"huolissaan"
3 vuotias on nyt muutaman kerran selvästi karsastanut, katsonut kuin kieroon, sisäänpäin siis. Koskaan ei oo aiemmin ollu tälläistä. Onko kenenkään lapsella ollut, ja mitä on selvinnyt syyksi?
mä kyllä ihmettelen noita sun saamiasi ohjeita. Että lääkäriin ja hoitoa vasta kun ei saa enää silmiä suoraksiMeillä on ollut pojalla, tosin vauvasta asti sellaset "crazy eyes". Eli siis ihan vauvana silmät juoksi minne sattuu... Nykyään, nyt 3,5-vuotias, silmät karsastavat väsyneenä tai mietteliäänä ym. Mutta poika saa itse korjattua silmät suoriksi. Käytiin 2-3-vuotiaana kolme kertaa silmälääkärillä eikä silmissä ole "karsastusta". Eikä ole hätää jos saa silmät suoraksi. Jos jompikumpi silmistä jää karsastamaan (eli jompikumpi silmä jää jumiin väärään asentoon) niin silloin pitää sitten kuulemma varata heti uudestaan aikaa sinne...
Mulle tulee mieleen että voisikohan ap:n 3 veellä olla ihan sellaista silmien "kokeilua", tai sitten jos tulee väsymyksestä.... Seurailisin ja jos vielä jatkuu niin lähtisin tutkituttamaan.