Saa mammalomalla äitikin vähän lomaa!! Katsos meidän perheessä...

• Viestiketjun aloittaja Hih Ihanaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Juu, näin on! :snotty: Onneks tää on provo, sillä kukaan ei voi olla a) noin tyhmä / sinisilmäinen ja b) tunteeton äiti, että jättää 2kk vauvan kahdeksi viikoksi vieraan hoiviin... Tai mahtaako tällä olla jotain tekemistä sen taannoisen isän 5 viikon reissuketjun kanssa... Kokeillaan miten popppoo reagoi toisinpäin... ;)

Hih Ihanaa
[QUOTE="vieras";25610480]Kai se työkaveri on vaimoltaan kysynyt, haluaako tämä vieraita lapsia hoidettavakseen? Näes kun yhden kaverini ex-mies aikoinaan jalomielisesti lupaili vastaavaa kavereilleen, että sai nämä seurakseen baareireissuille. Mies oli hyvin hämmästynyt ja loukkaantunut, kun vaimo ei sitten suostunutkaan ottamaan lapsia hoitoon, kun niitä heille tuotiin.[/QUOTE]

En itse asiassa tiedä. Tiedän mieheni työkaverin vaimon tosin ja luulen, että hän suostuu. Ja aiemmalle kommentoijalle, että kaipaan lomaa siitä 4-vuotiaasta en välttämättä 2kk vanhasta, mutta ihan jees ku saa irtautua molemmista lomalle. :D

"huoh"
En itse asiassa tiedä. Tiedän mieheni työkaverin vaimon tosin ja luulen, että hän suostuu. Ja aiemmalle kommentoijalle, että kaipaan lomaa siitä 4-vuotiaasta en välttämättä 2kk vanhasta, mutta ihan jees ku saa irtautua molemmista lomalle. :D
Tämähän on niin huono provo, että voisit säästää palstalaisten aikaa ja lopettaa. Eihän tätä usko kukaan. Ei yksikään äiti jättäisi 2kk ikäistä vauvaa 2 viikoksi puolitutulle hoitoon.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Hih Ihanaa
[QUOTE="huoh";25610755]Tämähän on niin huono provo, että voisit säästää palstalaisten aikaa ja lopettaa. Eihän tätä usko kukaan. Ei yksikään äiti jättäisi 2kk ikäistä vauvaa 2 viikoksi puolitutulle hoitoon.[/QUOTE]

Hei cmon! Me eletään 2000-lukua, joten korvikkeet pitävät vauvan hyvänä ja onhan vauvalla isä!

Yhteistyössä