[QUOTE="MaMa";25623910]Mäkin oon aiemmin onnistunut tuolla gfg:llä samaan kiloja äkkiä pois, mut mulla sen noudattamisen esteenä on se maitotuotteiden runsas käyttö. Vatsa kyllä kestää kun käyttää laktoosittomia tuotteita, mutta mulla menee hengitystiet totaalisen tukkoon siitä eikä lopulta kulje ilma nenän kautta ollenkaan. En oikein tiedä kuinka sitä vois soveltaa, että sais saman tuloksen? Kun ohjeissa on nimenomaan aina ollut pointtina se, ettei sitä sovelleta.
Ja mulle ei siis tuu ongelma siitä, että en voi jossain tietyssä tilanteessa syödä jotain, vaan siitä, että mulla on tässä keväällä useampiakin koulutuksia ym. missä ollaan yön yli, parhaimmillaan jopa kaksi yötä ja eväitä ei oo mahdollista ottaa mukaan. Niin siellä on pakko mennä sen mukaan, mitä tarjotaan.
Tietysti jotain pussiruokia onnistuis tehdä ilman keittiötäkin, ne vois olla ratkaisu, mutta sit on taas muutama tilanne (ravintolaillallisia) missä taas ne ei oikein toimi. :/ Joten siksi onkin hankalaa yrittää keksiä sellaista ruokavalioo, jolla paino putois nopeasti, mutta pystyisin hieman soveltamaan sitä näissä tietyissä tilanteissa.
Ja siis mulla ei oo mitään hinkua noihin tilanteisiin sen ruuan takia ja ravintolassakin pystyn aina huoletta valitsemaan niitä kevyitä ruokia (hyvinkin karppityyliinkin esim. pihvi ja salaatti), mutta kun paikalla on rakkaita ystäviä, joita ei oo nähnyt yli vuoteen, niin en viitsi laihiksen takia jättää menemättä. Tiedä koska taas mahdollista tavata seuraavan kerran.
MUTTA oot kyllä ihan oikeessa, itsestähän se on kiinni, ei mistään muusta. Mä oon aina ollu hyvä keksimään tekosyitä, miksi joku ei onnistu. Ja huomaan tänkin projektin aikana tekeväni sitä. :ashamed:[/QUOTE]
On niitä muitakin diettejä, kuin gfg. Eli pitää valita sellainen, mitä pystyy terveytensä puolesta noudattamaan. Mulla ei ole ihan kaikista dieteistä edes mitään tietoa, mutta mulla on kilot lähteneet karisemaan hyvään tahtiin myös ketokarppauksen ansiosta ja siten, että olen vain lyönyt kalorit todella alas.
Mulla on kaapissa paketti jotain laihduttajien pirtelöjauheita joiden voimalla etenen silloin, kun normaali syöminen on mahdotonta.
Ilmeisesti jotain pussidiettejä (Nutraus?) on sellaisenakin, että alkuun syödään muutama päivä pelkästään pusseja jne. ja sillä saadaan paino tiukkaan laskusuuntaan. Mutta niistä en tiedä, kun ei ole kokemusta.
Kahden yön koulutuksissa pärjää tosiaan pussiruoilla ja niillä ravintolakäynneillä voi tilata myös pelkkää salaattia. Ja vaikka tilaisi salaatin rinnalle sen pihvinkin, ei se dietti yhteen pihviin kaadu
Tekosyyt on ihan ok...mullakin on niitä ja paljon
Eikä sun misään nimessä ole pakko alkaa diettiä kiristämään, jos sulla on enemmän tekosyitä olla sitä tekemättä, kun syitä tehdä
Kyllä tässä kannattaa edetä sen mukaan, mikä itsestään tuntuu hyvälle
Mulla on toukokuussa iltapukujuhlat ja mä meinaan sujahtaa tuolloin koon 36 iltapukuun. Haluan sitä (ainakin tällä hetkellä) niin paljon, että olen valmis sen vuoksi monesta luopumaan. En tokikaan kaikesta, mutta melko paljosta silti