Laittakaa itsestänne kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne =)

• Viestiketjun aloittaja "Äippä"
  • Ensimmäinen viesti
Joo, varmaan just se :D. Mä oon monesti miettinyt teidän yhdennäköisyyttä, mutta en sitten näköjään ääneen sanonut. Te olette vissiin vielä aika samaa ikäluokkaakin? Sisko on syntynyt vuonna 90.

Niin ja kyllä, se tosiaan on hassua miten niitä "look a like"- tyyppejä aina on :D. Enpä ole ihan kerran tai kahdesti saanut kuulla omaavani kaksoisolennon milloin missäkin :D
Jep, samaa ikäluokkaa.

Mä oon joskus miettiny, et kerääköhän ihminen alitajuisesti samannäköisiä/-oloisia ihmisiä ympärilleen, kun mua on luultu yhteensä kolmen eri kaverin siskoksikin.. :D

Beep
Jep, samaa ikäluokkaa.

Mä oon joskus miettiny, et kerääköhän ihminen alitajuisesti samannäköisiä/-oloisia ihmisiä ympärilleen, kun mua on luultu yhteensä kolmen eri kaverin siskoksikin.. :D
No pariskunnista sen ainakin olen huomannut, kuinka samankaltainen jollain lailla viehättää. :D Siis sellaset pienet yksityiskohdat yleensä kasvojen alueella... haha...

Beep
:LOL:

On teissä joo ehkä jotain samaa, mutta kyllä sä peittoot Björkin mennen tullen ja palatessa. :D
Toi ketjun alkupään vieras jota Lunikseksi arvuutellaan näyttää muuten kanssa vähän Björkiltä, ja sulta. :p
Joo joo, tää oli joskus sata vuotta sitten Lontoossa. Ne otti kuvia musta ja huuteli Björkiä, joitaki japseja tais olla. :LOL:

Ja siis ihan kuulin sitä verbaalisestikin monesti että näytän Björkiltä, varsinkin just Englannissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Hih"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25635259:
Itse yhdistän nätti sanan juuri nuoruuteen. Nätti on raikas, heleä, tuore, viaton.
Aikamoni nelikymppinenkin on vielä heleä ja tuore, kun ei venytä naamaa lävistyksillä ja elää terveellistä elämää. Ei ole pakko alkaa kulahtaa ennenaikojaan.

[QUOTE="Hih";25635283]Aikamoni nelikymppinenkin on vielä heleä ja tuore, kun ei venytä naamaa lävistyksillä ja elää terveellistä elämää. Ei ole pakko alkaa kulahtaa ennenaikojaan.[/QUOTE]

Voi kuule nelikymppinen ei ole heleä eikä tuore. Mutta upea ja kaunis toki voi olla. Mä tunnen monia sellaisia nelikymppisiä.
Itse olen rupsahtanut ihan normaaliin tahtiin =)

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25635278:
Joskus joo, ja sitten on ne pariskunnat jotka on kun yö ja päivä.

Mulla on muutes yks toinenkin kaveri joka on vähän Björkin näköinen :D

On myös ihan vastakohtaisia, mutta mulle sit jäänyt kai enempi mieleen ne samankaltaisuudet?

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25635287:
Voi kuule nelikymppinen ei ole heleä eikä tuore. Mutta upea ja kaunis toki voi olla. Mä tunnen monia sellaisia nelikymppisiä.
Itse olen rupsahtanut ihan normaaliin tahtiin =)
Aika hyvään tahtiin kyllä...

kuten myös, köh köh. ;)

On myös ihan vastakohtaisia, mutta mulle sit jäänyt kai enempi mieleen ne samankaltaisuudet?
Joo, mä ihastun AINA samannäköisiin ihmisiin. Siis olen kolme kertaa elämässäni ihastunut, ja niistä kaksi on ulkoisesti (ja sisäisestikin) lähes samanlaisia. :D

Ja ihastun pitkä- ja suoranenäisiin, isosuisiin ja paksuhuulisiin miehiin. Ja massiiviset tummat kulmat ja ripset. Sekä tietty muutenvain pitkä ihminen. :D
Luonteissakin on paljon samankaltaisuuksia itseni kanssa, ja noissa ulkonäköasioissa tuo nenä- ja suujuttu. :D

Hassua kyllä...

Aries 78
Onko se ihme kun palstalla (ja kaikkialla nettipalstoilla) haukutaan yleensä ihan KAIKKI, kaikenlaiset, kaikennäköiset, _ihan kaikki_...? :LOL:
Näinhän se on, rumasti sanon nyt mutta naiset on aika käärmeitä toisia kohtaan :D Etsitään vikoja joista voi mainita ja jos ei löydetä mitään vikaa niin aletaan puhumaan luonteesta että huomionhakuinen ämmä kun omia kuvia tyrkyttää : /

Beep
Näinhän se on, rumasti sanon nyt mutta naiset on aika käärmeitä toisia kohtaan :D Etsitään vikoja joista voi mainita ja jos ei löydetä mitään vikaa niin aletaan puhumaan luonteesta että huomionhakuinen ämmä kun omia kuvia tyrkyttää : /

Ja tässä onkin syy, miksi en tule toimeen isossa akkaporukassa ja oon aina pitänyt miehistä enempi, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta. ;)

Yhteistyössä