Kyllä sun elämän tarkoitus taitaa olla exä ja sen nyxä ja kaiken liikkuvan epätoivoinen deittailu...30 ja rapiat on ikää mittarissa. Naamasta se ei vielä näy eikä siitä puheen ollen myöskään muualla päin kroppaa. Toivon, ettet karsi mua sun top ten- listalta mun iän takia. Mun unelmana ei ollut 10-vuotiaana olla sinkkuna 30-vuotiaana, mut en koko ikääni olekkaan sinkkuillut. Olen saanut parisuhteista 2 ihanaa lasta, jotka on mun elämän tarkoitus ja toivon, että ymmärrät sen, että susta ei voi koskaan tulla ykköstä mun sydämessä!
Ai ja minäkös luulin tämän koti-iskän hakevan YSTÄVIÄ, eikä suinkaan laittaneen treffi-ilmoa.... ja heti on palstamamma pahimmasta päästä itteään tyrkyttämässä. Voi kiesus.30 ja rapiat on ikää mittarissa. Naamasta se ei vielä näy eikä siitä puheen ollen myöskään muualla päin kroppaa. Toivon, ettet karsi mua sun top ten- listalta mun iän takia. Mun unelmana ei ollut 10-vuotiaana olla sinkkuna 30-vuotiaana, mut en koko ikääni olekkaan sinkkuillut. Olen saanut parisuhteista 2 ihanaa lasta, jotka on mun elämän tarkoitus ja toivon, että ymmärrät sen, että susta ei voi koskaan tulla ykköstä mun sydämessä!
nyt laitoit väärälle palstalle deitti-ilmotuksen30 ja rapiat on ikää mittarissa. Naamasta se ei vielä näy eikä siitä puheen ollen myöskään muualla päin kroppaa. Toivon, ettet karsi mua sun top ten- listalta mun iän takia. Mun unelmana ei ollut 10-vuotiaana olla sinkkuna 30-vuotiaana, mut en koko ikääni olekkaan sinkkuillut. Olen saanut parisuhteista 2 ihanaa lasta, jotka on mun elämän tarkoitus ja toivon, että ymmärrät sen, että susta ei voi koskaan tulla ykköstä mun sydämessä!
minäkin asun siis nummelassa, mutta ei ole vauvaa.Vastikään Nummelaan muuttanut yhden vauvan äiti 34 v ja 6kk vauva etsivät lähistöltä kavereita, joiden kanssa voisi tavata vauvojen hoidon yms. merkeissä. Pidän tanssimisesta, joten vauvan hoidon ulkopuolella olisi kiva saada seuraa esim. lavatansseihin tai salsa-iltamiin. Ja jumppamaan, kuntosalilla tms.