Katoitteko Voice of Finlandia?

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Vitsit mä sitten tykkään tosta formaatista ylipäätään, ihanaa kun ei ilkuta tai pilkata. Jotenkin silti karmivaa miten loistavia laulajia tippuu koko ajan. Mutta nuo viimeiset siskokset...jestas! Ihan mielettömän hyvin lauloi kumpainenkin ja älyttömän hienosti yhteenkin vielä.

Mä olen älyttömän nolo tyyppi ja alan herkästi itkemään kun kuuntelen jonkun hyvän laulajan tulkintaa. Livekeikoilla itken lähestulkoon aina, tykkäsin sitten esiintyjästä tai en :D. Nyt sai pillittää useampaan otteeseen ihan kotisohvaltakin:D.

Seuraako joku muu ohjelmaa? Mitäs tykkäsitte esiintyjistä?
 
Turkilmas
Mä olisin valinnut sen toisen siskoksen, mutta molemmat todellakin osasivat asiansa.

Mulla on järkyttävän huono nimimuisti, mutta Paulan joukkueesta se nainen jolla on tummaa ja vaaleaa hiuksissaan.... hän lauloi myös aivan älyttömän hienosti. Välillä vähän epävireisesti, mutta mieletön ääniala. Tykkäsin todella, vaikka yleensä edes kaukaisesti iskelmää muistuttava saa niskavillat pystyyn.
 
  • Tykkää
Reactions: Tatja
"Moi"
Mua jäi harmittamaan kun se laurin joukkueen nelli (vai oliko se nyt ees nelli?) putos... siis se ääni on jotain aivan tajutonta! Kun hän laulo ekan kerran sillon sen "your song" kappaleen niin mä vaan itkin ja oon viikon joutunu kuunteleen sitä netistä :D
 
"vieras"
Tähkä valitsee huonoja biisejä kilpailijoilleen! Hentoääniset tytöt oli tämän kerran huonoimpia, harmi että pistävät noin tasaisen hyviä vastakkain, näin hyviä putoaa ja heikompia jää kisaamaan. Parhaita olivat Kimmo ja Ilpo ja sisarukset.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25641787]Tähkä valitsee huonoja biisejä kilpailijoilleen! Hentoääniset tytöt oli tämän kerran huonoimpia, harmi että pistävät noin tasaisen hyviä vastakkain, näin hyviä putoaa ja heikompia jää kisaamaan. Parhaita olivat Kimmo ja Ilpo ja sisarukset.[/QUOTE]

Tai ei siis huonoja vaan epäsopivia biisejä.
 
Hmmphh
Minäkin olisin valinnut sen toisen siskoksen, oli parempi ääni ja karisma. Samettisen matala ääni.

Ja minusta se Valerie oli HUONO!!!! Siis todella, kamalan kuuloista. Olin tosi yllättynyt kun pääsi jatkoon kun taas se Heidi oli paljon parempi.
 

Yhteistyössä