Vaahto on ihanaa! :heart:Keskustelu alkoi jo ihan vaahtoamaan..
Ai myös jos on jollain vesikauhu ni se ois kans ihanaa??? HUI!!!Vaahto on ihanaa! :heart:
Hulluus on mielentila! Aaahahahahah....uuh aah.Tässähän ollaan jo ihan matkalla Alabamaan.. :xmas:
älä nyt sieki ala vaahtoomaan... tulis muute melkoset vaahtobileet.. ja jestas sitä sotkua...Noh, menipä taas. Pukluräteistähän se oli puhe. :xmas:
Mun pitäis mennä myös.. :xmas:Ai niin, pitikö mun mennä jo nukkumaan? :saint:
ööö... eei???? just on vaahtobileet alkamasAi niin, pitikö mun mennä jo nukkumaan? :saint:
Se on harjanvartta!! Ei ole kivaa, kun ei pääse nukkumaan ja väsyttää!!Ei ees moppia löytyn tai harjanvartee???? Vai pitääkö sitä olla jo huolissaan???
ööö... eei???? just on vaahtobileet alkamas
Mennään yhdessä.Mun pitäis mennä myös.. :xmas:
Kauniita unia.. itse jään viel tuijottaa telkkuu kun tulee NCISMennään yhdessä.
Öitä kaikille!!!
Älä sitten ala vaahdottamaan! Öitä!Kauniita unia.. itse jään viel tuijottaa telkkuu kun tulee NCIS
Autoaiheinen jakso ni kyll... saan jo isot vaahdot ku aattelen noit moottrei mitkä tuol pellin alla on.. :heart:Älä sitten ala vaahdottamaan! Öitä!
Kauniita unia.. itse jään viel tuijottaa telkkuu kun tulee NCIS
No mut mut... En ole ainoa??? :ashamed:mitäs täällä oikein tapahtuu, nanna taas riehuu keskellä yötä, tuhmaa, hyhyiii...
on tossa näköjään kauhean kyrp********* harmaitakin luoja tietää mikä niiden etupyllyyn ryömi ärsyttämäänNo mut mut... En ole ainoa??? :ashamed:
joo haisee tänne asti hyyyyyi... kepsis.. mene jo...kepsis mene sen pahalle haisevan vittus kanssa muualle valittamaan.