peruna-sipulisekoitus (pakaste) - saako siitä tehtyä kasvispihvejä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tumpelo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tumpelo"

Vieras
Siinähän se kysymys jo olikin. Jos niin kuin helpolla haluaisi päästä, niin voiko (ja jos voi, niin miten) pakastevihanneksista tehdä pihvejä. Munaa ja korppujauhoja ja kermaviiliä ja mausteita kyytipojaksi. Onnistuuko? Pitäisikö ensin kiehauttaa vai miten tehdä?

[QUOTE="tumpelo";25658509]:-) joo, olen ostanut kerran ja ne oli ihan ok. Haluaisin testata, että tuleeko parempia edes hieman itse tehtynä :-)[/QUOTE]

epäilen ettei ainakaan tuosta peruna-sipulisekoituksesta kovin hyvää tulis... jos raastaisit porkkanaa,punajuurta,sellerä yms. ja niistä värkkäisit ,saisit varmasti maukkaamman pihvin.

Röstipihvejä......en ole kokeillut, mutta kun laiskottaa eikä jaksa kuoria perunoita niin onnistuu pikainen perunamuusikin tuosta peruna-sipulisekoituksesta:)

MÄ teen muusin aina jauheesta! :-) Röstipihvejä mä oikeastaan tarkoitin, mutta samalla tyylillä ajattelin saavani myös kasvispihvejä, jos tunkisin muitakin pakastevihanneksia sekaan. Taidan olla palstan ainoa laiska kokki!

[QUOTE="tumpelo";25658597]MÄ teen muusin aina jauheesta! :-) Röstipihvejä mä oikeastaan tarkoitin, mutta samalla tyylillä ajattelin saavani myös kasvispihvejä, jos tunkisin muitakin pakastevihanneksia sekaan. Taidan olla palstan ainoa laiska kokki![/QUOTE]

mä tekisin alusta asti itse ja jos laiskottais ostaisi kaupasta valmiina :D.

kuvittelisin että uunissa vois onnistua, jos sinne sotkis kananmunaa yms sekaan. nuo kestää pannulla sen verran kauan kypsyä, että vaikea kuvitella miten onnistuis.

Yhteistyössä