Tuota en allekirjota ainakaan kokonaan. Kyllä täällä jaellaan haukkuja ihan tasapuolisesti silloin ku vieras/vieraat sille päälle sattuu. Saa kyllä olla aika paha olo jollain, joka tulee tällasiin ketjuihin purkamaan sitä.No kyllähän se ihan yleisesti menee niin, että me peruspulliaiset saadaan hyvää palautetta, kun ei olla uhka tms kenenkään itsetunnolle tai muullekaan. Sitten taas ne, kellä OIKEESTI on tota pärstäkerrointa ja pahimmillaan runkoki kunnossa, NE saa paskaa niskaan. Se paskahan ei kuitenkaan kerro mitään siitä kehen se kohdistuu, mut aika paljon siitä, kuka sellasta tänne suoltaa.
Kyllä mä melkeen uskallan luvataAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25642443:lupaatko ?
:xmas:
Saman huomannut. Tässä ketjussa on kaksi mielettömän kaunista naista joita ei juuri ole edes kommentoitu. Eivät pysty kun kaihertaa niin.No kyllähän se ihan yleisesti menee niin, että me peruspulliaiset saadaan hyvää palautetta, kun ei olla uhka tms kenenkään itsetunnolle tai muullekaan. Sitten taas ne, kellä OIKEESTI on tota pärstäkerrointa ja pahimmillaan runkoki kunnossa, NE saa paskaa niskaan. Se paskahan ei kuitenkaan kerro mitään siitä kehen se kohdistuu, mut aika paljon siitä, kuka sellasta tänne suoltaa.
Niina Backman
Kiitos. Eipähän ole tarvinnut koskaan kulmakarvoja nyppiä.Ja Mesore on jopa eksoottisen näköinen. Makeen näköinen toi valkea tukka+ ripset ja kulmat.
:O Ohhoh... eipä oo ennen kukaan moista sanonut... eikä kyl oo miusta yhtään mitään samaa...Niina Backman
Senni Tonnika
En ole hän, kelle vastasit yllä olevan.Tuskin menisin. Asia ei ole mulle ollenkaan niin merkityksellinen. Itse olen sinut nokkani kanssa, lähipiiri hyväksyy minut sellaisena kuin olen eikä nenä ole työelämässäkään esteenä, joten kyllä käyttäisin ne rahat johonkin tärkeämpään.
(Kiitos vaan, olipas kauniisti verhoiltu haukku. Sulle tuli varmaan hyvä mieli, kun sait sanoa?)
Voisitko näyttää ne kuvat tai kerro millä sivulla ovat? En millään jaksaisi kelata koko ketjua alusta loppuun ja kiinnostaisi kyllä nähdä ne.Saman huomannut. Tässä ketjussa on kaksi mielettömän kaunista naista joita ei juuri ole edes kommentoitu. Eivät pysty kun kaihertaa niin.