odottelen että tulee Areenaan.Bestman oli joku Niikko tms., perussuomalaisten uus kansanedustaja.
niin onkin mut mitä se on tehny entises elämäs ja missä kaupungissa, porissako?Joo, Mika Niikko.
Joku hihhiuliuskonto tekee kenestä tahansa tuomitsevan.Mustakin aika jännä että vaikka on noin kova tausta ollaan noin tuomitsevia.
Voi olla tosi yksinkertainen syy: helluntaikirkon kynnys on korkea, jopa häihin kutsutuille vieraille :/ Ennakkoluulot on mielettömiä ihmisillä.Minulla myös vaikka pari itse herättj vähän epäilyksiä että oliko perumisen takana joku isompikin juttu....
Niin että meinaat, että lastensuojelu kuitenkin antaa niiden kamapäissään hoidella näitä yhteisiä lapsia? Ehkä kyse on siitä että lapset ovat olleet sijoituksessa pitkään ja se ei ole yksinkertainen juttu ruveta repimään lapsia perheestään eli sijaisperheestä, johon lapsi on kiintynyt ja jossa lapsi on kasvanut.Joku hihhiuliuskonto tekee kenestä tahansa tuomitsevan.
Mulle tuli mieleen, että jos ne sukulaiset ei halua olla tekemisissä noiden uskoontulon takia. Ja ihmettelen kyllä mikä himo noilla on päästä telkkariin. Ei ne sitten ihan kuivilla/täysin järjissään taida olla jos lapsia on vielä huostassa....