Eei kepsis moisesta loukkaannu....elä kepsis loukkaannu.... kaikilla on huonot puolensa..
Hmm... sä taidat tietää sen parhaiten joss omist kokemuksist puhut..Alkuperäinen kirjoittaja eitykkääei;25577312:nannakin vois sheivata joskus ,ei oo kivan näköstä... OIKEESTI.
hajut jää karvoihin :<
Eei kepsis moisesta loukkaannu....
Ei tietääkseni niin herkkänakanen sentään ole
Joo samaa mieki oon huomannu.. että provoja kaikki ellei sitte sattumoisi viel yks ja sama henkilö tai sitte kaverukset keskenäänmä en oikein tiennyt enää miten reagoida, oli niin uskomatonta läppää taas hyvin huomaa että on taas jollakin teinillä kauheat angstibileet päällä harmaana
varmaan samoja jotka tuolla fortunaten perään itki, se on rankkaa teininä rakastaa ilman vastakaikuaJoo samaa mieki oon huomannu.. että provoja kaikki ellei sitte sattumoisi viel yks ja sama henkilö tai sitte kaverukset keskenään
Vaikka aurinko lämmittää ei se silti jäävuoria sulata vaikka kuinka yrittäis..varmaan samoja jotka tuolla fortunaten perään itki, se on rankkaa teininä rakastaa ilman vastakaikua
:Okepsis mene sen pahalle haisevan vittus kanssa muualle valittamaan.
Joo.. jotkut trollit piti oma kivaa..Olipas ankeat vaahtobileiden lopettajaiset. :'(
mitä tänään on ruokana? ois nälkä joJoo.. jotkut trollit piti oma kivaa..
Ai sullaki??? sellane mehevä pihvi ois aika jees... joka ois melko pippurist..mitä tänään on ruokana? ois nälkä jo
valkosipulikermaperunat ja millasena pitää pihvin olla?Ai sullaki??? sellane mehevä pihvi ois aika jees... joka ois melko pippurist..
Jep just näin.. Ja medium sen olla pitää.. et ei mikään kuiva kengänpohja kuitenkaan.. :xvalkosipulikermaperunat ja millasena pitää pihvin olla?
eli kuumalle pannulle ja ei liian pitkään, ok, pitää alkaa hommiin. ja vskp tehdään tietty itse, ei ne kaupan valmissörsselit ole mitään itsetehtyihin verrattuna, nonih, ei kyllä nälkä ainakaan helpottanut tässäJep just näin.. Ja medium sen olla pitää.. et ei mikään kuiva kengänpohja kuitenkaan.. :x
Hei mut kyl siihe viellä pittää lisukkeet tehä... Mites ois hauhdutetut pikkuporkkanat ja pavut??? Ja ei sitten unohdeta et pittää siinä vähä soosiaki olla.. pippurisoosii sekä punkkusoosia.. et ois ainaki vara valita tai sit ottaa molempiieli kuumalle pannulle ja ei liian pitkään, ok, pitää alkaa hommiin. ja vskp tehdään tietty itse, ei ne kaupan valmissörsselit ole mitään itsetehtyihin verrattuna, nonih, ei kyllä nälkä ainakaan helpottanut tässä