[QUOTE="hippo";25650658]Mä en millään ymmärrä, että miten sä voit hukata noin paljon viikossa edelleen. Ekoilla viikoilla joo, mutta nyt..? Etenkään, kun et enää ole iso. *raapii päätään*[/QUOTE]
Niin...en mä oikeen itekkään tiedä. Siis kun en tiedä, että paljonko mun peruskulutukseni mahtaa olla. Mä veikkaan, että peruskulutukseni on noin 1900 kieppeillä lepopäivinä. Ja parisataa kaloria enempä treenipäivinä. Tämä on siis netin laskureiden keskiarvo.
Yksi kilo läskiä on noin 9000 kaloria, eli senverran pitäisi saada vajetta ruoan avulla viikossa aikaan, jotta laihtuisin kilon viikossa läskiä. Viikkokulutukseni on 13 300 (ilman treenejä) ja kun siitä vähentää tuon 9000, jää jäljelle 4300.
Joten jos syön viikossa 4300 kaloria, laihdun kilon läskiä. Päivää kohden tuo tarkoittaisi sitä, että voisin syödä reilut 600 kaloria päivässä.
Mitään faktatietoja mulla ei ole, mutta mä veikkaan, että syön päivässä 600-800 kaloria. Ja koska se 1,4 kiloa ei ole kokonaan läskiä, vaan siinä on mukana lihasta yms, niin kyllä se vissiin sitten aika yksiin kuitenkin lopulta menee, kun siihen lisää ne treenipäivien kalorimiinukset.
Näin mä tätä nyt tässä äkkiseltään pähkäilen. Blogistani löytyy viikon syömiset kuvin ja sanoin, joten sieltä näkee mitä olen suuhuni tunkenut, jotta tulokseksi on saatu se -1,4 kiloa.