Onko ihan ok laittaa talvella ihonväriset sukkahousut baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenny"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenny"

Vieras
Mulle on jostain iskostunut päähän sellanen mielikuva, että talvella ei voi käyttää kuin mustia sukkahousuja. No nyt kuitenkin ostin valkoisen mekon, eikä mustat sukkahousut oikein sovi. Eli onko ihonväriset sukkahousut talvella tyylittömät vai onko se mielikuva vaan mun päässä?

Alkuperäinen kirjoittaja näin minulla;25610474:
Minulla oli viikonloppuna baarissa ihonväriset sukkikset, musta mekko ja mustat saappaat.. Sopivat mielestäni hyvin!

Taidan minäkin vaan laittaa ihonväriset. Ihan hölmöksi koko asu menee jos laitan mustat.

Taidan minäkin vaan laittaa ihonväriset. Ihan hölmöksi koko asu menee jos laitan mustat.

Minkä laiset ja väriset kengät sinulla on? Itse varmaan laittaisin mustat sukkikset ja mustat tai valkeat saappaat, sitten jos saappaat on mustat, niin valkea kirjekuorilaukku tai jos valkeat saappaat niin musta laukku :-) Ettei näytä valkea mekko ja vaaleet sukkikset liian kalpeelta ja haamumaiselta..

Alkuperäinen kirjoittaja näin minulla;25610523:
Minkä laiset ja väriset kengät sinulla on? Itse varmaan laittaisin mustat sukkikset ja mustat tai valkeat saappaat, sitten jos saappaat on mustat, niin valkea kirjekuorilaukku tai jos valkeat saappaat niin musta laukku :-) Ettei näytä valkea mekko ja vaaleet sukkikset liian kalpeelta ja haamumaiselta..

Kenkiä löytyy jokalähtöön. :D Nämä vähän suunnittelin laittavani (otan siis baariin vaihtokengiksi) Loki - Nelly White Label - Ruskea - Juhlakengät - Kengät - NELLY.COM Muotia online

Tai sitten mulla on samanlaiset violetit ja mustat.:D On mulla myös saappaita, mutta tykkään enemmän pikkukengistä.

Oon myös tosi ruskettunut rantaloman jäljiltä, joten sukkahousutkin on melkotummat jos ihonvärin mukaan valitsen.

Ihonväriset on melko tylsät. Onhan olemassa paljon muitakin värejä kuin musta tai ihonvärinen. Laita vaikka paloautonpunainen jos se muuten sopii. No eipä tietysti valkean mekon kanssa.

En juuri baareissa käy, mutta talvellakin käytän ihonvärisiä sukkahousuja. Ohuita ja paksumpiakin. Tietysti väri aina muun vaatetuksen mukaan. Valkoisen kanssa sopii usein pastellisävyiset sukkikset, vaaleansiniset esim. Olen käyttänyt ihonvärisiäkin.

Ja ainahan voi kotona kokeilla erilaisia sukkahousuja ennen kuin lähtee mihinkään. Nytkin pikkujouluihin piti käyttää 6-7 sukkikset jalassa ennen kuin löytyi hameeseen ja sandaletteihin sopiva väri. Viininpunaisen hameen kanssa sitten lopulta mustat kuviosukkahousut. Joskus menee arpomiseksi...

No ei tosiaan ole mitään tuollaista sukkahoususääntöä olemassa! Hautajaisiin mustat, mutta muuten oman maun, ja mieluiten toki muun vaatetuksen, mukaan! :D

En kyllä itse koskaan yhdistäisi valkoista mekkoa ja mustia sukkahousuja, nou nou.

Yhteistyössä