Laittakaa itsestänne kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne =)

• Viestiketjun aloittaja "Äippä"
  • Ensimmäinen viesti
Laita vähän poskipunaa ja tummempaa meikkiä kasvoille muutenkin. Toi jauhonaama-look on kamala.
Pitäis varmaan joo opetella.. Mulla on vaan niin että naama on ainoastaan vastameikattuna noin valkoinen. Päivän mittaan sieltä kyllä tuppaa rusottamaan posket ja nenä kun meikki "tasoittuu". Poskipunaa en harkitse kyllä missään nimessä mutta ehkä asteen tummempaa puuteria tmv. poskille. Mun oma iho on just noin valkoinen (lukuunottamatta punertavia poskia ja nenää)enkä mä viitsi ihan hirveitä rajoja luoda liian tummilla pohjameikeillä, se jos mikä on kamalan näköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25638290:
Olen aina mieltänyt sinut brunetiksi :D
Oikeesti mä melkeen oonkin. Sellanen harmaanruskea perussuomalaisen värinen... Siis hiuksiltani. Ehkä vähän rassaa että kulmat ja ripset on sitten ihan vaaleat missä sitä tummuutta sais ehkä vähän ollakin :D

Turkilmas
Tämä on eilen illalla napattu. Vaikea ehkä uskoa (kun ei kuvasta näy), mutta yritin ottaa musta ja vieressä kiehnäävästä kissasta yhteiskuvaa :D

Jos oli ylppärikuvassa paljon meikkiä, niin tämä on sitten toista ääripäätä, eli ei meikkiä ollenkaan (kuten ei yleensä koskaan muutenkaan) :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos saisit mennä kauneusleikkaukseen ja joku maksaisi sen, niin korjauttaisitko nenäsi?

Itselläni on sama ja vihdoin alkaa olemaan leikkaurahat kasassa, nyt vaan mietin uskallanko?
Tuskin menisin. Asia ei ole mulle ollenkaan niin merkityksellinen. Itse olen sinut nokkani kanssa, lähipiiri hyväksyy minut sellaisena kuin olen eikä nenä ole työelämässäkään esteenä, joten kyllä käyttäisin ne rahat johonkin tärkeämpään.

(Kiitos vaan, olipas kauniisti verhoiltu haukku. Sulle tuli varmaan hyvä mieli, kun sait sanoa?)

"vieras"
Ymmärrän kyllä, jos tosiaankin on kaunis ihminen muidenkin kuin omasta mielestään. Sitä en vaan käsitä, että joka ikiseen kuvaketjuun laittaa itsestään suttuisia kuvia kerta kerran jälkeen.

.....
Miksi ihmiset ottaa laadultaan niin paskoja kuvia? Ottakaa niillä automaattipokkareillanne kuva mahdollisimman valoisassa paikassa, niin voitte välttää kaikenlaisen liike-epäterävyyden ja katsokaa kuvan ottamisen jälkeen, että kuva on tarkka. Jos ei ole, niin ottakaa uusiksi. Ikävä katsoa kaiken maailman tärähtäneitä ja mössöisiä kuvia.

Kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne... Jännä miten jotkut kuvittelee olevansa niin hauskoja linkkaamalla kaikenlaisia otoksia.
Joo no kun me ollaan kai suuriosa ihan tavallisia pulliaisia, niin ei meillä ole mitään erikoisia kuvia edes olemassa itsestämme.
Mullakin on kyllä selkeä visio millaisessa kuvassa olisin kauneimmillani, mutta ei musta ole sellaista kuvaa. Ehkä joskus on. Postaan sen sitten palstalle. :kiss:

• Tykkää
Reactions: vrs
Turkilmas
[QUOTE="vieras";25639232]Hyvähän se on tehdä päätelmiä palstaesiintymisen perusteella. Vaan kuka tuonkin vahakabinetin kamaluuden on nähnyt livenä + oksentelemassa ja kiukuttelemassa :whistle: [/QUOTE]

Tää on kyllä melkoisen huvittavaa jo monessakin mielessä :D. Ensinnäkin näitä irvileukoja ilmaantuu tasaisin väliajoin räkyttämään. Eikä auta vaikka miten kerron ettei jutut liikuta sitten niin mihinkään suuntaan. Ja sitten tämä tarina oksentelusta ja kiukuttelusta :D??? Tuli vaan mieleen että oletkohan se sama tyyppi, joka aiemmin keksi tarinaa miehestäni? Silloin mies yritti pokata ja minä kiukkuisena mulkoilin :D. Nyt oksentelen ja kiukuttelen. Mitäköhän seuraavaksi :D?

Tässä samalla kommentoin jonkun toisen (?) väitteeseen että täällä on naisia ja sitten "tyrkky-Turkilmas". Millä ihmeen perusteella? Röppökin kuulemma. Miten me just valikoiduttiin tyrkyiksi, mutta muut kuviaan laittavat on "tavallisia naisia". Millä saa tuon tyrkyn maineen?

Ja vielä kolmannelle (?) vieraalle: kyllä, kuvia todellakin on kaksi ketjussa :D :D

Ootte te jotenkin niin hellyyttäviä :)

Yhteistyössä