Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

mummeliisa, mitkä on eskari-ikäisen tyttösi mitat? pituus,paino?
näyttää hieman pullukalta.
entä onko neuvolasta sanottu koskaan että mehuja pitäisi välttää??
Saattaa toki näyttää pullukalle mutta ei neuvolan mukaan kuitenkaan sitä ole.
Ja ei, neuvolasta ei ole sanottu mehujen välttämisestä vaan itseasiassa ravintoterepeutti meille juuri nuo kalkkilisäiset mehut "löysikin".

:)

Montakohan kertaa tässä ketjussa on takerruttu Mummeliisan mehujen ja limujen ostoon? :kieh: Oikeesti, eikö teillä (aina harmailla) oo muuta tekemistä, kun päivitellä muiden ostoksia? Ette edes laita omia ostoskuvianne, ja kuitenkin viittitte arvostella muiden ostoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Miten teillä;25652773:
riittää rahat kaikkeen tuohon, ruokaan menee varmasti 2000€ kuukaudessa?
Itseasiassa 2000 on aika tarkkaan se, mitä kuussa ruokakauppaan (ruokaan ja hygieniatarvikkesiin yms) menee.
Nuo nostalgiacolat olivat muuten tänään 50 senttiä pullo. Siksi olisin ostanut mielelläni enemmänkin.

:)

Eiliset ostokset siwasta :
Baby porkkana 1e
Jääsalaatti 1e
Rasiakiivi 500g 1e
Hk lihapyörykkä 1.09e
Bonus green savukeaski 4.20e
Saarioisten tonnikalasalaatti 2.49e
Saarioisten kinkkusalaatti 2.49e
Viili 2x 0.46 e
Cailap hiuspidike 4.95e
Yhteensä 19.14 e.

Tänään ostettu :
Viilis satsi 3 kpl 1.50e
Vital mehut 3 kpl 4e
Hk maksamakkara 1.69e
Eldorado pähkinäsekoitus 2.89e
Saarioisten broilerin ohutleike 2.79e
Jaffa super veriappelsiini 1.79e
Päärynäsiideri 2.99e
Yhteensä 18.05

peesi
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25652722:
Montakohan kertaa tässä ketjussa on takerruttu Mummeliisan mehujen ja limujen ostoon? :kieh: Oikeesti, eikö teillä (aina harmailla) oo muuta tekemistä, kun päivitellä muiden ostoksia? Ette edes laita omia ostoskuvianne, ja kuitenkin viittitte arvostella muiden ostoksia.
Niinpä, eikä hyviin asioihin kukaan osaa tarttua, esim vihanneksiin. Huonot asiat kyllä voi sanoa....kymmeniä kertoja.

"MiMeira"
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25652722:
Mua on ainakin lapsesta asti varoiteltu mehuista ja limsoista turhina lisäainepommeina. Meillä ostetaan ehkä viikonlopuksi aamiaiselle tuollainen mehu. Muutoin mehut ovat omaa tutantoa.

Tonen mua ihmetyttävä asia on noi vanukkaiden määrä.... Meillä saa ehkä kerran kuussa suklaavanukkaan tms. Mut kuin tyylillään. Kaveriperheessä aamu aloitetaan paulan suklaavanukkaalla....

Mun mielestä on mielenkiintoista nää ketjut, jos mulla ois yksinkertaisempi kamera, voisin osallistua myöskin.

Yhteistyössä