Eli meillä on eilisestä asti ollu lastensänky pedattuna pojan huoneessa ja 2v poika sielä tykkää olla peiton alla lelujen kanssa. Eilen olisi jo illalla halunnut sinne nukkumaan mutta meillä oli tarkoitus aloittaa harjoittelu vasta viikon päästä.
Tänään päikkäriaikaan kumminkin päätin kokeilla...
Mentiin ihan normaalisti nukkumaan mutta johan olen sitä käynyt sänkyyn kymmenisen kertaa palauttamassa. Puolentoista tunnin aikana siis.
Mutta kertokaa milleen teillä sujunut opettelu lastensänkyyn? Kuinka kauan(päiviä? viikkoja?) kesti että ei tarvinnut enää viedä takaisin sänkyyn tuhatta kertaa? Koska pinnasänky kannattaa purkaa?
Meillä siis vaihtui samalla huone jossa poika nukkuu. Nyt nukkuu samassa huoneessa lelujensa kanssa.
Tänään päikkäriaikaan kumminkin päätin kokeilla...
Mentiin ihan normaalisti nukkumaan mutta johan olen sitä käynyt sänkyyn kymmenisen kertaa palauttamassa. Puolentoista tunnin aikana siis.
Mutta kertokaa milleen teillä sujunut opettelu lastensänkyyn? Kuinka kauan(päiviä? viikkoja?) kesti että ei tarvinnut enää viedä takaisin sänkyyn tuhatta kertaa? Koska pinnasänky kannattaa purkaa?
Meillä siis vaihtui samalla huone jossa poika nukkuu. Nyt nukkuu samassa huoneessa lelujensa kanssa.