jos mies on perjantaina laittanut viestin ja sanonut et sopiiko joku muu päivä tavata

• Viestiketjun aloittaja kauanko on normaalia
  • Ensimmäinen viesti
kauanko on normaalia
kun ite ensin ehdottanut päivää joka ei sopinut niin kauanko nyt sitten on normaalia odotella sitä yhteydenottoa.Ite en aio enää ottaa yhteyttä kun pallo on nyt sillä miehellä...Millon voi todeta et ei se otakaan yhteyttä...

Ei kai siihen ole mitään sääntöä, oisko viikko? Onko tämä se tapaus joka silloin perjantaina oli kipeänä kun pyysit yksille? Jos kovin kipeänä niin ei varmaan ihan heti oo treffejä ehdottelemassa vaan parantelee itsensä ensin.

kauanko on normaalia
Ei kai siihen ole mitään sääntöä, oisko viikko? Onko tämä se tapaus joka silloin perjantaina oli kipeänä kun pyysit yksille? Jos kovin kipeänä niin ei varmaan ihan heti oo treffejä ehdottelemassa vaan parantelee itsensä ensin.
Sama tapaus juu.Mua on vaan sen verran vedätetty ennenkin et vaikea uskoa et jos joku nyt oikeesti haluaa tavata.Toki tajuan et jos se on ollu kipee niin parantelee ja kun laitto et on ollu jossain leikkauksessa joku aika sitten mutta ei kertonu et minkälaisessa niin tietysti sekin vaikuttaa et millon on sellases kunnos et voi lähteä. Olen vaan malttamaton ja samalla pelkään et taas mua vedätetään.

kauanko on normaalia
Jäinkin perjantaina miettimään että miksi sulla on niin epävarma olo sen miehen suhteen : /

Pidetään peukkuja että tämä tässä on kunnollinen tapaus ja pääset kivoille treffeille.
Vaikka ei se juttu etenis sit sen kummemmin niin mulle merkkais tosi paljon jo se että se ottais yhteyttä niin kun on ehdottanut sillon voisin todeta et ei ne kaikki miehet ole kuspäitä.
Jos nyt viikon odottelis,tuskin sit enää ottaa yhteyttä jos ei viikon sisällä ilmota mitään.Jos sit viikonloppuna...

kauanko on normaalia
Tuttua juttua...mistäpäin mies on?
No enkai mä sitä tässä kerro.Jos kertoisin niin heti alkais kiusaaminen et se on se ja se on sanonu mullekin niin ja läpä läpä läpä.

Jos haluat tietää onko sama tyyppi kuin mitä mahdollisesti ite epäilet niin kuvaile miestä ja kerro mistäpäin on? Epäilen kyllä vahvasti että olis sama tapaus mitä sä kenties ajattelet.

klo
No enkai mä sitä tässä kerro.Jos kertoisin niin heti alkais kiusaaminen et se on se ja se on sanonu mullekin niin ja läpä läpä läpä.

Jos haluat tietää onko sama tyyppi kuin mitä mahdollisesti ite epäilet niin kuvaile miestä ja kerro mistäpäin on? Epäilen kyllä vahvasti että olis sama tapaus mitä sä kenties ajattelet.
Tarkoitus ei oo ollenkaan kiusata. mulla oli vaan samanlainen tapaus, joka aina siirteli treffejä kaikkiin tekosyihin vedoten...
No sanotaan ekaks, että Varsinais-Suomesta

Yhteistyössä