voiko olla lapsivettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gggg

Vieras
siis koko ajan pikkarit märkänä:/ ja kun istuin tuoliin mulla siis vaan pikkarit ja toppi niin nojatuoliinki jäi kauhee märkäläsi, tai no sellainen ruokalusikallinen... ja taas tuntu että pikkarit tuli märäksi ,vaikka jsutiin vaihoin:/ ei ainakaan valkovuotoa ole,eikä pissaa:D eli vaihtoehdoksi kai jää se lapsivesi? tai voiko olla limatulppaa? kokoajan sitä kuitenkin tulee...

Limatulppa on paksua,kellertävän vihertävää, sitkeää ,joskus veristä limaa. Joillain sitä tulee paljonkin ja sen kyllä huomaa. Voihan lapsivettä ollakkin. Paljonko viikkoja? Mene näytille jos siltä tuntuu. Mistä tiedät ettei ole pissaa?

viikkoja tasan 36. ei oo pissaa,haistoin:D ei ainakaan haissut pissalle... ja nyt vielä haistoin uudestaan niin ei haise pissalle... ja kun sitä vaan yhtäkkiä lorahtelee..

a) voi olla lapsivettä. Minä ainakin huomaan kyllä jos pissaa lirahtaa,se ikäänkuin "karkaa" mutta lapsiveden voisin kuvitella valuvan omia aikojaan

b)jos mulla olis pikkarit koko ajan märkänä käyttäisin kyllä pikkarinsuojaa tai sidettä (enkä oleskelisi pelkillä pikkareilla)..

Varmaan on lapsivettä, mullakin tuli sillain humpsahtaen, aina kun esim. nousi istumasta seisomaan. Eivät synnärillä ensin uskoneet sen lapsivettä olevan, ennen kuin nousin makuulta siellä istumaan ja hulahti aivan kunnolla.

[QUOTE="vieras";25593872]a) voi olla lapsivettä. Minä ainakin huomaan kyllä jos pissaa lirahtaa,se ikäänkuin "karkaa" mutta lapsiveden voisin kuvitella valuvan omia aikojaan

b)jos mulla olis pikkarit koko ajan märkänä käyttäisin kyllä pikkarinsuojaa tai sidettä (enkä oleskelisi pelkillä pikkareilla)..[/QUOTE]

no laitoinki nyt vaan jotenkin tyhmänä ajattelin että ei enään tule sitä..hmm seurailen..käyn suihkussa ja jos vielä lirahtelee niin voisin käydäkin näytillä:) alamahaa vähän nipistelee.

Miltä se haisee? Yleensä lapsivesi haiskaltaa imelältä. Minulla oli kyllä runsas limaneritys raskausaikana ja epäilin myös että jos sieltä valuu, muttei sitten ollut mitään. Uskoisin kyllä että tiedät jos se lapsivettä on

niinkun en tiiä että onko se sit jotain muuta, kun oisko ehkö vaan 2ruokalusikallista yhteensä tullu:/ vaikee sanoa ,äsken tuntu kun pissalla kävin että se ei lopu ikinä se kuseminen:D jos siivoan loppuun ja sit meen ,pitää vielä luututa:D ja matot laittaa...

Lapsivesi haisee makealle. Itse epäilin eilen tälläistä vuotoa ja soitin Taysin synnytysvastaanotolle, sieltä sanoivat, että laittaa siteen ja pari palaa talouspaperia, jos paperi kastuu läpimäräksi, voi kyseessä olla lapsivettä. Sitten kannattaa itekin soitella synnytysvastaanotolle ja kysellä jatkosta.

niinkun en tiiä että onko se sit jotain muuta, kun oisko ehkö vaan 2ruokalusikallista yhteensä tullu:/ vaikee sanoa ,äsken tuntu kun pissalla kävin että se ei lopu ikinä se kuseminen:D jos siivoan loppuun ja sit meen ,pitää vielä luututa:D ja matot laittaa...

Turhia näytillä käyntejä ei olekaan, jos se ei ole lapsivettä, saat mielenrauhan ja jos se on sitä, saat ne antibiootit, ettei käy huonosti. Pöpöt viihtyvät lapsivedessä ja voivat päästä kalvoissa olevasta aukosta vauvan puolelle.

justiin mustat pikkarit vielä sattu oleen niin ei aikanaa mitään tahroja jääny.. ja mun mielestä ei haise pissalle,paremminkin sellaiselle makialle tai pistävälle:/ tai miten senyt sanois pistävä haju on... nyt ei oo mitään tullu,mut jäänsti mahassa nipistelee..

Tietenkin VOI olla lapsivettä mut jos sitä on tullut vain 2rkl niin väittiäisin vetiseksi valkovuodoksi kuitenkin. varsinkin jos e tuoksu voimakkaasti. Lapsiveden lemun kylöä haistaa. Ja sitä tulee enemmän kuin 2rkl. Mut soita synnärilleä ja ksyele.

No ei välttämättä tule paljoa edes kerralla, joillakin tihkuu se lapsivesi huomaattakin pois,niinkuin esim mulla,enkä edes tiennyt siitä mitään,vasta kun supitukset alkoi ja menin sairaalaan .kätilö vaan tokas että ei oo yhtään lapsivettä juurikaan ollu:O

lapsivettä. Jos haluat olla varma, laita side ja odota, että se kastuu edes vähän, ennenkuin menet synnärille. Saavat siteestä katsottua nesteen ph:n eli onko sitä itseään vai ei. Ja jos väittävät (niinkuin minulle ensin) ettei onnistu, niin sano että testaavat. Oma kätilötäti neuvoi minua näin aikoinaan puhelimitse, kun vettä tuli niin vähän ettei kohdunkaulasta saanneet sitä synnärillä todennettua.

Todennäköisesti lapsivettä. Mullakin toisesta raskaudesta alkoi noin juuri tihkuttaa, ekasta meni ihan kunnolla niin ei tarvinnut epäillä. Olin itse vielä just aika epävarma että onko se lapsivettä(vaikka kokemustakin jo siis oli), kun mulla ainakin sitä valkovuotoa tuli muutenkin lopussa tosi reilusti ja limatulppaakin oli irronnut edellisenä päivänä että ei oikein ottanut selvää mikä on mitä, paikat vaan oli tooosi kosteana... Mutta lapsivettä se testin mukaan sitten oli, ja sairaalaan jäin... :)

Ja kai se nyt hitto vie tuntee jos pissa valuu, ei kai sitä rakon hallintaa voi niin totaalisesti menettää, vai voiko? :O Siis vaikka ei voiskaan pidättää niin kai sen silti tunnistaa että nyt sitä pissaa "karkasi"...?

Yhteistyössä