Vaunula.fi sivusto onko luotettava oletko tilannut sieltä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lautsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jes varmistelin vaan kun löysin tosi halvalla sitterin minkä haluan :D Kun ei tuota rahaa ole ihan tyhjään heittää ja ilmajoelle asti en lähde tarkistamaan :D Mutta hyvä tietää, että paketit tulee perillekkin :)

tilasin tuotteita ja sain väärän värisiä. Valitin niin sanottiin et nää on niin hyviä ja halpoja ja värinsä pitäviä. Mä tuumasin että että nyt ei ole kyse kestävyydestä vaan VÄRISTÄ jos mä tilaan beigen saan limen vihreä niin asia ei oo ok. Eka ja vika tilaus sieltä siis.

Minä tilasin sieltä esikoiselle 07 vaunut. Oli ihanan väriset ja kangas oli itseasiassa tosi hyvää, mutta jarrut petti nopeasti ja muutenki ½vuoden käytön jälkeen rattaat oli vain varjo entisestään.. : /

Vastaavia tarinoita tiiän PALJON. asun tässä kyseisen firman lähellä ja sen takia kaiketi tässä vilisee niiden vaunuja. Ja tosi monella ovat hajonneet ja kulahtaneet hyvin pian. Halvalla ei saa hyvää niinku sanotaan.

Vastaavia tarinoita tiiän PALJON. asun tässä kyseisen firman lähellä ja sen takia kaiketi tässä vilisee niiden vaunuja. Ja tosi monella ovat hajonneet ja kulahtaneet hyvin pian. Halvalla ei saa hyvää niinku sanotaan.

Joo näinhän se on :/ olivat tosiaan sen ½ vuotta ihan hyvät ja kelpo rattaat ja sitten alkoivat hajoamaan. Mulla rattaat kyllä oli tosi kovassa käytössä. Varmasti sellaiseen satunnaiseet vaunulenkkeilyyn ja ulkona nukuttamiseen ok..

Tilasin ko.liikkeestä turvakaukalon. Sitä ei sitten enää ollutkaan, vaikka sivuilta löytyi. Sain asiasta niin huonosti kirjoitetun viestin, että todella ihmettelin millainen yrittäjä sieltä mahtaa löytyä. Sen perusteella en uskalla enää tilata mitään. :D Luulisi yrittäjältä löytyvän sen verran halua palvella asiakkaita, että olisi vastannut vähän asiallisemmin.

No..Mä asun tässä liki niin käyn paikanpäällä jos jotain tarvitsen, mut tutuille on paketit tullu niinkuin pitikin kun ovat sieltä tilanneet..

Kyseessähän on ns.kotiyritys, joten palvelu voi olla vähän niin ja näin aina välillä, mut itse ole ollut tyytyväinen..

Olen tilannut tuplavaunut sieltä. Ei mitään valittamista. Rattaissa ilmeni sit tyyppivika myöhemmin. Koska takuuta oli vielä jäljellä, sain uudet vaunut tilalle. Eli ei valittamista.

Huomasin että tuolta vaunula.fi saa pinnasänkypaketteja, joihink uuluu siis pinnasänky, lakanasetti ja reunapehmuste kaikki hintaan alk.150€. Onko kukaan tilannut? Vaikuttaa vaan jotenkin hämärältä..

Yhteistyössä