Miks mua täällä epäillään provoksi? Mikä on syys oikeasti siihen, että olisin provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä palstalla on monia ihmisiä, joiden on täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kaikilla ole samanlainen elämä ja sitten huudetaan provoa jos jollakin on jotain hieman erilaisempaa.

Millä tavalla provoilen ja millä tavalla uskomattomaat jutut minulla?

Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan sellaista?

Sinähän täällä jatkuvasti teet raha-aiheisia aloituksia, ostaa, ostaa, ostaa, 500 e meni taas kauppaan, mies kauhistui mutta maksoi, sitten näin iiiiiihanan maljakon kotimatkalla, maksoi 1000 e, ja sne kaveriksi oli pakko ostaa vielä kaksi iiiiihanaa pellavaliinaa, 300 e/kpl. jne.jne.

Mikset voi tajuta että tuo sun materialismisi ja pinnallisuutesi ärsyttää, ja antaa sinusta tyhjäpäisen vaikutelman?

Siis voithan sinä olla ihmisenä ihan positiivinen ja mukava. Muttet olisi yhtään mitään ilman rikasta ukkoa joka kustantaa kalliin elämäntyylisi. Ethän sä ole edes rikkaasta suvusta, ei käsittääkseni ole perintöä tms. eli ihan pelkkä muita hyväksikäyttävä nousukas olet.

Miksi et ymmärrä että tuo kaikki ärsyttää?

Sua epäillään provoksi kaiketi siksi, että sulle sattuu ja tapahtuu aika paljon kaikkea.

Kun tähän lisää vielä sen, että sulla on keskimääräistä enemmän rahaa käytössäsi, elät tällaisen tavallisen pulliaisen näkökulmasta katsottuna tietyllä tapaa vähän sellaista elämää, mitä esim. minä näen vain elokuvissa.

Lisäksi kulttuurisi tuonee pienen lisämausteen siihen, että tuot asioita vähän toisella tapaa esiin, kuin mitä perus suomalainen :)

Mitä jos vielä kerron, että en edes kaikki raportoi mitä ostan:). Ja miten niin ei voi olla? Mihin tämä maailma sitten menee, jos kenelläkään ei ole rahaa

Olen usein ihmetellyt miksi raportoit täällä jopa firmanne sadoista laskuista ja jatkuvista ostoksista. En ole koskaan törmännyt moiseen. Eli en voi totena pitää asioita joita tänne kirjoittelet. Sulla on vaan valtavan hyvämielikuvitus!

[QUOTE="hah";25659578]Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan sellaista?

Sinähän täällä jatkuvasti teet raha-aiheisia aloituksia, ostaa, ostaa, ostaa, 500 e meni taas kauppaan, mies kauhistui mutta maksoi, sitten näin iiiiiihanan maljakon kotimatkalla, maksoi 1000 e, ja sne kaveriksi oli pakko ostaa vielä kaksi iiiiihanaa pellavaliinaa, 300 e/kpl. jne.jne.

Mikset voi tajuta että tuo sun materialismisi ja pinnallisuutesi ärsyttää, ja antaa sinusta tyhjäpäisen vaikutelman?

Siis voithan sinä olla ihmisenä ihan positiivinen ja mukava. Muttet olisi yhtään mitään ilman rikasta ukkoa joka kustantaa kalliin elämäntyylisi. Ethän sä ole edes rikkaasta suvusta, ei käsittääkseni ole perintöä tms. eli ihan pelkkä muita hyväksikäyttävä nousukas olet.

Miksi et ymmärrä että tuo kaikki ärsyttää?[/QUOTE]

En mä kyllä muista sellaisia aloituksia:whistle:

Jos mä en olisi ollut mitään ilman ukkoa, niin onko koko palsta mammoja sitten ,, ei mitään,, tai jotain roska vai :laugh: huoh nämä komenttit, myös että olen hyväksikäyttäjä :laugh:

[QUOTE="vieras";25659596]Olen usein ihmetellyt miksi raportoit täällä jopa firmanne sadoista laskuista ja jatkuvista ostoksista. En ole koskaan törmännyt moiseen. Eli en voi totena pitää asioita joita tänne kirjoittelet. Sulla on vaan valtavan hyvämielikuvitus![/QUOTE]

jaaa näyttää mulle sitten ne laskutus aloitukset, kiinnosta tietä?:whistle:

Tietääkö sun miehesi, että kertoilet täällä teidän asioitanne?

Kyllä hän tiedä että täällä palstailen, välillä jopa kerroin minkälaiset vastaukset olen saanut. Sekä minkälaisia, suuria asioita mä kerron? Ostin siitä, ostin tätä, olin siellä ja olin tuolla, tein lasten kaa siitä, mies on ihanaa ym ym.... Ehkä joku muu, joku ,,hullu,, täällä levittää jotain minusta, enkä minä. Sekä kysymys oli ihan toinen ja nyt taas aloitettiin kysyä ihan jotain muuta

Onhan se huvittavaa, että joka toisessa vastauksessa sulle valitetaan, että "provo, lopeta nuo sadut" ja joka toisessa että "lakkaa kertomasta kaikki, sun osoitteesi, nimesi ja miehen firma on tiedossa".

Eikö tuo ole ristiriitaista?

Aika monilla tässä maassa on rahaa, mutta eivät he keuli näillä asioilla, onhan se kiva että on rahaa. Minultakin sitä löytyy, mutta mitä sitten. Kyllä tässä elämässä muutakin on kun raha ja kulutushysteria. Esim. joku Paris Hilton väittää, että koko maailma on vain kateellisia hänelle, mistään muusta ei voi kritiikki johtua. No niinpä tietysti, kun ei peiliin haluta katsoa, koska se voi mennä rikki.

[QUOTE="Samppa";25659645]Aika monilla tässä maassa on rahaa, mutta eivät he keuli näillä asioilla, onhan se kiva että on rahaa. Minultakin sitä löytyy, mutta mitä sitten. Kyllä tässä elämässä muutakin on kun raha ja kulutushysteria. Esim. joku Paris Hilton väittää, että koko maailma on vain kateellisia hänelle, mistään muusta ei voi kritiikki johtua. No niinpä tietysti, kun ei peiliin haluta katsoa, koska se voi mennä rikki.[/QUOTE]

Jos mä olisin halunut mainosta siitä, olisin sen tehnyt päivittäin, sekä olisin kertonut enemmään:)

Sekä olen sama mieltä että P. Hiltonille on kateellisia

Kyllä hän tiedä että täällä palstailen, välillä jopa kerroin minkälaiset vastaukset olen saanut. Sekä minkälaisia, suuria asioita mä kerron? Ostin siitä, ostin tätä, olin siellä ja olin tuolla, tein lasten kaa siitä, mies on ihanaa ym ym.... Ehkä joku muu, joku ,,hullu,, täällä levittää jotain minusta, enkä minä. Sekä kysymys oli ihan toinen ja nyt taas aloitettiin kysyä ihan jotain muuta

No mä ainakin tiedän, ettet ole provo, kun kerran näin sinut. Tunnistin täällä julkaisemasi kuvan perusteella. Sitä vaan, että itse en ainakaan kauheasti kertoilisi itsestäni niin paljon asioita. Mutta kukin tavallaan =)

Mä en ymmärrä, että jos ihmisellä on rahaa, niin miksi se pitäisi salata? Miksei saa olla iloinen, jos on voinut shoppailla, hankkia uuden auton, sisustaa kotia? Miksi pitäisi olla hys hys tai mielummin jopa nolostella että "noo ei tää oikeestaan ollut kallis"?

Miks tosiaan näin persaukisellakin, kuten minä, iskee joku s-tanan häpeä, jos joskus on voinutkin hankkia jotain vähän hintavampaa? Että ei oikein kehtaa kellekään kertoa, että jotain tuli hankittua?

MIKSI?

Pakko vielä kysyä, että mikset koskaan keskustele järkevästi täällä kenenkään kanssa? Mielestäni on aika sivistymätöntä tuollainen touhu. Ihan varmasti paikkakunnaltanne on muitakin palstailijoita, jotka saattavat jopa tunnistaa talonne ja asukkaat siellä. Kerroit, että miehelläsi on teini-ikäisiä lapsia esim. + autot + koirat +++ Eikös ole aika noloa?

Yhteistyössä