Nyt löysin unelmien talon!! linkki mukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei 179 tuhatta jostain TYRNÄVÄN asunnosta hirveän halpa hinta ole...! Siis asunto toki on hieno, mutta silti. Toi keittiön lattia on kyllä huono valinta, sitä saa olla hinkkaamassa joka ainoa päivä.

[QUOTE="ruttu";25591224]Kamalan ruma keittiö, steriili koti... en tykkää. MUTTA makunsa jokaisella :D[/QUOTE]

Tuo keittiö aivan unelma minulle, samoin koko koti. Sopiva hinta, autotalli ja mahtava asunto mutta ei vielä :( miks mä kidutan itteäni etuovessa :D

vuokratontti toki miinus mutta neliöitä on vallan riittävästi.

[QUOTE="Misty";25591243]No ei 179 tuhatta jostain TYRNÄVÄN asunnosta hirveän halpa hinta ole...! Siis asunto toki on hieno, mutta silti. Toi keittiön lattia on kyllä huono valinta, sitä saa olla hinkkaamassa joka ainoa päivä.[/QUOTE]

niin no en minä kyllä sanonutkaan että hirveän halpa vaan sopivan edullinen.

Kyllä minullekin kelpaisi, tosin minusta makuuhuoneet olivat pieniä. Joutuisi tuossa kyllä muutostöitäkin tekemään, mutta tosi kivan tuosta saisi. Mutta pohjanmaalle - ei ikinä!

Ja itse asiassa ahdistavin oli kovasti mainostettu upea maisema, minusta se oli ihan liian avara, kaipaisin paljon lisää puita ja pensaita en vain aakeeta laakeeta!

[QUOTE="Misty";25591243]No ei 179 tuhatta jostain TYRNÄVÄN asunnosta hirveän halpa hinta ole...! Siis asunto toki on hieno, mutta silti. Toi keittiön lattia on kyllä huono valinta, sitä saa olla hinkkaamassa joka ainoa päivä.[/QUOTE]

Tyrnävä, eiiiiii! Hirvee maalaiskylä siis TODELLA maalais! Eihän siellä muuta oo kun paskanhajua ja traktoreita. Mutta jos lehmiä ja sikoja pitää ni juu. Muuten ei. Siellähän isännät ajaa pankin pihaan suoraan navetasta/sikalasta...

Okei, kaikki meni hyvin, kunnes tuli se sauna... :D Siinä kohtaa oli sitten loppunut vissiin rahat kesken... :whistle: Tosin jokin siinä pitkän mallisessa pesuhuoneessakin tökkäs. Ehkä muutenkin liian "kolkko" mun kakuun", mutta ihan ok.

[QUOTE="poikia3";25591282]Kyllä minullekin kelpaisi, tosin minusta makuuhuoneet olivat pieniä. Joutuisi tuossa kyllä muutostöitäkin tekemään, mutta tosi kivan tuosta saisi. Mutta pohjanmaalle - ei ikinä!

Ja itse asiassa ahdistavin oli kovasti mainostettu upea maisema, minusta se oli ihan liian avara, kaipaisin paljon lisää puita ja pensaita en vain aakeeta laakeeta![/QUOTE]

en ole kotoisin täältä mutta ikinä en enää muualle lähde pohjanmaalta! :D

Liian valkoinen.
Liikaa kehumista, oikein äitelää. Osa ylistyksestä liittyi sisustukseen, tuskin taloa silti myydään irtaimistoineen.
"Upea keittiö yhdistyy olohuoneeseen saumattomasti" Miten niin saumattomasti, kun lattiamateriaalikin oli ihan erilaista?!

[QUOTE="vierailija";25591342]Liian valkoinen.
Liikaa kehumista, oikein äitelää. Osa ylistyksestä liittyi sisustukseen, tuskin taloa silti myydään irtaimistoineen.
"Upea keittiö yhdistyy olohuoneeseen saumattomasti" Miten niin saumattomasti, kun lattiamateriaalikin oli ihan erilaista?![/QUOTE]

minä laittaisin varmaan saunankin valkeaksi jos saisin päättää :D valkoinen on aivan ihana ja nuo ikkunat ja korotettu katto. aah <3 en mee ikinä enää etuoveen :D

Yhteistyössä