"vieras"
Palokassa asuin viisi vuotta. Ei ainakaan sinne!joo muuta Palokkaan,en tunne jyväskylää mut serkku asuu siellä ja on kuulemma kiva paikka.
Palokassa asuin viisi vuotta. Ei ainakaan sinne!joo muuta Palokkaan,en tunne jyväskylää mut serkku asuu siellä ja on kuulemma kiva paikka.
Niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa;25245099:Me asutaan Jyskässä ja olen tykännyt tästä alueesta kovasti.
Jos muuramelainen kuvittelee asuvansa Jyväskylässä niin se olisi vähän sama kuin järvenpääläinen sanoisi asuvansa Helsingissä.Muurame ei kuulu Jyväskylään, tiedoksi niille, jotka suosittelevat Muuramea Jyväskylään muuttaville. Itsekin kyllä muuttaisin Muurameen enkä Jyväskylään.
tiedän ettei kuulu jyväskylään,mutta suht lyhyt matka jyväskylän keskustaan on,ja lapsilla on täällä hyvä.päiväkotipaikat vaan on surkeen vähäsiä.eli parempiakin vaihtoehtoja varmasti on,mutta kunhan heitinMuurame ei kuulu Jyväskylään, tiedoksi niille, jotka suosittelevat Muuramea Jyväskylään muuttaville. Itsekin kyllä muuttaisin Muurameen enkä Jyväskylään.
Niin, ja lutakon alue on kyllä lapsenkin kanssa aika passeli,keskustan koulutkin lähellä.Riippuu vähän, miten kaukana keskustan palveluista ja elämästä haluaa asua ja mistä asumismuodosta tykkää. Itse olen tykännyt lutakosta kovasti, uusia kivoja taloja aivan järven rannassa, aivan keskustan tuntumassa. Aluksi vähän hirvitti ostaa täältä asunto, kun ovat hieman arvokkaampia, mutta on se vaan niin ihanaa kesäaamuna katsella järvelle parvekkeelta kahvikupin kanssa Ja ihan kaikki on lähellä, mut silti on oma rauha.
Mut rivariasumista jos haluaa, niin ehkä se olisi sitten se palokan suunta. Halssilaan ja vaajakoskelle (eikä kyllä palokkaankaan) mua ei saisi kirveelläkään, aika ankeaa seutua. Mut onhan siellä asunnot sit edullisempia. Tosin vuokralla sitten voi asua melkein missä tahtoo.
Jos ihan pikkusen vaan viilaan pilkkua, niin Halssila ei ole Jyskän ja Vaajakosken välissä, vaan Jyskä on Halssilan ja Vaajakosken välissäJyskän ja Vaajakosken välissä on ainakin Halssila. Mutta se on kyllä jo aika lähellä kaupunkia.
Ainakin K-sitimarket on lähellä.Oliskohan tuo millainen paikka asua? Ei ollut paha tuo asunto.
Vuokra-asunnot: Jyväskylä Etelä-Keljo, 4-5 h + k + s, 4 huonetta, omakotitalo, 1