Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä tavalla provoilen ja millä tavalla uskomattomaat jutut minulla?
Vastaa nyt kerrankin hyvä ihminen, että onko sulla yhtään ystävää tosielämässä? Millainen olet ystävänä? Osaatko kuunnella ketään ihmistä vai puhutko aina vain itsestäsi?
Mitä jos vielä kerron, että en edes kaikki raportoi mitä ostan. Ja miten niin ei voi olla? Mihin tämä maailma sitten menee, jos kenelläkään ei ole rahaa
Tietääkö sun miehesi, että kertoilet täällä teidän asioitanne?
jaaa näyttää mulle sitten ne laskutus aloitukset, kiinnosta tietä?![]()
Tietääkö sun miehesi, että kertoilet täällä teidän asioitanne?
Kyllä hän tiedä että täällä palstailen, välillä jopa kerroin minkälaiset vastaukset olen saanut. Sekä minkälaisia, suuria asioita mä kerron? Ostin siitä, ostin tätä, olin siellä ja olin tuolla, tein lasten kaa siitä, mies on ihanaa ym ym.... Ehkä joku muu, joku ,,hullu,, täällä levittää jotain minusta, enkä minä. Sekä kysymys oli ihan toinen ja nyt taas aloitettiin kysyä ihan jotain muuta
Ai oikea ihminen ei voi olla provo?No mä ainakin tiedän, ettet ole provo, kun kerran näin sinut. Tunnistin täällä julkaisemasi kuvan perusteella. Sitä vaan, että itse en ainakaan kauheasti kertoilisi itsestäni niin paljon asioita. Mutta kukin tavallaan =)